abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:19:16 #256
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72133242
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Voor 't geval Ignjatovic toch niet dé slager is die Leo zocht
Ontwikkeling van Ignja schijnt een beetje tegen te vallen. Al is dat niet raar voor een pure verdediger die moet wennen aan een andere voetbalcultuur en ander land.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:20:47 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72133269
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:19 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ontwikkeling van Ignja schijnt een beetje tegen te vallen. Al is dat niet raar voor een pure verdediger die moet wennen aan een andere voetbalcultuur en ander land.
Die gozer is gewoon niet goed genoeg, alleen werd het mooier verpakt door Mario.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:28:23 #258
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72133441
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die gozer is gewoon niet goed genoeg, alleen werd het mooier verpakt door Mario.
Die gozer staat ook bekend als een talent, zo is'ie ook binnengehaald.
Talenten zijn vaak nog niet goed genoeg en moeten stapjes maken om goed genoeg te worden.
Die stapjes heet ontwikkeling, als je die beter verwacht dan dat'ie is spreek je van een teleurstellende ontwikkeling.
pi_72134691
Precies. Hij zal waarschijnlijk enorm moeten wennen aan het feit dat hij mee moet voetballen, ipv slechts puur verdedigen. Misschien wordt het nog wat, misschien ook niet - maar schrijf hem nog niet af.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:26:08 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72134838
quote:
Valencia wil De Guzman, maar transfervrij

Door CHRIS VAN NIJNATTEN & SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM/VALENCIA - De zaakwaarnemer van Jonathan de Guzman vliegt vandaag naar Spanje om met Valencia te praten over een transfer.

De vraag is nog of het ook daadwerkelijk tot een deal komt, want de Spaanse club wil de middenvelder het liefst pas komende zomer- transfervrij - aan zich binden.

Valencia verkeert in grote financiële problemen en kan sowieso weinig zolang de transfer van de Argentijn Ever Banega naar Everton nog niet rond is.

Beide clubs zijn zo goed als akkoord over Benega, maar de speler zelf blijft liever in Spanje. De Guzman ziet een transfer naar een club als Valencia op zich wel zitten, maar hij wil zelf het liefst nog voor de transferdeadline van maandag vertrekken. Ook omdat Feyenoord in dat geval nog een transferbedrag voor hem ontvangt.

Of Valencia in staat is een transfersom van enkele miljoenen op te hoesten, moet vandaag blijken. De Guzman is hoe dan ook ‘hot’ bij diverse Europese clubs, zeker na zijn indrukwekkende optreden van zondag tegen Roda JC. De voetballer is pas 21 jaar en relatief goedkoop door zijn aflopende contract.

Vorig jaar meldde Manchester City zich vlak voor het verstrijken van de transferdeadline, maar tot een akkoord kwam het destijds niet. ,,Als er nu een mooie club komt, ga ik zeker praten,’’ aldus De Guzman afgelopen zondag.

Een vertrek van De Guzman maakt de kans op de komst van Keisuke Honda iets groter. Met de Canadees in de selectie was het nog maar de vraag of Feyenoord wel op nóg een spelverdeler zat te wachten.
Dag Valencia.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72135445
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
Natuurlijk wil Honda naar Feyenoord. Kom op zeg, het is nog altijd Feyenoord, ook na drie magere jaren.
In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.
pi_72135504
Ik hoorde net op TV dat de snor zei dat Feyenoord de salarissen niet meer kon opbrengen, wat is daar van waar?
pi_72135521
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Tommeke het volgende:

[..]

In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.
Maar Feyenoord zal voor hem toch ook apart zijn ivm Ono
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:50:10 #264
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72135531
quote:

[..]

Bron?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:57:58 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72135783
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bron?
zijn duim.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:58:09 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72135786
quote:

[..]

Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:02:59 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72135917
Nee PSV heeft zo'n lekkere naam opgebouwd in het buitenland.
Ajax staat nou eenmaal hoger aangeschreven vanuit het buitenland, doe je niets aan en so be it, maar daarna volgt toch echt Feyenoord op wat Zuid-Amerikanen na die Ronaldo en Romario achterna willen gaan.

De naam die PSV heeft opgebouwd hebben ze langzaamaan ook heerlijk laten afbrokkelen, buiten dat staat PSV er financieel gezien (relatief) nog slechter voor als ons cluppie, maar daar hoor je weinig over en dat zegt genoeg over de grootte van die club, groot geworden door klein te blijven zullen we maar zeggen.
pi_72135924
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bron?
Fabio Capello:
quote:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''

Feyenoord heeft echt niet meer de grandeur die het had.
pi_72135960
Maar ik hoorde in het RTLZ nieuws dat de Snor wist te vertellen dat Feyenoord geen salarissen meer kan betalen, wat is daarvan waar?
pi_72135979
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Fabio Capello:
[..]

dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:06:38 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72136016
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Fabio Capello:
[..]

Hou nou maar op, je zet jezelf een beetje voor lul
pi_72136036
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef Tommeke het volgende:
Maar ik hoorde in het RTLZ nieuws dat de Snor wist te vertellen dat Feyenoord geen salarissen meer kan betalen, wat is daarvan waar?
Ik heb net even via internetbankieren gekeken en het is inderdaad zo dat de rekening voor salarissen leeg is.
Hoe moeten wij dat nou weten?
pi_72136094
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik heb net even via internetbankieren gekeken en het is inderdaad zo dat de rekening voor salarissen leeg is.
Hoe moeten wij dat nou weten?
Weet ik veel, dit is het Feyenoordtopic toch?

In principe is zulks best interessant nieuw voor Feyenoordfans, of vind jij van niet?
pi_72136143
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Weet ik veel, dit is het Feyenoordtopic toch?

In principe is zulks best interessant nieuw voor Feyenoordfans, of vind jij van niet?
Het is oud nieuws Derksen zei het inderdaad gisteren in Voetbal International, maar we kunnen onmogelijk weten of het klopt natuurlijk.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:13:57 #275
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72136226
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dag Valencia.
Valencia

kutstad, kutclub
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:14:30 #276
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72136241
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef Tommeke het volgende:

Overigens hier bericht op nu.nl, voornamelijk qoutes van meneertje snorrewiek.

'Feyenoord heeft geen geld meer voor salarissen spelers'
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:15:27 #277
53267 TC03
pi_72136276
quote:
Eric Gudde had ook oor voor spacecowboy
Stel: ik ben Eric Gudde, de algemeen directeur van Feyenoord. Dan heb ik vorige week een telefoontje gekregen van een Nederlander uit Japan. Dan heb ik die man te woord moeten staan. De verre vriend zei niets te weten van voetbal en transfers en zo.

Hij wilde niettemin wel met een paar kameraden uit het Japanse de voetballer Honda van Venlo naar Rotterdam brengen. Of ik interesse had. Tja meneer, interesse altijd. Komt u het eens uitleggen in de Kuip.

Op een avond hoor ik dan dat de zelfverklaarde weldoener de media heeft verwittigd. Het tv-programma van VI meldt dat de meneer die mij belde, mij dus gebeld heeft.

Dan ruik ik onraad. Ik heb er namelijk met niemand over gesproken en die gozer informeert dus de voetbaljournalistiek. Dan denk ik onmiddellijk aan die gekken die ik al eerder aan mijn fiets had. Of die me aanklampten ergens onderweg.

Dan droom ik angstig van die spacecowboy die naast De Graafschap ook Feyenoord vet wilde sponsoren. Dan krijg ik visioenen van Arabieren, Amerikanen en Rotterdammers die me zouden helpen.

Dan zie ik ook een overeenkomst. Bijna altijd: van die Formule 1-jongen uit Dordt tot en met mijn nieuwe vriend uit Japan, communiceerden ze via de media over hun plannen met Feyenoord. De mannen die Feyenoord écht steunden, jongens als Pim Blokland, bleven uit beeld.

Wat zou ik walgen van die Japan-connectie. Wat zou ik die kerel graag een spreekwoordelijke schop onder zijn al even spreekwoordelijke reet geven. Maar ik kán dat dus niet. Want Feyenoord is niet in de positie om potentiële geldschieters te schofferen voor ze officieel zijn ontmaskerd. Zelfs idioten kunnen daarom op een warm welkom rekenen in Rotterdam. Dat is goed balen voor mij.

Maar ja, als Eric Gudde zijnde, kan ik niet anders.
Chris van Nijnatten. Compleet waardeloos weer.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:15:44 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72136281
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vind van niet, Feyenoord heeft nou eenmaal besloten om te gaan voor een veranderde koers en zal hierdoor geen uitgaven meer maken die niet begroot zijn, tevens is Europees voetbal niet meer opgenomen in de te verwachten inkomsten en zodoende moest de begroting omlaag, mede door wat andere zaken zoals de schikking met de belasting, verwachte inkomsten die niet kwamen enz.
Er is wat gesaneerd, niet voldoende en zodoende heeft Feyenoord nu een begrotingstekort waardoor salarissen niet volledig kunnen worden uitgekeerd zonder allerlei vreemde sprongen te moeten maken en ze pogen nu op deze manier de boel intern op te lossen om niet een zoveelste lening aan te moeten vragen om het begrotingstekort te overbruggen.

Dat was allemaal al een tijdje bekend, maar nu het zo gebracht wordt lijkt het weer heel wat allemaal.
Naast De Guzman nog een speler zien te lozen die bij de grootverdieners zit (Landzaat ofzo) en je hebt ineens geen probleem meer, daardoor neem ik het bericht met een korreltje zout.
Het lijkt nu ineens alsof het nóg slechter gaat, maar dit zijn allemaal verwachte zaken en ze proberen nu creatief tot een oplossing te komen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:17:21 #279
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72136329
quote:
Geadopteerd’ kind van de Kuip

Een kleine tien jaar staat Feyenoord centraal in zijn leven. Jonathan de Guzman verruilde op z’n twaalfde thuisland Canada voor een voetbalcarrière in Nederland. Na een ‘klotenjaar’ vol blessureleed vlamde hij afgelopen weekend – met twee goals tegen Roda JC – weer eens ouderwets voor Feyenoord. Al kan dat binnenkort ook voor een andere club zijn. “Het gaat erom dat je er voor wil knokken en dat je familie trots op je is.”

Ik heb gehoord dat rapper Kanye West één van je favoriete artiesten is. Welk nummer spreekt je bijvoorbeeld aan?
Last Call. Het is een nummer van ruim twaalf minuten, waarin Kanye West vertelt hoe hij bij Roc-A-Fella Records, zijn eerste platenlabel, terecht is gekomen.

Waar gaan zijn teksten nog meer over?
De laatste tijd veel over meisjes, maar ook over zijn lifestyle.

Kanye West ontwerpt ook kleding. Draag je die ook?
Ik heb drie paar schoenen uit de schoenenlijn die hij voor Louis Vuitton heeft ontworpen. Een daarvan heb ik vandaag aan.

Je houdt van muziek?
Ik ben er in Canada, waar in vandaan kom, mee opgegroeid. Als mijn vader thuis kwam, wist ik dat al voordat hij de deur had opengedaan – zo hard klonk de reggae in zijn auto.

De bakermat van reggae is Jamaica, het land waar je moeder vandaan komt …
En mijn vader is Filippijns, hij houdt ook van reggae. Verder wissel ik met mijn broer Julian, die in Spanje voetbalt, op internet veel hiphopsongs uit.

Draai je wel eens muziek voor een wedstrijd?
Soms in de bus naar een wedstrijd toe.

Welk nummer zet je dan bijvoorbeeld op?
Go Hard van Kanye West. Agressiviteit zil al in me, maar van dat soort nummers kan ik nog agressiever worden.

Waar gaat Go Hard over?
Over de hood, de buurt, waar Kanye West vandaan komt. Hij rapt: ‘It’s time for me to go hard as the hood im from’. Het gaat erom dat je het niet alleen voor jezelf doet, maar ook voor je hood.

En jouw hood is Feyenoord?
Ja, dat kan Feyenoord zijn, of mijn familie. Het gaat erom dat je er voor wilt knokken, dat je familie trots op je is.

Heb je moeten knokken?
Ik kwam op m’n twaalfde naar Nederland, waar ik in de jeugdopleiding van Feyenoord ging spelen. Emigreren is nooit makkelijk, zeker niet voor een jonge jongen. Ik had een goed leven in Canada, maar als ik me tot een betere voetballer wilde ontwikkelen, moest ik naar Europa. Mijn broer Julian, die zes jaar ouder is, heeft dat ook gedaan. Hij ging op z’n zestiende naar Frankrijk, naar de jeugdopleiding van Olympique Marseille. Ik was toen tien jaar.

Wat voor jochie was je op je twaalfde?
Ik was heel verlegen en observeerde veel. Je spreekt een andere taal, je vrienden zijn achtergebleven in Canada, je familie is er niet. Gelukkig werd ik fantastisch opgevangen door Feyenoord, vanaf de eerste dag voelde ik me er thuis. Maar ik was vaak alleen. Dat ben ik nog steeds en dat is niet erg. Ik ben hier niet naartoe gekomen om nieuwe vrienden te maken, maar om profvoetballer te worden. Ik vind ook niet dat ik mag klagen. Voetbal is m’n hobby, ik ben veel buiten, het is een mooi leven. En ik heb nu ook familie in Nederland. Ik heb twee kleintjes, Jaden van tweeënhalf en Sinadine van anderhalf. Ik ben en voel me verantwoordelijk voor m’n kinderen. Tegenwoordig ben ik vrijgezel

Je contract loopt volgend seizoen af en bijtekenen is op dit moment niet aan de orde. Klopt het dat je weg wilt bij Feyenoord?
Het is niet zo dat ik weg wil, maar het kan gebeuren en je moet altijd voorbereid zijn op een vertrek. Maar ik wil zeker niet vertrekken om het vertrekken. Ik heb een goed gevoel bij Feyenoord, er staan nu een goed elftal.

Vorig jaar leek het erop dat je zou vertrekken …
Manchester City had tien miljoen euro geboden. Ik vond dat een mooi bedrag. Op dat moment zou een overgang goed voor mij en voor Feyenoord geweest zijn. Ik wil alleen weg als het goed is voor mij én Feyenoord.

Em toen raakte je geblesseerd. Je hebt afgelopen seizoen vrijwel niet gespeeld …
Voor mezelf is het een klotenjaar geweest. Nu wil ik gewoon een constante speler worden, die altijd goed speelt.

Ben je uitgeleerd bij Feyenoord?
Ik kan hier nog genoeg leren. Maar een nieuwe uitdaging kan ook goed zijn. Je kunt niet je hele leven bij één club spelen. Ik in ieder geval niet.

Zou je het moeilijk vinden om bij Feyenoord te vertrekken?
Natuurlijk. Feyenoord is al tien jaar mijn leven en ik zou binnen Nederland nooit voor een andere club kunnen spelen. Verder voel ik me thuis in Rotterdam. Het is mijn stad geworden.

Klopt het dat je broer Julian jouw carrière belangrijker vind dan zijn eigen carrière?
Vroeger voetbalden we altijd samen, hij was veel met me bezig. Hij heeft een keer tegen mijn vader gezegd: ‘Als ik het niet red, moet Jonathan het wel redden’. En toen hij in Frankrijk voetbalde, belde hij vaak op. Dan vroeg hij aan mijn vader: “Traint Jonathan wel genoeg? Doet hij goed z’n best?’ Onze band is heel sterk.

Hoe komt het dat hij jou het succes meer gunt?
Misschien ziet hij meer talent in mij. Ik ben trots op hem. Hij heeft altijd moeten knokken. Ik heb het misschien makkelijker gehad.

Speelt je broer nog steeds in Spanke, bij Deportivo de la Coruna?
Hij zit nu zonder club; hij is transfervrij. Hij wilde niet bijtekenen, omdat hij niet al z’n salaris uitbetaald kreeg.

Keer je na je voetbalcarrière terug naar Canada of naar Nederland?
Ik heb altijd gedacht dat ik later naar Canada zou gaan. Maar toen had ik nog geen kinderen. Het is nu anders.

Als je terugkeert, wordt het dan Rotterdam?
Ja. Rotterdam is de enige stad in Nederland waar ik wil wonen. En dan niet in Noord, West of Oost, maar op Zuid. Want Zuid is de Kuip,
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:35:11 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72136882
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het lijkt nu ineens alsof het nóg slechter gaat, maar dit zijn allemaal verwachte zaken en ze proberen nu creatief tot een oplossing te komen.
Ik hoop echt dat ze erin slagen om het financiële gezeik nu eens een tijdje uit de pers te houden.
Maar het zal wel niet. Want als al uitlekt dat Feyenoord een betalingsregeling heeft getroffen met grootverdieners Van Bronckhorst en Makaay, dan ligt blijkbaar álles op straat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72136914
quote:

[..]

Ach flikker toch op. Psv haalt het bij lange na niet bij Feyenoord wat betreft uitstraling, historie, aanhang en stadion. Wat dat betreft heeft Feyenoord nog steeds mythische proporties, zeker tov Psv. Daar kunnen ze prijzen winnen wat ze willen, maar qua beleving blijft het een provincieclubje tov een club met een top-club waardige aanhang en stadion. Feyenoord blijft altijd een sleeping-giant waar een bepaald verwachtingspatroon bij hoort.

In het buitenland heeft Ajax absoluut de grootste naam, maar Feyenoord heeft op basis van de historie in Europa echt nog wel een bepaalde status hoor, meer dan zo'n nietszeggende club als Psv. Bovendien heeft Feyenoord 7 jaar geleden nog de Uefa-Cup gewonnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_72137042
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ze erin slagen om het financiële gezeik nu eens een tijdje uit de pers te houden.
Maar het zal wel niet. Want als al uitlekt dat Feyenoord een betalingsregeling heeft getroffen met grootverdieners Van Bronckhorst en Makaay, dan ligt blijkbaar álles op straat.
De rust bewaren en daadwerkelijk aan de toekomst werken zijn inderdaad erg belangrijk. Echter met de uitbreiding van de sensatie-media (lees: een 2de VI uitzending op de tv per week) zal er ook meer rotzooi opgezocht worden om te bespreken.
pi_72137336
Die kutlampies zijn niets meer dan een provincieclubje. Qua uitstraling, naam, historie, you name it, kunnen ze bij lange na niet tippen aan de twee grootste clubs van Nederland en tevens rivalen.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 02:08 schreef Ritmo het volgende:
Ja maar daar blijft dan maar een paar ton van over, als de verhalen over z'n contract kloppen. Als we gewoon 75 % krijgen kan ik nog blij zijn met z'n vertrek.
Vertel eens. Welke verhalen? Mij is daar niets over bekend.
pi_72137842
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[...]
Vertel eens. Welke verhalen? Mij is daar niets over bekend.
Het gerucht ging, is volgens mij nooit bevestigd, dat 50% van de volgende transfer voor de zaakwaarnemers was, 25% naar de talentpool en 25% naar Feyenoord...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:23:47 #285
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72138497
quote:
Roelof Luinge is door de KNVB aangesteld om de ontmoeting tussen Feyenoord en FC Twente, de nummers één en twee van de Eredivisie, onder zijn hoede te nemen. De kraker tussen de twee bovenste teams in de competitie staat voor aanstaande zondag 30 augustus op het programma in Rotterdam. Beide teams zijn nog ongeslagen, dit seizoen.
Pff.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:41:03 #286
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72139095
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Pff.
krijgen we dat weer
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72139186
Luinge

Een betere scheids is er niet te vinden op de Nederlandse velden.
pi_72139193
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Z'n muzieksmaak is prima in elk geval.
-
pi_72139331
quote:
VVV wil voor vrijdag handelen over Honda
VENLO - VVV Venlo wil voor vrijdag duidelijkheid over een eventueel vertrek van smaakmaker Keisuke Honda. ,,Er zijn voldoende momenten geweest dat clubs zich konden melden, we willen niet gaan wachten tot de laatste dag'', zei voorzitter Hai Berden van de Venlose club dinsdag.

De nummer tien van de eredivisie heeft al een aantal concrete aanbiedingen gehad voor de gewilde aanvallende middenvelder. Berden: ,,We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.'' VVV vraagt 10 miljoen euro voor de 23-jarige Japanner, die al vijf keer scoorde in de competitie.

Maandag werd bekend dat een Nederlandse zakenman die woont en werkt in Japan de technisch vaardige linkspoot naar Feyenoord wil halen. ,,Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met andere voetbalclubs'', luidt de reactie van Berden.
De preses geeft aan dat VVV zich al heeft georiënteerd op mogelijke vervangers. ,,We hebben een aantal spelers op het oog, maar ook daar is tijd voor nodig. Te snel handelen is niet verstandig'', besluit de VVV-voorzitter.
Ik mag hopen dat Gudde de eerste gesprekken al achter de rug heeft.
-
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:51:30 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72139419
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. Ze zijn eerst nog aan het kijken naar het investeringsplan. Lijkt me ook logisch.
2000 light years from home
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:01:01 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72139698
quote:

[..]

Honda is al gespot in het Erasmus ziekenhuis.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:02:36 #292
53267 TC03
pi_72139738
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Maak je nou een grapje of niet.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:03:17 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72139763
quote:

[..]

Staat beetje tegenover dit verhaal..
quote:
VVV Venlo heeft opvolger Honda al geregeld

23 augustus 2009

Mocht Keisuke Honda nog voor het sluiten van de transfermarkt (31 augustus) De Koel verlaten, dan heeft zijn huidige werkgever VVV Venlo al een opvolger paraat. De Japanse middenvelder staat onder meer in de belangstelling van PSV en Feyenoord.

Oud-manager van VVV Wiel Teeuwen zei tegenover L1 dat een eventueel vertrek van de spelmaker prima opgelost wordt. "Alles is geregeld, als Honda om tien voor twaalf vertrekt, hebben we om vijf voor twaalf het alternatief dat Hai (Berden, voorzitter, red.) geregeld heeft", aldus Teeuwen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:07:56 #294
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72139889
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:03 schreef ursel het volgende:

[..]

Staat beetje tegenover dit verhaal..
[..]
Hans Teeuwen
pi_72139904
quote:

[..]

Alsof ik verwacht dat de transfer vandaag al afgehandeld is.
Maar de eerste gesprekken met die investeerder moeten gewoon uiterlijk vandaag gevoerd zijn.
-
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:10:31 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72139962
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alsof ik verwacht dat de transfer vandaag al afgehandeld is.
Maar de eerste gesprekken met die investeerder moeten gewoon uiterlijk vandaag gevoerd zijn.
Het moet gewoon voor 12'en geregeld zijn de 31ste.
En zo niet, dan doen we het maar gewoon met de groep die we al hebben.
pi_72140039
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het moet gewoon voor 12'en geregeld zijn de 31ste.
De transfer ja! Maar dit kost ook tijd.
quote:
En zo niet, dan doen we het maar gewoon met de groep die we al hebben.
Mits Guzman blijft ja.
-
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:19:48 #298
185115 Juk
Misschien
pi_72140218
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Mits Guzman blijft ja.
Als je de Guzman het afgelopen weekend wisselt voor Wijnaldum dan wordt je daar niet zoveel slechter van hoor. Ook Wijnaldum gaat genoeg punten pakken voor Feyenoord.
The only thing I fear is my MoM
pi_72140245
quote:

[..]

Bron?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:21:36 #300
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72140276
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Mits Guzman blijft ja.
Volgens mij kán zo'n transfer echt binnen een uur of 4 rondgemaakt worden dus ik maak me nog niet al teveel druk.
Mits ie inderdaad niet allerlei vage constructies bedenkt om er rijker van te worden, iets wat ie vast en zeker wel wil want voor niets gaat de zon op.

En al vertrekt De Guzman, een vervanger met dezelfde kwaliteiten kunnen we toch niet halen en middenvelders genoeg van een klasse minder, de klasse waar Feyenoord ook naar moet zoeken gezien het bedrag dat ze te besteden hebben.
pi_72140387
quote:

[..]

Het is nu nog ff wachten op Tymoschuk
Dit account is permanent uitgeschakeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')