Jullie al een spits?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Thanks.
Heb je al een baan gevonden?
Ik ben hard m'n best aan het doen. Ik ben zaterdag gewoon beter, dat moet wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Luister, jij gaat gewoon lekker beter worden en voorbereiden op een hele mooie zaterdag.
Anders heb ik wel wat voor jequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ben hard m'n best aan het doen. Ik ben zaterdag gewoon beter, dat moet wel.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is nou heul het verschil tussen HOOLS en dit hiero?
Heeft Groningen een doorverkoop percentage.quote:
Hij is echt goed hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga The Wire maar eens binnen halen dan.
Onbekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heeft Groningen een doorverkoop percentage.
Ik haal nu de 1e dvd binnen, eens kijken hoe het isquote:
Ik deed hetzelfde als jij nu. Je gaat echt verslaafd rakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik haal nu de 1e dvd binnen, eens kijken hoe het is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onbekend.
De bonussen voor kampioenschappen hebben we in elk geval niet binnengesleept.
Hoe oud voel je je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Fuck nu weet ik niet of ik hier op mijn plek ben of dat ik al een ouwe zak ben...
Whehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
De bonussen voor kampioenschappen hebben we in elk geval niet binnengesleept.
Teuge, aanstaande zondag. Met mijn brakke kop het vliegtuig uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó gaaf. Waar ga je dat doen?
Die gaat even knetters hard op hier!quote:
Mooi he. Ik vind hem live ook echt goed zo niet beter met sommige nummers. Binnenkort eens even kijken of er geen live materiaal te vinden is, buiten deze filmpjes danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:20 schreef Houniet het volgende:
Breach wat een filmpjedat publiek gek
.
Dat wil ik ook altijd nog een keer doen. Lijkt me op de een of andere manier een stuk minder eng dan bungeejumpen, wat me toch ook wel erg gaaf lijkt.quote:
Yes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Iemand hier wel eens op het vliegveld van Brussel geweest?
Nou.. Voor die KUT IB-Groep, moest ik mn stufi nog opzeggen. Niks aan het handje zou je zeggen. Achtereenvolgens:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef Prosac het volgende:
Vertel Breach, wat is er vandaag kut gegaan?
Je neemt hem mee tijdens de sprong?quote:
Is het groot daar? Qua winkels en eet gelegenheden? Ik ga er donderdag heen namelijk.quote:
Nee sjimz, ik ga zondag pas springen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Je neemt hem mee tijdens de sprong?
Welke trein wordt het?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee sjimz, ik ga zondag pas springen.
quote:
Het is al een tijdje geleden dat ik daar ben geweest en ik kan me er ook niet heel veel meer van herinneren. Maar het is wel een vrij groot vliegveld met een aantal tax-free winkeltjes. Niet zo groot als schiphol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is het groot daar? Qua winkels en eet gelegenheden? Ik ga er donderdag heen namelijk.
Logisch dat het kut weer is, Houniet is deze week vrijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat het deze week zonnig zou zijn, maar het is hier hartstikke kutweer...
Zo toch maar even een klein rondje fietsen, wellicht dat ik daar een beetje wakker van word. Ik loop echt als een zombie rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |