quote:Babovic schopt medespeler knock-out
Zaterdag begint voor FC Nantes de competitie, maar de Franse club is opgeschrikt door een incident binnen de ploeg. In de kleedkamer schopte Stefan Babovic vrijdag een ploeggenoot knock-out.
Een dag voor de eerste wedstrijd van het seizoen 2008/2009 schopte Stefan Babovic zijn ploeggenoot Djamel Abdoun knock-out. Het is niet bekend wat de aanleiding voor dit incident was.
Technisch directeur Christian Lariepe heeft beide spelers op de hoogte gesteld dat een zware straf het gevolg zal zijn.
Ook de technisch directeur liet weinig los over de aard van het incident.
FC Nantes zal zijn eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2008/2009 tegen AJ Auxerre spelen.
http://www.goal.com/nl/ne(...)medespeler-knock-out
Er staat dus nog wel wat te gebeuren.quote:Komst Honda groter bij vertrek De Guzman
ROTTERDAM - Een transfer van Keisuke Honda naar Feyenoord is om meerdere redenen nog ver weg. Allereerst wacht de club op een serie concrete vragen die het de Nederlands/Japanse investeerdersgroep heeft voorgelegd in een eerste gesprek.
Op die manier wil Feyenoord een duidelijker beeld krijgen van wat de plannen rond Honda exact behelzen.
Pas als het aanbod van de investeerders serieus blijkt, wordt de vraag relevant of een speler zoals Honda ook sportief prioriteit heeft. De club heeft met Jonathan de Guzman, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum al een handvol spelmakers in zijn selectie. Bovendien is de club langs alle kanten gebonden, nu het onder curatele staat van de KNVB.
Indien De Guzman vertrekt, is de komst van Honda alweer een stuk logischer. De kansen op een transfer zijn sinds De Guzmans glansrol tegen Roda JC (twee goals) toegenomen.
,,Voor Jonathan is dit heel leuk,’’ zegt Jan de Visser, zaakwaarnemer van de Feyenoorder. Tot concrete interesse heeft het nog niet geleid. De Visser: ,,Ik ben niet meteen na de wedstrijd gebeld.’’
De Guzman hoopt op een mooie buitenlandse subtopper. ,,Bij de echte topclubs in Europa is de kans om te spelen heel klein,’’ weet ook De Visser.
,,Daar moet hij nu niet eens willen voetballen. Hij moet wel het gevoel hebben dat hij een reële kans op een basisplaats heeft. We zijn kieskeurig. Je moet ook durven wachten op de ideale club. Het wordt zeker een sportieve keuze. Hij zal niet voor Rusland of zo kiezen, maar voor een van de sterkere Europese competities.’’
Voor 't geval Ignjatovic toch niet dé slager is die Leo zochtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:55 schreef Keltie het volgende:
Babovic vindt ik minder (op basis van onderstaande filmpje, zag net een frans filmpje over het onderstaande incident, denk ik.. Daar zaten wat wedstrijdbeelden bij dat'ie het toch wel kan):
http://www.dailymotion.com/video/x41eh6_stefan-babovic_sport
Al vond ik bij de bovenstaande filmpjes z'n pasjes wel goed maar dat z'n ploegmaats afentoe dom liepen
En de reden dat'ie weg mag, gok ik zo:
[..]![]()
Ontwikkeling van Ignja schijnt een beetje tegen te vallen. Al is dat niet raar voor een pure verdediger die moet wennen aan een andere voetbalcultuur en ander land.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor 't geval Ignjatovic toch niet dé slager is die Leo zocht
Die gozer is gewoon niet goed genoeg, alleen werd het mooier verpakt door Mario.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ontwikkeling van Ignja schijnt een beetje tegen te vallen. Al is dat niet raar voor een pure verdediger die moet wennen aan een andere voetbalcultuur en ander land.
Die gozer staat ook bekend als een talent, zo is'ie ook binnengehaald.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon niet goed genoeg, alleen werd het mooier verpakt door Mario.
Dag Valencia.quote:Valencia wil De Guzman, maar transfervrij
Door CHRIS VAN NIJNATTEN & SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM/VALENCIA - De zaakwaarnemer van Jonathan de Guzman vliegt vandaag naar Spanje om met Valencia te praten over een transfer.
De vraag is nog of het ook daadwerkelijk tot een deal komt, want de Spaanse club wil de middenvelder het liefst pas komende zomer- transfervrij - aan zich binden.
Valencia verkeert in grote financiële problemen en kan sowieso weinig zolang de transfer van de Argentijn Ever Banega naar Everton nog niet rond is.
Beide clubs zijn zo goed als akkoord over Benega, maar de speler zelf blijft liever in Spanje. De Guzman ziet een transfer naar een club als Valencia op zich wel zitten, maar hij wil zelf het liefst nog voor de transferdeadline van maandag vertrekken. Ook omdat Feyenoord in dat geval nog een transferbedrag voor hem ontvangt.
Of Valencia in staat is een transfersom van enkele miljoenen op te hoesten, moet vandaag blijken. De Guzman is hoe dan ook ‘hot’ bij diverse Europese clubs, zeker na zijn indrukwekkende optreden van zondag tegen Roda JC. De voetballer is pas 21 jaar en relatief goedkoop door zijn aflopende contract.
Vorig jaar meldde Manchester City zich vlak voor het verstrijken van de transferdeadline, maar tot een akkoord kwam het destijds niet. ,,Als er nu een mooie club komt, ga ik zeker praten,’’ aldus De Guzman afgelopen zondag.
Een vertrek van De Guzman maakt de kans op de komst van Keisuke Honda iets groter. Met de Canadees in de selectie was het nog maar de vraag of Feyenoord wel op nóg een spelverdeler zat te wachten.
In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
Natuurlijk wil Honda naar Feyenoord. Kom op zeg, het is nog altijd Feyenoord, ook na drie magere jaren.
Maar Feyenoord zal voor hem toch ook apart zijn ivm Onoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.
Bron?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Fabio Capello:quote:
quote:''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Fabio Capello:
[..]
Feyenoord heeft echt niet meer de grandeur die het had.
Hou nou maar op, je zet jezelf een beetje voor lulquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Fabio Capello:
[..]
Feyenoord heeft echt niet meer de grandeur die het had.
Ik heb net even via internetbankieren gekeken en het is inderdaad zo dat de rekening voor salarissen leeg is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef Tommeke het volgende:
Maar ik hoorde in het RTLZ nieuws dat de Snor wist te vertellen dat Feyenoord geen salarissen meer kan betalen, wat is daarvan waar?
Weet ik veel, dit is het Feyenoordtopic toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb net even via internetbankieren gekeken en het is inderdaad zo dat de rekening voor salarissen leeg is.![]()
Hoe moeten wij dat nou weten?
Het is oud nieuwsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet ik veel, dit is het Feyenoordtopic toch?
In principe is zulks best interessant nieuw voor Feyenoordfans, of vind jij van niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |