quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dus, om te voorkomen dat ze zich zou verspreken hebben we 10tallen jongensnamen op haar afgevuurd en toen wist ze het niet meer
10 dagen toch?quote:
quote:Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dus, om te voorkomen dat ze zich zou verspreken hebben we 10tallen jongensnamen op haar afgevuurd en toen wist ze het niet meer
10 dagen toch? Net zolang als de kraamtijd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Jaaa een eigen topic!! (72 uur mocht dat toch?)
Eindelijk is Oscar er dan![]()
![]()
Ik moest er van huilen BE![]()
Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dat dus...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is toch veel te schattig om zo maar op het web te zetten!!!
Woeiiiii 2 kanjersquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Reese het volgende:
Pics or it didn't happen
Met trots stel ik aan u voor:Oscar
en mama BE.
[ afbeelding ]
De broertjes hebben elkaar al ontmoet vanmiddag! Bij het weggaan gaf Sasha uit zichzelf een kus aan mama, een kus aan papa en een kus aan Oscarquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
Wat een beertje!Ben benieuwd wat Sasha gaat "zeggen".
En wat kijk je lief BE.
Inderdaad sprekend stinkie!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef shmoopy het volgende:
Hij lijkt op Stinkie, zeg.
Komt wel goed, BE, komt wel goed.
Mooi menneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |