abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72136335
Huh, ik heb verkeerd geqoute.

Ik ben ietsje ouder dan Tink en wens Muis van harte beterschap.
Wordt het niet eens tijd dat je even nergens last van hebt.
pi_72136390
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon calorieën tellen? Dat doe ik ook, dan weet je zeker of je goed bezig bent.
Ik wil het liefst niet al te veel tellen, en sowieso weet ik van veel dingen niet hoeveel er nou precies in zit (tegenstrijdigheid op verschillende sites). Plus dan weet ik ook nog steeds niet echt goed wat voor míj nou een goed aantal calorieën is om rustig aan af te vallen.

Oh, wat een doemdenker lijk ik nu. Ik ben best een vrolijk mens hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72136399
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik slaap er al 2 nachten niet van! Vrijdag mag ik naar de tandarts.
Wat vervelend zeg, het is ook altijd wat. Kun je niet eerder dan vrijdag?
Beterschap dan maar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72136402
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik slaap er al 2 nachten niet van! Vrijdag mag ik naar de tandarts.
Balen! Kun je niet gazpacho slurpen door een rietje, ofzo?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:19:50 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72136413
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh, ik heb verkeerd geqoute.

Ik ben ietsje ouder dan Tink en wens Muis van harte beterschap.
Wordt het niet eens tijd dat je even nergens last van hebt.
Ben jij (bijna) 40? *in shock is

En muisje; sterkte. Ik hoop dat jij eens een tijdje zonder noemenswaardige lichamelijke problemen door het leven mag huppelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:20:28 #156
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72136435
Mini, ik kan wel eerder terecht maar dat komt nogal in het gedrang met de rest van mijn planning dus ik hou het nog wel 2 dagen uit op ibuprofen. En CF, ik krijg straks goulash zonder vlees
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72136441
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Tinkepink het volgende:

En muisje; sterkte. Ik hoop dat jij eens een tijdje zonder noemenswaardige lichamelijke problemen door het leven mag huppelen.
Dit dus!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:20:43 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72136446
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Begrijp ik hier nou uit dat je een kamer hebt in A'foort?
Nee, was het maar waar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:21:07 #159
148689 Muis006
pi_72136458
quote:

[..]

Ik kaap meteen het topic maar ik hoop het zelf ook!
pi_72136461
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh, jij, mini, vergeetmewelletje en chico ook geloof ik. Pin me er niet op vast hoor! Maar het valt me vaak op dat ik de lijstjes zo "mager" vind hier. Van wie precies weet ik niet, om eerlijk te zijn. Het was ook meer een reactie op mini:
[..]
Ik zal het maar niet ontkennen, ik eet nogal weinig op het moment, ik ben mn eetlust kwijt . Maar het is moeilijk om een goed evenwicht te vinden: of ik eet heel veel (<2500kcal) en ongezond (drop/chips/koek/chocolade/ijs) ... of ik eet alleen maar gezond en dan veel te weinig (+/- 1200). Hoop eigenlijk dat mn eetlust weer terug komt als ik weer ga sporten en iedere dag naar school moet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72136473
VMW, wanneer was jouw Grote Dag ook alweer?

Mini, ik vind kcals tellen best risky, het wordt snel een obsessie. En als je, zoals Goodbye, misschien maar een paar kilo kwijt wilt of net iets strakker wilt ofzo, zou ik er niet aan beginnen. Persoonlijk
pi_72136478
quote:
36.
pi_72136507
quote:

Dit dus . Wat gaan ze doen vrijdag, hem eruit halen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72136520
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

Mini, ik vind kcals tellen best risky, het wordt snel een obsessie. En als je, zoals Goodbye, misschien maar een paar kilo kwijt wilt of net iets strakker wilt ofzo, zou ik er niet aan beginnen. Persoonlijk
Precies waarom ik het niet wil doen.

Ik doe het nu gewoon rustig aan. Goed op mijn eten letten, maar als ik een keer iets lekkers wil dan neem ik dat en probeer ik er niet al te moelijk over te doen. Daarnaast sporten en over een paar weken/maanden is het allemaal wel prima! Merk nu al dat die hele bolle buik van net na de vakantie al weg is, dus ik zit sowieso al beter in mijn vel!
pi_72136558
quote:
Vrijdag.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:25:23 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72136568
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

36.
Dan zijn we even oud.
pi_72136580
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil het liefst niet al te veel tellen, en sowieso weet ik van veel dingen niet hoeveel er nou precies in zit (tegenstrijdigheid op verschillende sites). Plus dan weet ik ook nog steeds niet echt goed wat voor míj nou een goed aantal calorieën is om rustig aan af te vallen.

Oh, wat een doemdenker lijk ik nu. Ik ben best een vrolijk mens hoor
Je kunt toch uitrekenen wat je nodig hebt? Dan heb je in elk geval een richtlijn, je kunt het altijd nog bijstellen als het niet blijkt te kloppen.
Ik tel ook niet meer alles, ik heb het alleen een tijdje gedaan om van de dingen die ik het meest eet een idee te krijgen, dat helpt toch wel. Toen had ik uitgerekend hoeveel ik ongeveer binnen moest krijgen en mijn dagplanningen daarop gebaseerd. De hoeveelheden die ik toen overdag at probeer ik nog steeds aan te houden. Over het avondeten denk ik niet zoveel na zolang het maar enigszins gezond is, dus dat wisselt wat meer, maar variatie is ook wel weer gezond. Op die manier krijg je er gewoon wat meer gevoel voor en krijg je een soort repertoire van dingen die je altijd wel kunt nemen, zodat je er later juist niet meer obsessief mee bezig hoeft te zijn.
pi_72136659
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Precies waarom ik het niet wil doen.

Ik doe het nu gewoon rustig aan. Goed op mijn eten letten, maar als ik een keer iets lekkers wil dan neem ik dat en probeer ik er niet al te moelijk over te doen. Daarnaast sporten en over een paar weken/maanden is het allemaal wel prima! Merk nu al dat die hele bolle buik van net na de vakantie al weg is, dus ik zit sowieso al beter in mijn vel!
Waarschijnlijk kom je al een heel end met normaal doch gezond eten met een incidenteel snoepmomentje, en wat meer sporten Veel beter om er relaxed mee bezig te zijn!

VMW, wat leuk Zo snel al! Ga je nog op huwelijksreis?
pi_72136708
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, wat leuk Zo snel al! Ga je nog op huwelijksreis?
Nee, ik heb alleen maandag vrij genomen.
pi_72137022
quote:

Ik hoef zelf ook maar een paar kilo kwijt, maar doordat ik klein en dus licht ben is mijn verbruik maar 1650, terwijl mijn BMR 1400 is. Dan is het best moeilijk om het op gevoel goed te doen, als ik een paar honderd kcal te veel eet kom ik alweer aan. Het alternatief is om voor de zekerheid altijd aan de lage kant te gaan zitten, maar dan ga je juist weer te weinig eten. Dan helpt het toch wel om even op te zoeken hoeveel kcal er zitten in dingen die je vaak eet, zodat je niet heel veel onnodige kcals binnenkrijgt terwijl je denkt dat je goed bezig bent.
pi_72137146
Oh, als jij je er fijn bij voelt, moet je 't zeker doen, hoor Ik lees ook vaak wel verpakkingen en bedenk dan of ik bijvoorbeeld 1,2 of 3 wraps wil Maar dat precieze verbruik, volgens mij focus je daar wel erg op. Het is maar een indicatie, hè
pi_72137446
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als jij je er fijn bij voelt, moet je 't zeker doen, hoor Ik lees ook vaak wel verpakkingen en bedenk dan of ik bijvoorbeeld 1,2 of 3 wraps wil Maar dat precieze verbruik, volgens mij focus je daar wel erg op. Het is maar een indicatie, hè
Tuurlijk, het gaat mij ook niet om dat getalletje maar het geeft wel aan, en dat merk ik in de praktijk ook, dat ik niet heel veel speling heb. Ik wil zelf boven een bepaald minimum blijven, maar als ik wil afvallen is dat eigenlijk ook meteen het maximum. Dan wil je niet per ongeluk iets met heel veel kcal eten omdat je het niet opgezocht hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik reken nu ook helemaal niet meer, als je er eenmaal wat gevoel voor hebt is het ook veel beter om er niet zo krampachtig mee bezig te zijn.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:54:47 #173
148689 Muis006
pi_72137506
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dit dus . Wat gaan ze doen vrijdag, hem eruit halen?
Ik weet het niet sowieso spoelen denk ik, zodat het schoon is. Maar de kies is niet helemaal door dus misschien wil mijn TA afwachten of dat alsnog gebeurt.
pi_72139161
het zit je ook echt allemaal niet mee
Ja doei.
pi_72139286
Net een echt héérlijke salade gegeten van tomaten, paprika en zwarte olijven .

Vandaag een goede dag volgens mij, ga het zo even weer invullen op de eetmeter, hopelijk kom ik nu wat beter uit dan vorige week steeds.
pi_72139511
Eetmeter: 1423 calorieen vandaag. Dat gaat de goede kant op, vorige week zat ik steeds rond 1100-1200, deze week probeer ik steeds rond 1500 te komen.
pi_72139924
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Eetmeter: 1423 calorieen vandaag. Dat gaat de goede kant op, vorige week zat ik steeds rond 1100-1200, deze week probeer ik steeds rond 1500 te komen.
Prima! Als je meer kcals gaat eten, moet je ook rekening houden met hoe je ingewanden dat gaan trekken en zonodig langzaam opbouwen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:12:28 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72140025
Och arme muis

Lijst (dat wordt een forse)
O: 2 sneetjes met achterham,beschuit appelsroop
S: 2 uur wandelen
T:appel
T: peer
L: sneetje met achterham,glas chocolademelk
T: handje zoute sticks
T: blokje choco
D: BBQ met kogelbiefstuk, courgette, sjaslick, groentespies, sparerib, kipfiletje en varkenssate van varkenshaas.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72140291
geinspireerd door de salade van PPP heb ik nog even snel een couscoussalade in elkaar gedraaid met veel groente er doorheen

Lijstje vandaag:

O: 3 broodjes met kaas en brie
L: couscoussalade
D: bbq met allen vlees en groente als dat er is
Ja doei.
pi_72140777
Ik sla het zwemmen trouwens over! Vandaag even flink doorwerken

Het sporten wordt een beetje fail zo, deze week misschien morgen nog een rondje hardlopen, donderdag moet ik naar een bruiloft, en ik kan nog proberen of ik er vrijdag een uurtje zwemmen tussen kan proppen
pi_72142038
Ola!

ff snel een lijstje!

O: 2 boterhammen light jam
T: banaan
T: paar dropjes
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker optimel
T: druiven
S: hardlopen
D: macaroni met rauwkost

misschien nog een T voor het hardlopen, boterham of appel
pi_72143033
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Netjes zeg. Je moet het ook rustig opbouwen, maar dit is toch al een stuk meer dan eerst!
Voelt het alsof je heel veel moet eten nu, of gaat het wel?

Even een huishoudelijk vraagje, jullie weten dat vast wel. Ik heb broccoli en prei die al wat oud beginnen te worden. Die broccoli wil ik eigenlijk nu vast kort koken en dan in de koelkast of het vriesvak bewaren, zou dat kunnen? En zou zoiets ook met de prei kunnen?
pi_72144079
tvp..... laatste 9 dagen intro gehad! was awesome.... maar lijstjes laat ik wel even achterwege

teveel bier enzo

vanaf morgen wel weer goed doen...eerst vanavond even laatste feestje
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:31:11 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72146474
Ik ken de achtergronden van het onderzoek niet en weet ook niet hoe er tot deze uitspraak is gekomen, maar toch.... Helemaal carb-arm is dus niet goed.
quote:
Koolhydraatarm eten verhoogt kans op hartaanval
Uitgegeven: 25 augustus 2009 11:40
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 11:40

JERUZALEM - Wie een dieet volgt waarbij weinig tot geen koolhydraten gegeten mogen worden, loopt kans op aderverkalking. Daardoor kan zo'n dieet de kans op hartaanvallen en beroertes verhogen.
Dat blijkt uit onderzoek van Israëlische wetenschappers op muizen, meldde de BBC dinsdag.

De onderzoekers voerden muizen drie soorten diëten: een zonder koolhydraten, een met veel vet en een menu van muizenvoer. De muizen die geen koolhydraten kregen, hadden weliswaar geen last van cholesterol, maar kampten wel met aderverkalking.

Na twaalf weken hadden deze muizen 15 procent meer aderverkalking dan de dieren die het muizenvoer aten. Het dieet met veel vet leidde tot 9 procent meer aderverkalking.

Beenmergcellen

De wetenschappers weten niet precies waardoor dit negatieve resultaat tot stand komt. Mogelijk zorgt een dieet met weinig koolhydraten ervoor dat beenmergcellen de aderen minder efficiënt schoonmaken. Ze adviseren een dieet te volgen dat een gebalanceerde mix is van alle soorten voedingsstoffen.

Diëten zonder koolhydraten waren vooral in de jaren negentig enorm populair. Duizenden mensen volgden diëten als Southbeach en Atkins, waar snel gewicht mee kan worden verloren.

Het is al langer bekend dat deze vorm van afvallen kan leiden tot schade aan de gezondheid. De Israëlische wetenschappers deden hun onderzoek omdat ze veel berichten hoorden over mensen die een dieet volgden en een hartaanval kregen.
pi_72146534
Lijstje iets aangevuld

T: bartje filet americain
Ja doei.
pi_72146616
Tink, ik weet niet waar je het artikel vandaan hebt, maar:
quote:
Diëten zonder koolhydraten waren vooral in de jaren negentig enorm populair. Duizenden mensen volgden diëten als Southbeach en Atkins, waar snel gewicht mee kan worden verloren.
Dit suggereert dat South Beach een koolhydraatloos dieet is, terwijl het bij mijn weten maar heel kort serieus low-carben is, en daarna een mix met langzame koolhydraten (wat alleen maar goed is, natuurlijk). Dat Atkins knetterongezond is, daar zijn we nu wel achter, maar ik dacht niet dat dat ook in die mate gold voor South Beach?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:37:35 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72146677
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik weet niet waar je het artikel vandaan hebt, maar:
[..]

Dit suggereert dat South Beach een koolhydraatloos dieet is, terwijl het bij mijn weten maar heel kort serieus low-carben is, en daarna een mix met langzame koolhydraten (wat alleen maar goed is, natuurlijk). Dat Atkins knetterongezond is, daar zijn we nu wel achter, maar ik dacht niet dat dat ook in die mate gold voor South Beach?
Van NU.nl. SouthBeach is volgens mij redelijk koolhydraatarm (iig volgens het duitse SouthBeachboek dat ik hier in de kast heb staan).
pi_72146813
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van NU.nl. SouthBeach is volgens mij redelijk koolhydraatarm (iig volgens het duitse SouthBeachboek dat ik hier in de kast heb staan).
Als ik het me goed herinner begon het heel erg low-carb, maar mocht je later bijvoorbeeld wel havermout, volkorenbrood en peulvruchten. Sowieso moet je bij South Beach veel meer voor gezonde producten kiezen, dacht ik Bij Atkins is het natuurlijk: vreet maar raak, als het maar geen carbs zijn.

Niet dat ik zo'n waanzinnige SB-fan ben (South Beach dan, geen Sonja), maar ik vind het veel te ver gaan om die twee dieten in een adem te noemen, terwijl er m.i. een flink verschil in zit
pi_72146938
Het onderzoek zelf gaat ook niet echt over South Beach in het bijzonder, maar om low carben in het algemeen. Dat is wel relevant voor allerlei mensen hier, lijkt me.
pi_72146962
Muis - sterkte met je kies!
Vik - 't klinkt allemaal positief, mooi man . Had je nou al een kamer in Amersfoort eigenlijk?
Mo - Speciaalbier hmm. En BBQ vandaag, is 't bij jullie dan niet zulk prutweer?

De rest heb ik overheengescand, ben net weer thuis, ga nu weer weg voor Evy les 7, en m'n eerste dag voor de klas was fijn . (Al heb ik pas om 16u geluncht de schoolhectiek is weer als vanouds).

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2009 17:47:11 ]
pi_72147016
Het is droog godzijdank
Ja doei.
pi_72147386
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Prima! Als je meer kcals gaat eten, moet je ook rekening houden met hoe je ingewanden dat gaan trekken en zonodig langzaam opbouwen
Ja . Daarom ga ik nu ook eerst wennen aan 1500 kcal, en dan langzaam wat opvoeren .
pi_72147411
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
geinspireerd door de salade van PPP heb ik nog even snel een couscoussalade in elkaar gedraaid met veel groente er doorheen

Lijstje vandaag:

Ja, ik heb de salades helemaal ontdekt nu . Hoe doe je dat met couscous? Koud of warm? En wat gooi je er dan doorheen? Lijkt me ook lekker!
pi_72147476
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Netjes zeg. Je moet het ook rustig opbouwen, maar dit is toch al een stuk meer dan eerst!
Voelt het alsof je heel veel moet eten nu, of gaat het wel?

Even een huishoudelijk vraagje, jullie weten dat vast wel. Ik heb broccoli en prei die al wat oud beginnen te worden. Die broccoli wil ik eigenlijk nu vast kort koken en dan in de koelkast of het vriesvak bewaren, zou dat kunnen? En zou zoiets ook met de prei kunnen?
Het gaat wel, ik krijg het wel weg, maar mijn lunch is nu echt veel meer dan normaal (ik doe nu de ene dag brood, de andere dag salade, salade = meer), dus moet er wel aan wennen dat ik er langer mee bezig ben, zowel met klaarmaken als met het eten ervan. Maar op zich vind ik dat best prima, en het vult goed .

Nog een vraagje hier trouwens, olijven zijn wel gezond toch? Want ik vind die dingen heerlijk, dus kan ik ze dan ook eten als snack oid?

En thx voor de bemoedinging hier.
pi_72147621
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, ik heb de salades helemaal ontdekt nu . Hoe doe je dat met couscous? Koud of warm? En wat gooi je er dan doorheen? Lijkt me ook lekker!
koud dus even wellen en dan met koud water afspoelen en goed uit laten lekken.

Gooi er meestal een bosuitje en wat lekkere tomaatjes (tasty toms dit keer) door heen en wat er verder aan groente in de groentela ligt gaat even in de grillpan en er dan ook doorheen

en eventueel met wat feta of gerookte kipfilet
Ja doei.
pi_72147737
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

koud dus even wellen en dan met koud water afspoelen en goed uit laten lekken.

Gooi er meestal een bosuitje en wat lekkere tomaatjes (tasty toms dit keer) door heen en wat er verder aan groente in de groentela ligt gaat even in de grillpan en er dan ook doorheen

en eventueel met wat feta of gerookte kipfilet
Klinkt lekker. Eet je het dan als lunch of diner? Met kip enzo lijkt het me ook prima geschikt als avondmaaltijd toch?
pi_72147781
meestal 's avonds, maar heb nu ook al paar keer als lunch gemaakt omdat 't lekker snel klaar is en gezond
Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:22:55 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72147968
Ik zit nog steeds enorm te twijfelen . Ben vooral bang dat ik geen stageplek kan vinden, maar ik kan al met al in het noorden en in de regio Utrecht / A'dam toch wel zo'n vijf tot tien interessante scholen voor vso vinden en anders kan ik ws ook nog wel de volwasseneneducatie in. Dus niet zo doemdenken . Heb een hele waslijst aan vragen en daarmee ga ik morgen even naar de last minute voorlichting in Zwolle. En als ik de antwoorden bevredigend vind ga ik me meteen inschrijven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:25:29 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72148056
En nee, ik heb dus nog geen kamer in Amersfoort. Ik laat het een beetje afhangen van waar ik een stageplek krijg, maar als het aan mij ligt is de keuze wel tussen regio Groningen en regio Amersfoort / Utrecht / A'dam. Mocht ik een stageplek krijgen in Utrecht / A'dam (en die kans is redelijk groot), dan kan ik altijd nog op de stadscamping bivakkeren tot ik een kamer heb . Ik hoor vrijdag of ik mag komen eten bij de woongroep van afgelopen vrijdag en ik mag maandag ook nog ergens komen kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_72148418
W00h, spannend allemaal Vik!

Ik heb net een eerste rondleiding weer gehad Ik ben er echt ZO slecht in.
Hardop zeggen: "Euuuh ben ik nog wat vergeten...OJA" en dat 5 keer achter elkaar. Misschien moet ik het eens op papier zetten ofzo. Alhoewel ik dat altijd heb, ook met presentaties. In mijn hoofd gaat het enorm smooth maar in het echt? Interactie met mensen *eng*huuuu*gaat bazelen*

Zometeen groep 2 en dan ben ik er voorlopig weer vanaf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')