Nu je het hier gezegd hebt niet meer natuurlijk. Een 'neutrale' supporter uit Enschede ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Moody het volgende:
Kan ik als neutrale supporter in vak Y2 zitten denken jullie?
Is dat de kant van het Legioen of zitten die aan de overkant van dit vak?
aan de overkant (Q, R, S, T enz) zit het legioen/ harde kern. Maar dat vak [y2] is meestal ook gevuld met Feyenoordsupporters, maar meestal wat minder die-hard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Moody het volgende:
Kan ik als neutrale supporter in vak Y2 zitten denken jullie?
Is dat de kant van het Legioen of zitten die aan de overkant van dit vak?
Onzin natuurlijk, hè. De harde kern zit overal in de Kuip.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
aan de overkant (Q, R, S, T enz) zit het legioen/harde kern.
ojaquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, hè. De harde kern zit overal in de Kuip.
pff, moeilijk te voorspellen. Herhaling van vorig seizoen lijk me wel goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:41 schreef Moody het volgende:
Ok bedankt.![]()
Ben toevallig in Rotterdam die dag en kan aan kaartjes komen via een vriend.
Wat denken jullie trouwens over de wedstrijd? Zal een gelijke strijd worden verwacht ik....
http://www.feyenoord.nl/p(...)huiswedstrijden.aspxquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef Jorwol het volgende:
Hoeveel kaarten kunnen er per clubcard naar binnen zondag?
Danku, kon het serieus niet vindenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)huiswedstrijden.aspx
SeizoenClubCard-houders Feyenoord kunnen 1 kaart bijkopen.
ClubCard-houders Feyenoord kunnen 2 kaarten kopen.
LegioenCard-houders Feyenoord kunnen 2 kaarten kopen. (alleen telefonisch)
is idd een kutsitequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Danku, kon het serieus niet vinden
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is dat er een gast is in Japan die het allemaal gaat betalen, dus Gudde hoeft niemand meer te bellen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yeah right, ze moeten eerst nog met die investeerders in gesprek en Gudde kennende doet ie dat de laatste dag voor de transferdeadline zodat het te laat is.Die mensen moeten vanavond al uitgenodigd worden op z'n kantoor of thuis.
mooiquote:Het WK-team Onder 17 oefent op vrijdag 17 september om 17.00 uur in en tegen Turkije. KNVB-coach Albert Stuivenberg heeft voor het duel twintig spelers opgeroepen.
De volledige selectie:
Warner Hahn (Ajax), Patrick Ter Mate (Vitesse/AGOVV), Stefan de Vrij (Feyenoord), Dico Koppers (Ajax), Ruben Ligeon (Ajax), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Mats van Huijgevoort (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax), Maikel Verkoelen (PSV), Ouasim Bouy (Ajax), Kevin Jansen (Feyenoord), Zakarya Labyad (PSV), Adam Maher (AZ), Oguzhan Ozyakup (Arsenal), Brian Smeets (MVV), Tom Boere (Ajax), Luc Castaignos (Feyenoord), Shabir Isoufi (Feyenoord), Ola John (FC Twente) en Bob Schepers (Cambuur Leeuwarden).
Ik denk dat de zakenman in ruil voor transferbedrag bijvoorbeeld 30% van de volgende verkoop wil + gratis reclame in het stadion --> Honda naar Feyenoord betekent meer Japanse kijkers --> Goede reclame voor Japans bedrijf...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:19 schreef Juk het volgende:
[..]
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is dat er een gast is in Japan die het allemaal gaat betalen, dus Gudde hoeft niemand meer te bellen.
Het lijkt me alleen wel belangrijk dat áls het allemaal serieus is er hele goede afspraken gemaakt worden wat betreft verkoopwinst e.d. Niet dat je 2 seizoenen sportief erg veel plezier aan die jongen hebt maar dat je wel 110% van de verkoopprijs aan die Rotterdamse Japanner mag betalen onder het mom van "Die extra 10% is van de merchandising".
zullen ze daar allemaal in VVV shirtjes rondlopen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik denk dat de zakenman in ruil voor transferbedrag bijvoorbeeld 30% van de volgende verkoop wil + gratis reclame in het stadion --> Honda naar Feyenoord betekent meer Japanse kijkers --> Goede reclame voor Japans bedrijf...
Ik zal eens vragen als iemand uit Japan online is op msn... volgens mij is het echt een sportheld daar namelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zullen ze daar allemaal in VVV shirtjes rondlopen?
gekke jappen.
Zal wel weer meevallen danquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Kopbal het volgende:
Veel nieuws over Feyenoord straks in VI, zitten in de problemen volgens Genee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |