Als je er netto 5 miljoen aan overhoudt is het het afwegen waard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Europees voetbal is leuk voor je status, maar levert verder weinig op. Dan liever een miljoen of 5 voor De Guzman deze week.
Ik weet wel zeker dat we een goede kans hebben. Alleen meestal met dit soort TT's zijn ze een speelronde later weer achterhaald.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Twente speelt nog niet zo enorm goed als er soms wordt gezegd. Denk dat jullie er best een kans tegen hebben.
Als hij niet wil bijtekenen en je krijgt er nog 5 miljoen voor, strik er omheen en de groetjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je er netto 5 miljoen aan overhoudt is het het afwegen waard.
Je kan wel zo doen, maar het blijft een talent met een goede techniek én scorend vermogen. Dat moet je koesteren. Doet het de laatste tijd ook totaal niet slecht, zag gisteren zowaar wat agressie in z'n spel.quote:
Niet als er 60 % vanaf gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen en je krijgt er nog 5 miljoen voor, strik er omheen en de groetjes.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zag hem wel gister 2 (!) slidings maken.
Neen, maar Bruins wordt gewoon ten onrechte uitgekotst. Gister merkte ik het ook weer in De Kuip, terwijl ik hem best goed vond invallen.quote:
Netto 5 miljoen? Dan zou er een club 14 miljoen moeten bieden oid?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je er netto 5 miljoen aan overhoudt is het het afwegen waard.
dan moet Ruud terugkomenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:14 schreef Knoekie het volgende:
Hey! Ik ben verdwenen uit de op!![]()
Mag ik terug op VV?
De Guzman wordt door iedereen opgehemeld, terwijl hij dat naar mijn mening nooit echt heeft laten zien. Tuurlik heeft hij goede wedstrijden gespeeld, maar echt consistent heb ik hem nooit zien voetballen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef Merkie het volgende:
Ik snap de aversie jegens De Guzman niet zo goed. Hij heeft op een of andere manier heel weinig krediet, terwijl hij vaak genoeg van waarde is geweest voor Feyenoord. Daarnaast heeft hij nooit gezegd dat hij niet bij wil tekenen. Typisch Rotterdams om één van de beste spelers af te zeiken om niks. Bij elke andere topclub zou De Guzman op handen gedragen worden. Hij is gewoon een held.
De Guzman
Zo.
[..]
[ afbeelding ]
De Guzman is zeker wel een goede speler, maar door sommige wordt hij het grootste talent van de afgelopen 20 jaar genoemd. Daar slaan die mensen gewoon mee door. Ik denk overigens dat hij best te porren is voor een contract met een gelimiteerde transfersom.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman wordt door iedereen opgehemeld, terwijl hij dat naar mijn mening nooit echt heeft laten zien. Tuurlik heeft hij goede wedstrijden gespeeld, maar echt consistent heb ik hem nooit zien voetballen.
De aversie tegen Bruins is simpelweg triest en komt vooral door sukkeltjes die elkaar napraten. Die jongen kan zeker wat en verdient, net als ieder ander, een nieuwe kans om zich te bewijzen in dit elftal.
Nou, behouden dus. Schrap Landzaat van de loonlijst en je hebt hetzelfde bedrag als wat je overhoudt aan de verkoop van De Guzman.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Netto 5 miljoen? Dan zou er een club 14 miljoen moeten bieden oid?
Dat gebeurt dus nooit!
Hij heeft heel lang stil gestaan i.m.o maar ik vind dat ie sterker uit z'n blessure terug is gekomen. Is dit seizoen echt sterker, zelfverzekerder en neemt z'n verantwoordelijkheden in het veld. Kun je van veel anderen niet zeggen dat laatste.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman wordt door iedereen opgehemeld, terwijl hij dat naar mijn mening nooit echt heeft laten zien. Tuurlik heeft hij goede wedstrijden gespeeld, maar echt consistent heb ik hem nooit zien voetballen.
Bruins heeft gewoon totaal geen karakter, zit geen enkele pit in. Als Feyenoord goed voetbalt doet ie leuk mee, als het slecht gaat doet ie ook geen moeite om zich te onderscheiden.quote:De aversie tegen Bruins is simpelweg triest en komt vooral door sukkeltjes die elkaar napraten. Die jongen kan zeker wat en verdient, net als ieder ander, een nieuwe kans om zich te bewijzen in dit elftal.
Je kunt Landzaat helaas niet wegschrappen. Hij zal bij een andere club zeker niet meer kunnen verdienen, en voor 1,5 miljoen, en in de blessuretijd van zijn carriere blijft hij voor zijn salaris echt wel de tribune warmhouden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou, behouden dus. Schrap Landzaat van de loonlijst en je hebt hetzelfde bedrag als wat je overhoudt aan de verkoop van De Guzman.
100% mee eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je kan wel zo doen, maar het blijft een talent met een goede techniek én scorend vermogen. Dat moet je koesteren. Doet het de laatste tijd ook totaal niet slecht, zag gisteren zowaar wat agressie in z'n spel.
Wegtreiteren dan totdat ie genoegen neemt met een lager salaris en naar Willem II ofzo oprot. Gelukkig heeft Been dat ook door en zet ie hem al op de tribune.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kunt Landzaat helaas niet wegschrappen. Hij zal bij een andere club zeker niet meer kunnen verdienen, en voor 1,5 miljoen, en in de blessuretijd van zijn carriere blijft hij voor zijn salaris echt wel de tribune warmhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |