Ach flikker toch op. Psv haalt het bij lange na niet bij Feyenoord wat betreft uitstraling, historie, aanhang en stadion. Wat dat betreft heeft Feyenoord nog steeds mythische proporties, zeker tov Psv. Daar kunnen ze prijzen winnen wat ze willen, maar qua beleving blijft het een provincieclubje tov een club met een top-club waardige aanhang en stadion. Feyenoord blijft altijd een sleeping-giant waar een bepaald verwachtingspatroon bij hoort.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Nederland zijn maar twee clubs wij wie zoiets geldt voor een buitenlander. Ajax, en in mindere mate PSV.
De rust bewaren en daadwerkelijk aan de toekomst werken zijn inderdaad erg belangrijk. Echter met de uitbreiding van de sensatie-media (lees: een 2de VI uitzending op de tv per week) zal er ook meer rotzooi opgezocht worden om te bespreken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze erin slagen om het financiële gezeik nu eens een tijdje uit de pers te houden.
Maar het zal wel niet. Want als al uitlekt dat Feyenoord een betalingsregeling heeft getroffen met grootverdieners Van Bronckhorst en Makaay, dan ligt blijkbaar álles op straat.
Vertel eens. Welke verhalen? Mij is daar niets over bekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:08 schreef Ritmo het volgende:
Ja maar daar blijft dan maar een paar ton van over, als de verhalen over z'n contract kloppen. Als we gewoon 75 % krijgen kan ik nog blij zijn met z'n vertrek.
Het gerucht ging, is volgens mij nooit bevestigd, dat 50% van de volgende transfer voor de zaakwaarnemers was, 25% naar de talentpool en 25% naar Feyenoord...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[...]
Vertel eens. Welke verhalen? Mij is daar niets over bekend.
Pff.quote:Roelof Luinge is door de KNVB aangesteld om de ontmoeting tussen Feyenoord en FC Twente, de nummers één en twee van de Eredivisie, onder zijn hoede te nemen. De kraker tussen de twee bovenste teams in de competitie staat voor aanstaande zondag 30 augustus op het programma in Rotterdam. Beide teams zijn nog ongeslagen, dit seizoen.
krijgen we dat weerquote:
Ik mag hopen dat Gudde de eerste gesprekken al achter de rug heeft.quote:VVV wil voor vrijdag handelen over Honda
VENLO - VVV Venlo wil voor vrijdag duidelijkheid over een eventueel vertrek van smaakmaker Keisuke Honda. ,,Er zijn voldoende momenten geweest dat clubs zich konden melden, we willen niet gaan wachten tot de laatste dag'', zei voorzitter Hai Berden van de Venlose club dinsdag.
De nummer tien van de eredivisie heeft al een aantal concrete aanbiedingen gehad voor de gewilde aanvallende middenvelder. Berden: ,,We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.'' VVV vraagt 10 miljoen euro voor de 23-jarige Japanner, die al vijf keer scoorde in de competitie.
Maandag werd bekend dat een Nederlandse zakenman die woont en werkt in Japan de technisch vaardige linkspoot naar Feyenoord wil halen. ,,Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met andere voetbalclubs'', luidt de reactie van Berden.
De preses geeft aan dat VVV zich al heeft georiënteerd op mogelijke vervangers. ,,We hebben een aantal spelers op het oog, maar ook daar is tijd voor nodig. Te snel handelen is niet verstandig'', besluit de VVV-voorzitter.
Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. Ze zijn eerst nog aan het kijken naar het investeringsplan. Lijkt me ook logisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Gudde de eerste gesprekken al achter de rug heeft.
Honda is al gespot in het Erasmus ziekenhuis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje of niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Honda is al gespot in het Erasmus ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:VVV Venlo heeft opvolger Honda al geregeld
23 augustus 2009
Mocht Keisuke Honda nog voor het sluiten van de transfermarkt (31 augustus) De Koel verlaten, dan heeft zijn huidige werkgever VVV Venlo al een opvolger paraat. De Japanse middenvelder staat onder meer in de belangstelling van PSV en Feyenoord.
Oud-manager van VVV Wiel Teeuwen zei tegenover L1 dat een eventueel vertrek van de spelmaker prima opgelost wordt. "Alles is geregeld, als Honda om tien voor twaalf vertrekt, hebben we om vijf voor twaalf het alternatief dat Hai (Berden, voorzitter, red.) geregeld heeft", aldus Teeuwen.
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
[..]Staat beetje tegenover dit verhaal..
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Het moet gewoon voor 12'en geregeld zijn de 31ste.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof ik verwacht dat de transfer vandaag al afgehandeld is.
Maar de eerste gesprekken met die investeerder moeten gewoon uiterlijk vandaag gevoerd zijn.
De transfer ja! Maar dit kost ook tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het moet gewoon voor 12'en geregeld zijn de 31ste.
Mits Guzman blijft ja.quote:En zo niet, dan doen we het maar gewoon met de groep die we al hebben.
Als je de Guzman het afgelopen weekend wisselt voor Wijnaldum dan wordt je daar niet zoveel slechter van hoor. Ook Wijnaldum gaat genoeg punten pakken voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De transfer ja! Maar dit kost ook tijd.
[..]
Mits Guzman blijft ja.
Bron?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij kán zo'n transfer echt binnen een uur of 4 rondgemaakt worden dus ik maak me nog niet al teveel druk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De transfer ja! Maar dit kost ook tijd.
[..]
Mits Guzman blijft ja.
Het is nu nog ff wachten op Tymoschukquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |