seizoen 2007/2008 volgens mij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:09 schreef GGMM het volgende:
Daar zullen jullie wel blij mee zijn ja, wanneer was de laaste keer dat jullie bovenaan stonden?
Zoveel mogelijk laten spelen tot het eind van de transferperiode en hopen dat ie opvalt zodat ie alsnog verkocht kan worden, zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Guzman heeft niet bijgetekend. Had'em nu al op de tribune/ bank gezet
Lekker laten bijtekenenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die Guzman weg willen.Liever die waardeloze Bruins of Landzaat weg.
Wil hij niet bijtekenen, dan moet hij gewoon weg. Simpel zat. Daar weegt het eventueel halen van Europees voetbal echt niet tegen op. Maar ik ben wel zo opportunistisch om te stellen dat ik liever heb dat hij nu bijtekent en nog minimaal een seizoen furore maakt op het middenveld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die Guzman weg willen.Liever die waardeloze Bruins of Landzaat weg.
Nja, De Guzman is en blijft een geweldige voetballer. Hij heeft ook een mindere periode gehad, maar je merkt nu toch wel weer voorzichtig dat hij weer beter begint te spelen. De Guzman is echt van grote waarde voor dit elftal, zowel aan de bal als zonder bal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil hij niet bijtekenen, dan moet hij gewoon weg. Simpel zat. Daar weegt het eventueel halen van Europees voetbal echt niet tegen op. Maar ik ben wel zo opportunistisch om te stellen dat ik liever heb dat hij nu bijtekent en nog minimaal een seizoen furore maakt op het middenveld.
Europees voetbal moet gewoon gehaald worden, klaar. Anders blijf je afzakken en dat is nu al teveel gebeurd. Schrap liever Landzaat z'n salaris van 2 miljoen ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil hij niet bijtekenen, dan moet hij gewoon weg. Simpel zat. Daar weegt het eventueel halen van Europees voetbal echt niet tegen op. Maar ik ben wel zo opportunistisch om te stellen dat ik liever heb dat hij nu bijtekent en nog minimaal een seizoen furore maakt op het middenveld.
Ik geloof niet dat dat alleen van De Guzman afhangt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Europees voetbal moet gewoon gehaald worden, klaar. Anders blijf je afzakken en dat is nu al teveel gebeurd. Schrap liever Landzaat z'n salaris van 2 miljoen ofzo.
Europees voetbal is leuk voor je status, maar levert verder weinig op. Dan liever een miljoen of 5 voor De Guzman deze week.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Europees voetbal moet gewoon gehaald worden, klaar. Anders blijf je afzakken en dat is nu al teveel gebeurd. Schrap liever Landzaat z'n salaris van 2 miljoen ofzo.
zag hem wel gister 2 (!) slidings maken.quote:
Twente speelt nog niet zo enorm goed als er soms wordt gezegd. Denk dat jullie er best een kans tegen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef NJ het volgende:
Wel dit topic binnen een week volposten, want anders is het zo'n lullige TT als het volgende week niet het geval is.
Zelfs vorig jaar wonnen we van ze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Twente speelt nog niet zo enorm goed als er soms wordt gezegd. Denk dat jullie er best een kans tegen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |