Ik ben wel niet blauw, maar vooruitquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
moggel
kan 1 van de blauwe haakjes zetten in de TT![]()
Hulde aan de oranje mod!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel niet blauw, maar vooruit.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel niet blauw, maar vooruit.
en daarom begin ik nog maar niet aan de wiki ben net wakker en heb meteen de lapoquote:
en? nog mamoeten gevonden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
Maar mijn koelkast/diepvries is weer open te krijgen
Je was vergeten hoe een deur werktequote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
Maar mijn koelkast/diepvries is weer open te krijgen
Nee, wel verdwaalde augurken! Zal ze zwanger zijn?quote:
Wat is dat, een wiki?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo wiki ook weer bijgewerkt
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Helaas is daardoor mijn jeroen popstars post wel effe gauw dichtgegaapt
dat wat jij normaal altijd aan het veranderen bentquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de versieringen van de kerstparty maar is gaan afbreken
whehehequote:Op maandag 24 augustus 2009 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schrikt wakker en checked datum.
![]()
wil je dat nooit meer doen?dacht dat ik een paar maanden gemist had.
dat is een goed ideequote:
26 augustus is de vergadering van de examencommissie waarin ik zal worden besproken, duimen dus. Heb geen idee wanneer ik het dan weet..quote:
thee ook goed?quote:
in belgie zijn ze het recept kwijtquote:
quote:
Lastig met die zwarte vlekken... mors eens geen koffie over je scherm johquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het ook zo druk
[ afbeelding ]
rel op de resolution due datum!!![]()
vandaar dat ik wakker schrok.
Welk schijtpakket is dat? Applix?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het ook zo druk
[ afbeelding ]
rel op de resolution due datum!!![]()
vandaar dat ik wakker schrok.
warm drinken is het beste bij warm weerquote:
nope, assyst. top pakketquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk schijtpakket is dat? Applix?
en koffie smaakt altijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
warm drinken is het beste bij warm weer
Nothing beats ClientProof qua kutheidquote:
quote:
Niet, die zakt vanzelf. HuHu gaat die later pas verwijderen bij iedereenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe krijg je die melding uit je pmbox van die hack en dat je je ww beter kan veranderen ?
ok weet ik dat ook weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, die zakt vanzelf. HuHu gaat die later pas verwijderen bij iedereen
Je zou mod moeten wordenquote:
quote:
Auw. Blijf maar schoppen.quote:
wanneer is dat dan ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
Is die MPG nog steeds in dat tentje bezig? Ik heb hem nodig om het KSC jubileum te gaan voorbereiden.
MPG, uit zijn tent.quote:
De koffie op Laaglanden is nog niet op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
Is die MPG nog steeds in dat tentje bezig? Ik heb hem nodig om het KSC jubileum te gaan voorbereiden.
De geschiedenis herhaalt zich altijd.quote:
Ik maakte heus maar een fopjequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigenlijk is het wel gemeen van Nijns
slijmerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik maakte heus maar een fopjeik ben echt een voorstander van Pheno als mod hoor
Iemand die zooooooooo graag wil lijkt mij een heel slecht idee eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik maakte heus maar een fopjeik ben echt een voorstander van Pheno als mod hoor
waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand die zooooooooo graag wil lijkt mij een heel slecht idee eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
Tankwagen met zoutzuur gekanteld op de A15, las ik net.
En ik moet nog lachen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dankjewelquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
Tankwagen met zoutzuur gekanteld op de A15, las ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Flessiequote:
Ik wil graag een festini ijsje of een raketquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik een ijsje gaan halen of niet
Ik heb nog sinaas splits liggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil graag een festini ijsje of een raketDus nu moet je wel
die lust ik heul niet joh!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog sinaas splits liggen![]()
* Dr_Flash lokt Fha deze kant op
Dat geeft niet, dan sabbel maar ergens anders aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
die lust ik heul niet joh!![]()
* Fha trapt er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |