Het is natuurlijk jullie keuze, maar ik zou er wel een brief aan wagen hoor. En daarin zetten dat _A_ het recht heeft haar vakantierechten op te nemen, er geen gewichtige redenen zijn aangevoerd om het verzoek af te wijzen, en dat op grond van de wettelijke bepalingen, de vakantie dus vastgesteld is volgens wens, en dat ze daar graag een schriftelijke bevestiging van ontvangt en dat vervanging een probleem is van de manager, niet van _A_. En dan een cc aan de baas van haar manager.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ze mogen geen uitzendkracht bellen en om dat zelf te doen kost je aardig wat klauwen met geld.
Ze barsten daar maar, ik wil ook wel eens met de baas van haar manager praten, maar dat wilt _A_ niet. Want die manager maakt er zo een potje van. Een ander kan wel weken weg, maar alsof ze het _A_ niet gunt. Krijg dan ebola of zo.
Ok. Ik dacht dat ze nog vakantiedagen van vorig jaar had staan, maar die zijn dus ook al opgenomen? maar sowieso heeft ze 2,5x4=10 dagen per jaar, dus als ze twee weken heeft opgenomen, heeft ze nu 5 dagen gebruikt, en er dus nog 5 overquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Welk recht dan? We hebben al twee weken gehad, _A_ werkt 2,5 dag. Dus weinig recht aanAlleen maar een vraag om vriendelijkheid, meer niet. Maar dat krijgt ze niet. En het jkuttige is dat ze voor de vakantie had gevraagd of ze extra kon werken zodat ze wat extra vrije dagen kon maken, maar dat heeft ze dus voor niets gedaan. Wel extra werk, geen vrije tijd (ja, uitbetalen op het eind van het jaar)
Iets zegt me dat jullie ook samen op zoek zijn naar ander werk nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet opgenomen, maar het wordt haar toch onmogelijk gemaakt. Geen invallers, dus dan is er een reden om te zeggen dat het niet kan. Ik heb er al gevraagd met een vertrouwenspersoon te gaan praten, want er is wel meer aan de hand tussen de relatie daar. Iet smet misgunnen lijkt het wel.
Alsof dat makkelijk gaat, takkeland hier, graaicultuur #1 in de wereldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jullie ook samen op zoek zijn naar ander werk nu.
lullig man,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Welk recht dan? We hebben al twee weken gehad, _A_ werkt 2,5 dag. Dus weinig recht aanAlleen maar een vraag om vriendelijkheid, meer niet. Maar dat krijgt ze niet. En het jkuttige is dat ze voor de vakantie had gevraagd of ze extra kon werken zodat ze wat extra vrije dagen kon maken, maar dat heeft ze dus voor niets gedaan. Wel extra werk, geen vrije tijd (ja, uitbetalen op het eind van het jaar)
je weet niet hoe laat ik beginquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
leuke werktijd... 16.00 uur.. wil ik ook wel
Ik heb mn schoenen 3 jaar gebruikt (waren 300 eu) maar nu zijn ze echt op. Loop nu op goedkope schoenen maar ik kan het verschil wel merken helaas..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
Jij gebruikt je schoenen maar 20 uur en koopt dan nieuwe?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |