Zelfde met de Klassieker, elk relletje aangrijpen om maar de uitsupporters te verbieden. Sad...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. In al die grafwijken in Rotterdam worden wekelijks mensen omgelegd. Maar er gebeurt n keer iets op een gratis event en meteen mogen er geen gratis events meer!
Toch wel raar.. Dat er binnen 24 uur beslist kan worden dat er geen gratis events meer gehouden mogen worden. Maar dat er al 30 jaar gediscussieerd wordt wat we met die Marokkaanse kutkinderen aan moeten..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
Kroegen en Discotheken ook sluiten. Ook elk weekend wel gezeik.
Het ging toch over gratis evenementen s'avonds? Danceparade viel er niet onder omdat het overdag is had ik ergens gelezen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
Volgende week beginnen met werken
En volgend jaar geen danceparade meer, Aboutaleb
Aanzetten, in ruimen en op je bed gaan liggenquote:
Wilderiaans reageren is dat, inspelen op de publieke opinie. De dance-evenementen staan weer in een slecht daglicht. Terwijl ik zelden gezeik meemaak op festivals.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch wel raar.. Dat er binnen 24 uur beslist kan worden dat er geen gratis events meer gehouden mogen worden. Maar dat er al 30 jaar gediscussieerd wordt wat we met die Marokkaanse kutkinderen aan moeten..
Ik lees net in de krant dat Aboutaleb geen vergunningen meer afgeeft voor grootschalige dance-evenementen de komende 2 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Het ging toch over gratis evenementen s'avonds? Danceparade viel er niet onder omdat het overdag is had ik ergens gelezen..
De lul zadelt alleen wel o.a ons weer op met dat volk wat nu nog meer naar onze gratis evenementen zal komen.
Als ze nou eens beginnen met het failliet verklaren van Feijenoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wilderiaans reageren is dat, inspelen op de publieke opinie. De dance-evenementen staan weer in een slecht daglicht. Terwijl ik zelden gezeik meemaak op festivals.
Bij het zomercarnaval viel ook 1 dode na een steekpartij, toen hoorde ik ook niemand dat ze daarmee dan moesten kappen?
Misschien moet Aboutaleb ook voetbal verbieden, het waren immers hooligans.
Nou, de ondernemers in Rotterdam halen opgelucht adem dat nu ook het sodom en gommora van de dance parade niet meer langs komt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik lees net in de krant dat Aboutaleb geen vergunningen meer afgeeft voor grootschalige dance-evenementen de komende 2 jaar.
Stiekem hoop ik ook dat bij de eerstvolgende Ajax - Feyenoord het echt gruwelijk uit de hand loopt. Zijn we meteen van dat gezeik af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wilderiaans reageren is dat, inspelen op de publieke opinie. De dance-evenementen staan weer in een slecht daglicht. Terwijl ik zelden gezeik meemaak op festivals.
Bij het zomercarnaval viel ook 1 dode na een steekpartij, toen hoorde ik ook niemand dat ze daarmee dan moesten kappen?
Misschien moet Aboutaleb ook voetbal verbieden, het waren immers hooligans.
Mwah, ben er dit jaar geweest voor het eerst en vond het echt enorrm gaaf. Al waren er wel 1 of 2 wagens waar veel gezeik was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou, de ondernemers in Rotterdam halen opgelucht adem dat nu ook het sodom en gommora van de dance parade niet meer langs komt.
De komende jaren zullen er weinig rellen zijn...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook dat bij de eerstvolgende Ajax - Feyenoord het echt gruwelijk uit de hand loopt. Zijn we meteen van dat gezeik af.
Ja, dat bedoel ik nou juist. Ik hoop dat het niks oplost door zonder uitpubliek te spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef toma het volgende:
[..]
De komende jaren zullen er weinig rellen zijn...
ik ben bang dat het jammer genoeg wel wat gaat opleveren...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik nou juist. Ik hoop dat het niks oplost door zonder uitpubliek te spelen.
Ik dacht het gisteren ergens een nieuwsbericht gelezen te hebben met alleen overdag hoor, weet niet of het in een topic was of op een nieuwssite. Lijkt me ook wat logischer, alhoewel ik het beide onzin vind gezien de incidenten bij andere feesten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik lees net in de krant dat Aboutaleb geen vergunningen meer afgeeft voor grootschalige dance-evenementen de komende 2 jaar.
Dat moet allemaal nog maar blijken. Tijdens de wedstrijden zal er inderdaad niet zoveel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef toma het volgende:
[..]
De komende jaren zullen er weinig rellen zijn...
Mijn ervaring is dat het uitpubliek wel fanatiek is, maar dat er zelden echt schorriemorrie tussen zit. Ja, de gastjes die het drukker hebben met het thuispubliek dan de wedstrijd, maar dat is vooral triest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik nou juist. Ik hoop dat het niks oplost door zonder uitpubliek te spelen.
Dat feest van zaterdag was toch ook een dagfeest, dat rond 1:00 afgelopen zou zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik dacht het gisteren ergens een nieuwsbericht gelezen te hebben met alleen overdag hoor, weet niet of het in een topic was of op een nieuwssite. Lijkt me ook wat logischer, alhoewel ik het beide onzin vind gezien de incidenten bij andere feesten.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik dacht het gisteren ergens een nieuwsbericht gelezen te hebben met alleen overdag hoor, weet niet of het in een topic was of op een nieuwssite. Lijkt me ook wat logischer, alhoewel ik het beide onzin vind gezien de incidenten bij andere feesten.
quote:'Voorlopig geen grote gratis evenementen in Rotterdam'
ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam geeft de komende twee jaar geen toestemming voor grootschalige, gratis dance-evenementen ''die kennelijk het risico inhouden van excessief en massaal geweld.''
Dat staat in een brief die hij maandag aan de gemeenteraad heeft gestuurd.
Aboutaleb schrijft dat hij ook al geplande evenementen tegen het licht zal houden. Verder pleit hij voor een landelijk onderzoek naar het gebruik van geweld tijdens grote muziek- en sportevenementen.
Hij wil daarbij samenwerken met het ministerie van Binnenlandse Zaken en zijn collega's in enkele andere grote steden.
Conclusies
Salima Belhaj van de D66-fractie in de gemeenteraad van Rotterdam vindt dat Aboutaleb veel te snel conclusies trekt. Het is heel raar dat bezoekers van een dance-event nu collectief worden verbonden met agressie, aldus Belhaj.
Ze vindt dat eerst duidelijk moet worden wat er is gebeurd en wie waarvoor verantwoordelijk is. De brief komt volgende week donderdag aan de orde, tijdens het eerste vragenuurtje in de raad na het zomerreces.
Feyenoord en Ajax moeten niet meer met elkaar afspreken, vallen alleen meer doden bij denk ik zo. En de politie zit er boven op dus het zal ook niet snel meer kunnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, rondom het stadion zal het wat rustiger zijn omdat er geen trein meer komt. Maar daar stonden de echte hooligans sowieso niet. Daar stonden van die 17 jarige pukkelhoofdjes met een capuchon op flesjes AA naar de ME te gooien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:23 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben bang dat het jammer genoeg wel wat gaat opleveren...
Ja, maar het eindigt in het donker en daar ging het om. Ik neem aan dat ze een tijd in zouden stellen tot bijvoorbeeld 20.00. Maar het lijkt er op dat ze dat nu weg laten...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat feest van zaterdag was toch ook een dagfeest, dat rond 1:00 afgelopen zou zijn?
Ja en Marokkaantjes moeten niet meer na 21h de straat op en gewoon een netjes hun huiswerk maken.. Als het allemaal zo makkelijk was..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:27 schreef Superheld het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax moeten niet meer met elkaar afspreken, vallen alleen meer doden bij denk ik zo. En de politie zit er boven op dus het zal ook niet snel meer kunnen.
Alleen veel jongens van die clubs denken er stiekem wel zelf ook zo over... Marokkaantjes niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en Marokkaantjes moeten niet meer na 21h de straat op en gewoon een netjes hun huiswerk maken.. Als het allemaal zo makkelijk was..
Hehehe inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. In al die grafwijken in Rotterdam worden wekelijks mensen omgelegd. Maar er gebeurt één keer iets op een gratis event en meteen mogen er geen gratis events meer!
Alleen grote feesten zoals Mystery Land niietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
Kroegen en Discotheken ook sluiten. Ook elk weekend wel gezeik.
Nee precies. Maar daar mogen alleen mensen heen die al minimaal 10x naar een dergelijk feest zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alleen grote feesten zoals Mystery Land niiet. Daar gebeurt nooit wat.
Luister, jij gaat gewoon lekker beter worden en voorbereiden op een hele mooie zaterdagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef Riro het volgende:
Net de dokter gebeld en ik moet me opsluiten in m'n kamer.
Ik was op die dancevalley en heb er helemaal niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Kopbal het volgende:
Daar gebeuren ook wel dingetjes hoor die voetbalgerelateerd zijn, alleen wat kleinschaliger.
Behalve toen op dancevalley dan...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
Iemand die the wire kent?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
WIE NIET OUWE PIK OUWE PIJP !!!!!1111111
quote:
Ik hoop dat dit cynisch is. Dat is hier echt al 20000 keer besprokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
Ken ik niet, The Wire. Is dat wat en waar gaat het over?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit cynisch is. Dat is hier echt al 20000 keer besproken
Ik heb daadwerkelijk het berichtje gemist met daarin de uitleg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit cynisch is. Dat is hier echt al 20000 keer besproken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk het berichtje gemist met daarin de uitleg.
Nou ik denk dat ik minstens 50 posts heb geplaatst waarin ik heb gemeld dat het geweldig is. Die serie MOET je gewoon kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hebben geen Tong en wij delen geen virtuele bakjes koffie uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is nou heul het verschil tussen HOOLS en dit hiero?
HOOLS is voor bejaarden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Thanks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik minstens 50 posts heb geplaatst waarin ik heb gemeld dat het geweldig is. Die serie MOET je gewoon kijken.
Maar ik ben de beroerdste niet.. Het is een serie die zich afspeelt in Baltimore, een stad die geteisterd wordt door de drugsproblematiek. Maar waar je normaal een serie bekijkt van één kant. Zie je hier zowel de narcotics als de bendes van heel dichtbij. Dat gaat zo gedetailleerd, dat je je gaat inleven in zowel de goede als kwade partijen.
Wij pissen nog niet in onze broekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Jullie al een spits?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Thanks.
Heb je al een baan gevonden?
Ik ben hard m'n best aan het doen. Ik ben zaterdag gewoon beter, dat moet wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Luister, jij gaat gewoon lekker beter worden en voorbereiden op een hele mooie zaterdag.
Anders heb ik wel wat voor jequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ben hard m'n best aan het doen. Ik ben zaterdag gewoon beter, dat moet wel.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft Groningen een doorverkoop percentage.quote:
Hij is echt goed hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga The Wire maar eens binnen halen dan.
Onbekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heeft Groningen een doorverkoop percentage.
Ik haal nu de 1e dvd binnen, eens kijken hoe het isquote:
Ik deed hetzelfde als jij nu. Je gaat echt verslaafd rakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik haal nu de 1e dvd binnen, eens kijken hoe het is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onbekend.
De bonussen voor kampioenschappen hebben we in elk geval niet binnengesleept.
Hoe oud voel je je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Fuck nu weet ik niet of ik hier op mijn plek ben of dat ik al een ouwe zak ben...
Whehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
De bonussen voor kampioenschappen hebben we in elk geval niet binnengesleept.
Teuge, aanstaande zondag. Met mijn brakke kop het vliegtuig uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó gaaf. Waar ga je dat doen?
Die gaat even knetters hard op hier!quote:
Mooi he. Ik vind hem live ook echt goed zo niet beter met sommige nummers. Binnenkort eens even kijken of er geen live materiaal te vinden is, buiten deze filmpjes danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:20 schreef Houniet het volgende:
Breach wat een filmpjedat publiek gek
.
Dat wil ik ook altijd nog een keer doen. Lijkt me op de een of andere manier een stuk minder eng dan bungeejumpen, wat me toch ook wel erg gaaf lijkt.quote:
Yes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Iemand hier wel eens op het vliegveld van Brussel geweest?
Nou.. Voor die KUT IB-Groep, moest ik mn stufi nog opzeggen. Niks aan het handje zou je zeggen. Achtereenvolgens:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef Prosac het volgende:
Vertel Breach, wat is er vandaag kut gegaan?
Je neemt hem mee tijdens de sprong?quote:
Is het groot daar? Qua winkels en eet gelegenheden? Ik ga er donderdag heen namelijk.quote:
Nee sjimz, ik ga zondag pas springen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Je neemt hem mee tijdens de sprong?
Welke trein wordt het?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee sjimz, ik ga zondag pas springen.
quote:
Het is al een tijdje geleden dat ik daar ben geweest en ik kan me er ook niet heel veel meer van herinneren. Maar het is wel een vrij groot vliegveld met een aantal tax-free winkeltjes. Niet zo groot als schiphol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is het groot daar? Qua winkels en eet gelegenheden? Ik ga er donderdag heen namelijk.
Logisch dat het kut weer is, Houniet is deze week vrijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat het deze week zonnig zou zijn, maar het is hier hartstikke kutweer...
Zo toch maar even een klein rondje fietsen, wellicht dat ik daar een beetje wakker van word. Ik loop echt als een zombie rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |