Ik dacht al, dat was toch Geus die dat zei?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Karina het volgende:
Het Engels van Rob Smaakpolitie is nog veel erger, dat why is this out was namelijk van hem afkomstig! Maar eens met de klacht, vooral over die jongens die al bijna naar huis gingen: die hadden mooi dikke pech nu.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef EnderOnline het volgende:
hij krijgt echt helemaal niets voor elkaar.
1. hij praat beroerd engels (why is this out?) waardoor het hotelpersoneel hem niet eens begrijpt voor ze hem het hotel uitzetten. En hij geeft meteen op.
2. Reisorganisatie komt als oplossing dat de reizigers maar extra moeten betalen en alberto vindt dat prima.
3. alberto raadt reizigers aan nadat hij geconstateerd heeft dat hun appartement vies is dat ze zelf maar met hun reisorganisatie moeten bellen. En gaat er vandoor.
4. Jongens hebben een superslechte hotelkamer, ze schakelen alberto in, als die komt opdagen "oh het is al de laatste dag van jullie vakantie, dan kan ik helaas niets voor jullie doen" geld terug of zo? neuh
En dan allemaal van die schokkende 'actie'beelden van de handheld cameraman als ie een of andere receptioniste lastigvalt die gewoon drie keer 'ga weg' zegt en dan geeft A op.
antiklacht: Alberto zei 'hebben ze dan geen frietje voor de kinderen, helemaal niets?' en geen patat.
Hehe ja en dan is het zwembad 2 vierkante meter kleiner dan op het plaatje in de reisgids.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef B.E.D het volgende:
'Wat voor deze mensen een droomvakantie moest worden, werd 1 grote nachtmarrie'
De hele tijd die dramabeelden van dat kind in dat ziekenhuisquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef Walter81 het volgende:
Ik vond die klacht van dat gezin aan het einde wel onterecht.
Samenvatting: gezin wil op vakantie. Kind wordt ziek en moet geopereerd worden. Vakantie gaat niet door. Reis mag geannuleerd worden. Gezin krijgt dan geld terug.
Ze mogen een reis boeken voor een paar weken later. Maar dat geld van die 1e week kwam pas na 6 weken. Dus moeten ze eerst 2 reizen betalen, en dat kunnen ze niet.
Hele gezin in paniek, want hoe moet dat nu??
Suggestie: Dan ga je een jaartje NIET op vakantie.. Wat boeit dat nou, je krijgt je geld toch terug.
Er zijn genoeg gezinnen die niet eens ÉÉN vakantie kunnen betalen en dus nooit op vakantie kunnen.. maar nee, die hoeven niet geholpen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
De verwarming van de voedingsbakken, of de koeling van de saladebar. Temperatuur was niet voldoende.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Mendeljev het volgende:
Wat was er precies met dat "Why is this out?"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De verwarming van de voedingsbakken, of de koeling van de saladebar. Temperatuur was niet voldoende.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
"The voet gets kolt! it's toe kolt!"
Dat voedsel had een temperatuur van rond de 50graden. En het moest minstens 70 zijn. Toen ontdekte Rob wat de oorzaak was.. De verwarming stond uit. Wijzend naar het schermpje waar de temperatuur op verscheen toen de kok hem aanzette: 'Why is this out? Why is this out? Why is this out?'quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Mendeljev het volgende:
Wat was er precies met dat "Why is this out?"
hahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat voedsel had een temperatuur van rond de 50graden. En het moest minstens 70 zijn. Toen ontdekte Rob wat de oorzaak was.. De verwarming stond uit. Wijzend naar het schermpje waar de temperatuur op verscheen toen de kok hem aanzette: 'Why is this out? Why is this out? Why is this out?'
Ik ken dit gezinquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef Walter81 het volgende:
Ik vond die klacht van dat gezin aan het einde wel onterecht.
Samenvatting: gezin wil op vakantie. Kind wordt ziek en moet geopereerd worden. Vakantie gaat niet door. Reis mag geannuleerd worden. Gezin krijgt dan geld terug.
Ze mogen een reis boeken voor een paar weken later. Maar dat geld van die 1e week kwam pas na 6 weken. Dus moeten ze eerst 2 reizen betalen, en dat kunnen ze niet.
Hele gezin in paniek, want hoe moet dat nu??
Suggestie: Dan ga je een jaartje NIET op vakantie.. Wat boeit dat nou, je krijgt je geld toch terug.
Er zijn genoeg gezinnen die niet eens ÉÉN vakantie kunnen betalen en dus nooit op vakantie kunnen.. maar nee, die hoeven niet geholpen te worden.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:14 schreef HighVolume het volgende:
Klacht terecht!
Het zijn allemaal van die paupers die voor 50 euro 6 weken in spanje op vakantie willen
en dan ook nog een 5 sterren hotel verwachten
Wat het punt van dit gezin wel aantoont is dat een annuleringsverzekering vette onzin is. Ik sluit die dan ook niet meer af sinds ik dat weet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Ik ken dit gezin. Die blindedarm ontsteking was dit jaar en uiteraard treurig maar inderdaad dan ga je een jaartje niet en tank je bij in de tuin. Ze werden overigens wel in een mooi resort gepropt zo te zien.
Ik geef het type mens weer die hun gelijk via dit soort simpele programma's proberen te behalen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Als je ¤ 500 betaalt voor een vakantie, dan mag je wel wat meer verwachten dan afbrokkelende balkons
Jouw reactie is wel erg kortzichtig.
Ze kregen het geld gewoon terug.. Dat was het probleem niet. Echter, ze wilden alsnog op vakantie, maar op dat moment hadden ze het geld nog niet terug. Dus de oplossing was nu met elkaar verrekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Wat het punt van dit gezin wel aantoont is dat een annuleringsverzekering vette onzin is. Ik sluit die dan ook niet meer af sinds ik dat weet.
Dat soort verzekeringen weten hoe ze onder betalen uit moeten komen. Stap 1 is een doktersverklaring. Op zich een logische vraag. Punt is dat een dokter niet verplicht is die te schrijven. Veel dokters schrijven die dan ook niet. Zo schudden ze de eerste claims al af. En zelfs als je ziekenhuis opname kunt aantonen, is het afwachten of je je geld terug ziet.
Wat een smoel heeft die vent ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
"The voet gets kolt! it's toe kolt!"
Hehe dat stukje zag ik ook en toen vroeg Alberto hoe het ging aan dat meisje dat was geopereerd, zegt die moeder zoiets van "ja heel goed kijk hoe bruin ze al is"quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Ik ken dit gezin. Die blindedarm ontsteking was dit jaar en uiteraard treurig maar inderdaad dan ga je een jaartje niet en tank je bij in de tuin. Ze werden overigens wel in een mooi resort gepropt zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |