abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72136335
Huh, ik heb verkeerd geqoute.

Ik ben ietsje ouder dan Tink en wens Muis van harte beterschap.
Wordt het niet eens tijd dat je even nergens last van hebt.
pi_72136390
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon calorieën tellen? Dat doe ik ook, dan weet je zeker of je goed bezig bent.
Ik wil het liefst niet al te veel tellen, en sowieso weet ik van veel dingen niet hoeveel er nou precies in zit (tegenstrijdigheid op verschillende sites). Plus dan weet ik ook nog steeds niet echt goed wat voor míj nou een goed aantal calorieën is om rustig aan af te vallen.

Oh, wat een doemdenker lijk ik nu. Ik ben best een vrolijk mens hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72136399
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik slaap er al 2 nachten niet van! Vrijdag mag ik naar de tandarts.
Wat vervelend zeg, het is ook altijd wat. Kun je niet eerder dan vrijdag?
Beterschap dan maar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72136402
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik slaap er al 2 nachten niet van! Vrijdag mag ik naar de tandarts.
Balen! Kun je niet gazpacho slurpen door een rietje, ofzo?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:19:50 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72136413
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh, ik heb verkeerd geqoute.

Ik ben ietsje ouder dan Tink en wens Muis van harte beterschap.
Wordt het niet eens tijd dat je even nergens last van hebt.
Ben jij (bijna) 40? *in shock is

En muisje; sterkte. Ik hoop dat jij eens een tijdje zonder noemenswaardige lichamelijke problemen door het leven mag huppelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:20:28 #156
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72136435
Mini, ik kan wel eerder terecht maar dat komt nogal in het gedrang met de rest van mijn planning dus ik hou het nog wel 2 dagen uit op ibuprofen. En CF, ik krijg straks goulash zonder vlees
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72136441
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Tinkepink het volgende:

En muisje; sterkte. Ik hoop dat jij eens een tijdje zonder noemenswaardige lichamelijke problemen door het leven mag huppelen.
Dit dus!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:20:43 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72136446
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Begrijp ik hier nou uit dat je een kamer hebt in A'foort?
Nee, was het maar waar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:21:07 #159
148689 Muis006
pi_72136458
quote:

[..]

Ik kaap meteen het topic maar ik hoop het zelf ook!
pi_72136461
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh, jij, mini, vergeetmewelletje en chico ook geloof ik. Pin me er niet op vast hoor! Maar het valt me vaak op dat ik de lijstjes zo "mager" vind hier. Van wie precies weet ik niet, om eerlijk te zijn. Het was ook meer een reactie op mini:
[..]
Ik zal het maar niet ontkennen, ik eet nogal weinig op het moment, ik ben mn eetlust kwijt . Maar het is moeilijk om een goed evenwicht te vinden: of ik eet heel veel (<2500kcal) en ongezond (drop/chips/koek/chocolade/ijs) ... of ik eet alleen maar gezond en dan veel te weinig (+/- 1200). Hoop eigenlijk dat mn eetlust weer terug komt als ik weer ga sporten en iedere dag naar school moet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72136473
VMW, wanneer was jouw Grote Dag ook alweer?

Mini, ik vind kcals tellen best risky, het wordt snel een obsessie. En als je, zoals Goodbye, misschien maar een paar kilo kwijt wilt of net iets strakker wilt ofzo, zou ik er niet aan beginnen. Persoonlijk
pi_72136478
quote:
36.
pi_72136507
quote:

Dit dus . Wat gaan ze doen vrijdag, hem eruit halen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72136520
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

Mini, ik vind kcals tellen best risky, het wordt snel een obsessie. En als je, zoals Goodbye, misschien maar een paar kilo kwijt wilt of net iets strakker wilt ofzo, zou ik er niet aan beginnen. Persoonlijk
Precies waarom ik het niet wil doen.

Ik doe het nu gewoon rustig aan. Goed op mijn eten letten, maar als ik een keer iets lekkers wil dan neem ik dat en probeer ik er niet al te moelijk over te doen. Daarnaast sporten en over een paar weken/maanden is het allemaal wel prima! Merk nu al dat die hele bolle buik van net na de vakantie al weg is, dus ik zit sowieso al beter in mijn vel!
pi_72136558
quote:
Vrijdag.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:25:23 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72136568
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

36.
Dan zijn we even oud.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72136580
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil het liefst niet al te veel tellen, en sowieso weet ik van veel dingen niet hoeveel er nou precies in zit (tegenstrijdigheid op verschillende sites). Plus dan weet ik ook nog steeds niet echt goed wat voor míj nou een goed aantal calorieën is om rustig aan af te vallen.

Oh, wat een doemdenker lijk ik nu. Ik ben best een vrolijk mens hoor
Je kunt toch uitrekenen wat je nodig hebt? Dan heb je in elk geval een richtlijn, je kunt het altijd nog bijstellen als het niet blijkt te kloppen.
Ik tel ook niet meer alles, ik heb het alleen een tijdje gedaan om van de dingen die ik het meest eet een idee te krijgen, dat helpt toch wel. Toen had ik uitgerekend hoeveel ik ongeveer binnen moest krijgen en mijn dagplanningen daarop gebaseerd. De hoeveelheden die ik toen overdag at probeer ik nog steeds aan te houden. Over het avondeten denk ik niet zoveel na zolang het maar enigszins gezond is, dus dat wisselt wat meer, maar variatie is ook wel weer gezond. Op die manier krijg je er gewoon wat meer gevoel voor en krijg je een soort repertoire van dingen die je altijd wel kunt nemen, zodat je er later juist niet meer obsessief mee bezig hoeft te zijn.
pi_72136659
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Precies waarom ik het niet wil doen.

Ik doe het nu gewoon rustig aan. Goed op mijn eten letten, maar als ik een keer iets lekkers wil dan neem ik dat en probeer ik er niet al te moelijk over te doen. Daarnaast sporten en over een paar weken/maanden is het allemaal wel prima! Merk nu al dat die hele bolle buik van net na de vakantie al weg is, dus ik zit sowieso al beter in mijn vel!
Waarschijnlijk kom je al een heel end met normaal doch gezond eten met een incidenteel snoepmomentje, en wat meer sporten Veel beter om er relaxed mee bezig te zijn!

VMW, wat leuk Zo snel al! Ga je nog op huwelijksreis?
pi_72136708
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, wat leuk Zo snel al! Ga je nog op huwelijksreis?
Nee, ik heb alleen maandag vrij genomen.
pi_72137022
quote:

Ik hoef zelf ook maar een paar kilo kwijt, maar doordat ik klein en dus licht ben is mijn verbruik maar 1650, terwijl mijn BMR 1400 is. Dan is het best moeilijk om het op gevoel goed te doen, als ik een paar honderd kcal te veel eet kom ik alweer aan. Het alternatief is om voor de zekerheid altijd aan de lage kant te gaan zitten, maar dan ga je juist weer te weinig eten. Dan helpt het toch wel om even op te zoeken hoeveel kcal er zitten in dingen die je vaak eet, zodat je niet heel veel onnodige kcals binnenkrijgt terwijl je denkt dat je goed bezig bent.
pi_72137146
Oh, als jij je er fijn bij voelt, moet je 't zeker doen, hoor Ik lees ook vaak wel verpakkingen en bedenk dan of ik bijvoorbeeld 1,2 of 3 wraps wil Maar dat precieze verbruik, volgens mij focus je daar wel erg op. Het is maar een indicatie, hè
pi_72137446
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als jij je er fijn bij voelt, moet je 't zeker doen, hoor Ik lees ook vaak wel verpakkingen en bedenk dan of ik bijvoorbeeld 1,2 of 3 wraps wil Maar dat precieze verbruik, volgens mij focus je daar wel erg op. Het is maar een indicatie, hè
Tuurlijk, het gaat mij ook niet om dat getalletje maar het geeft wel aan, en dat merk ik in de praktijk ook, dat ik niet heel veel speling heb. Ik wil zelf boven een bepaald minimum blijven, maar als ik wil afvallen is dat eigenlijk ook meteen het maximum. Dan wil je niet per ongeluk iets met heel veel kcal eten omdat je het niet opgezocht hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik reken nu ook helemaal niet meer, als je er eenmaal wat gevoel voor hebt is het ook veel beter om er niet zo krampachtig mee bezig te zijn.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:54:47 #173
148689 Muis006
pi_72137506
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dit dus . Wat gaan ze doen vrijdag, hem eruit halen?
Ik weet het niet sowieso spoelen denk ik, zodat het schoon is. Maar de kies is niet helemaal door dus misschien wil mijn TA afwachten of dat alsnog gebeurt.
pi_72139161
het zit je ook echt allemaal niet mee
Ja doei.
pi_72139286
Net een echt héérlijke salade gegeten van tomaten, paprika en zwarte olijven .

Vandaag een goede dag volgens mij, ga het zo even weer invullen op de eetmeter, hopelijk kom ik nu wat beter uit dan vorige week steeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')