abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:39:02 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_72102956
Jazeker. Ik was aanwezig. Hier dus een soort van getuigenverslag.

Ik was aanwezig met 10 kornuiten, waarvan 2 vrouwelijk. Bij aankomst wilden we naar binnen maar moesten we oerend hard wachten. De menigte had een voordeel: mensen begonnen de hekken omver te duwen. We waren dan ook zo binnen. En dan ben je met 49.999 andere mensen op een strand om muziek te luisteren. Zonder gefouilleerd te zijn (wat wel de bedoeling was.)

Na tien minuutjes waren we elkaar dan al kwijt na een flinke vechtpartij waar iedereen werd weggeduwd. Ik was met twee andere gozers over die ik eigenlijk niet goed kende; C. en B. en samen stonden we precies tussen de VIP-podia van het terrein tussen de brede negerts en smalle blanke stekelharigen (incl. V-halzen)
Na 2 uur gewacht te hebben en gerealiseerd te hebben dat onze SMSjes niet aankwamen en dat het netwerk dus plat lag zijn we maar gaan lopen.

Wonder boven wonder kwamen we de rest tegen om 23:00 +/- bij het grote ornament op het midden van het terrein. Dat is bijna 3 uur na aankomst. Gelukkig hadden zij zich uitgeleefd en hadden ze al gezelschap van wat nodige vrouwlijk schoon. Twee vrienden, M. en M2. gingen naar de WC, terwijl M3. en S. bier gingen halen. We stonden daar dus onderhand met 5 vrouwelijke wezens en konden het gelukkig goed met elkaar vinden. Toen begon de ellende.

De sfeer was al grimmig toen er een flinke vechtpartij ontstond. Anders dan de rest. De vechtpartij duurde een complete minuut. Politie kon de menigte met moeite doorkruisen en er werden verschillende projectielen door de lucht gesmeten. Tot op het moment dat er geschreeuwd wordt: 'Ze trekken pipa, ze trekken pipa'.

Kort daarna hoorde je een schelle klap. Alsof iemand in z'n handen klapte. Iets wat je door de muziek niet zou kunnen horen. Ineens begint een mensenmassa weg te rennen en er ontstaat een enorme kring. We waren met z'n allen een beetje aangeschoten en het drong ook pas door toen de mensenmassa begon te scanderen. Rot-ter-dam, Hoo-li-gans!

Van tevoren gingen de geruchten al dat er relschoppers van plan waren om, uhm, rel te schoppen(?) maar dat was het niet. Het was een grote groep mensen die gezamelijk, klein en groot, jong en oud begon te zingen. Mensen verenigden zich. Je wíst gewoon dat er iets aan het gebeuren was.

En ja hoor. Weer het geklap. Nu harder. Mensen rennen weg, en brave mensen rennen op de schutters af. De vrouwen kiezen het hazepad. En eerlijk gezegd: ik wilde dat ook. Als snelste. Veiligheid. Dat was het eerste wat ik dacht. Maar dat gevoel werd weggedrukt door bezorgdheid. S. & M3 waren precies bier gaan halen waar op dit moment een vuurgevecht woedde, en onderhand al meerdere salvo's te onderscheiden waren. Wat nu?

Ten eerste moesten de dames verder gebracht worden, en ik draaide me om. Op dat moment merkte ik dat we best wel in de vuurlinie stonden. Op het zelfde moment zien we 4 gasten met de ruggen tegen elkaar in de lucht schieten. Op dat moment is het niet duidelijk dat het undercoverpolitie is. Idioten schreeuwen over aanslagen, gestoorde politieagenten en bendeoorlogen. Op hetzelfde moment hoor je verderop het typische geklak. Maar dan van een andere kant, vanuit het publiek De agenten verstijven, het publiek begint op de agenten in te lopen. Scanderend en wel. (Let wel: op dit moment was het nogsteeds niet duidelijk dat het Politie was)

De agenten worden ontzet, en mensen nemen de benen. Een enorm vuurgevecht van in de 15 kogels ontstaat en zelfs de stoere jongens rennen weg. Ik lig nogsteeds op de grond tussen een paar anderen en we praten elkaar moed in. We kenden elkaar niet en nu nogsteeds niet maar we garandeerden elkaar dat alles goed zou komen. Tot er één de benen neemt. We nemen allemaal de gok en nemen een sprintje. We komen verschillende ME'ers, Marechaussee en Politie ter paard onderweg tegen. Een vluchtend meisje kreeg een kopstoot van een politiepaard en viel flauw. Ze werd meteen door een cordon agenten weggedragen.

Op dit moment bleef ik rennen. Wonder boven wonder kwamen we M3 tegen. Hij heeft een gozer neergeschoten zien worden en heeft het bloed uit z'n buik zien gutsen. We proberen te groeperen omdat ik later ook C. en B. tegenkom met de meiden. M1 en M2 zijn nog weg en ook van S. hebben we geen spoor vernomen. We proberen te bellen, elke verbinding is onbereikbaar. Ook het thuisfront is onbereikbaar. Het geklak begint weer. Harder, sneller. Ik stond te ver om mensen te onderscheiden maar lichtfliten kleurden de massa.

We besluiten naar de trein te gaan. Om daar te kijken of ze daar te vinden zijn. Het is te onveilig bij het plaats delict. Ambulances komen. Marechaussee komt. Agenten met getrokken pistolen banen zich een weg door de massa's. De mensen stoppen bij het station. Het station is door de politie afgesloten. Niemand mag op het perron. Het gaat per aantal mensen. Als er te veel op het perron lopen wordt het afgesloten. Er rijdt een trein weg.

To be continued, even wat lekkers pakken om de geest leeg te maken zodat ik het niet afraffel.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:39:25 #2
158899 GasTurbine
pi_72102961
De trein rijdt weg en we mogen het station op. Op beide perrons verzamelt zich een groep mensen. De trein komt en laten wij nou net op het verkeerde perron staan. Oftewel: 100 van de 250 man over het spoor om snel op de andere kant te zijn.

Wij zijn verstandig. Wij wachten gewoon op de volgende. Tenminste, dat denken wij. C. neemt een aanloop en rent als één van de laatsten naar het andere perron. Wij kunnen uiteraard niet achterblijven en gaan met z'n allen mee. We halen het (aangezien HvH strand het eindpunt is en de trein stapvoets rijdt) en stappen in. Iedereen heeft een plaats en we zitten precies tussen een groep fopnegerts en een groep beschaafdere, doch vechtersbaas-achtige negerts.

Die eerste groep is half nederlands maar praten allemaal met een vies accent. De beschaafdere groep praat ABN maar zitten wel al de hele tijd herinneringen op te doen over hoe ze 'die ene' in elkaar hebben getrapt en 'dat wijf' een flinke veeg hebben gegeven.

We rijden weg en de foppies beginnen een spreekkoor in de trein. Dat is echt het laatste wat we willen en iedereen begint zich te irriteren. 'HAMAS, HAMAS, ALLE JODEN AAN HET GAS'. Tot de 'nette' negerts zich ook beginnen te irriteren. Gekscherend zegt er één: 'Ee ik ben Joods!'.

De 5 gasten stappen op die fopnegers af en beginnen te dreigen. De foppies capituleren en zitten stil voor zich uit te kijken en bieden, na enige dreiging, hun excuses aan. Er beginnen mensen te klappen en de groep loopt een victorierondje. Een verdiend victorierondje. Mooi is het. We hebben die foppies dan ook nooit meer gehoord. Aan de andere kant van ons zat echter een ander groepje. De trein stopt dan ook plotsklaps en daar wordt de deur geopend. Even daarna pakt er één een CO2blusser en begint dat ding leeg te spuiten. Na 5 seconden keilt'ie hem door de treinruit en neemt de benen omdat het ENORM benauwd wordt. Iedereen begint te kuchen en te hoesten.

Op dat moment komen de 5 'helden' terug en zien ze wat er gebeurd is. Ook vragen ze waarom de trein stilstaat. Ze kijken naar de ravage en keilen ook een ruit door en rennen naar de achterkant van de trein. Daar stonden schijnbaar die gasten en die kregen dan ook een flinke dosis whoop-ass. Wéér viert het recht zege. Na anderhalf uur wilt de trein weer rijden nadat politie/marechaussee/NS de trein hebben doorzocht waar de rem was gebruikt. En ja hoor. Er wordt weer aan de rem getrokken en deze keer zijn alle deuren aan één zijde open.. Mensen springen naar buiten en gaan ter voet verder (we bevonden ons in MAASSLUIS).

Sterker nog: er lopen groepjes OP de trein. Je leest het goed: OP de trein. Ik besluit te urineren in de berm en doe op m'n gemak. Tot de deur ineens dichtgaat. Ik ben de jacques, is wat ik denk. (toen wist ik uiteraard niet dat de deuren om de zoveel minuten automatisch dichtgaan.) M'n vrienden houden dat ding tegen als een gek en een groepje fopnegerts houdt de deur voor me open verderop in de trein. Iets wat ik, als ik een situatieschets zou maken, niet echt had verwacht. Ik wordt naar binnen geholpen door verschillende gasten en ook door M1. Ik had nog een kauwgompje in m'n mond en spuug hem naar buiten. En laat daar nou net een ontzettend stoere R. Kelly lopen. En weer was ik de jacques, dacht ik. Maar wonder boven wonder namen de gasten die me in de trein hielpen het voor me op en dropen de 3 R. Kelly's af. Na al dat gezeik ben ik dus maar snel weer gaan zitten in 'onze' wagon.

Even later zien we een ambulance naar achter de trein komen. Er was nog een groepje wat het recht in eigen handen heeft genomen. Met messen. Er was een jongen neergestoken die aan de rem heeft getrokken. Dit hoor je niet in het nieuws. Het viel overigens wel mee aan andere mensen te horen, dus misschien was het ook niet nieuwswaardig.

De ME doorloopt de trein maar het gevaarlijke groepje heeft de benen genomen. Al met al rijden we dus 3 uur na stilstand verder. DRIE UUR en een flinke dosis geweld verder.

Klacht: chicks met wie we dus heeeel veel hebben meegemaakt hebben nieteens hun tel. nr gegeven.

Latere edit: Voor degenen die bezorgd om S. waren: die was met L. (een vriend die met andere vrienden daar was) met de auto naar huis gereden en die lijer was dus 2 uur eerder thuis.

[ Bericht 53% gewijzigd door GasTurbine op 24-08-2009 03:35:45 ]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_72103033
quote:
'Ze trekken pipa, ze trekken pipa'.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72103275
Komt 'ie nog?

Ik vind het best spannend
pi_72103348
tvp, voor het juiste aantal gewonden
  maandag 24 augustus 2009 @ 03:21:45 #6
158899 GasTurbine
pi_72103358
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:19 schreef THEFXR het volgende:
tvp, voor het juiste aantal gewonden
Méér dan 8. Ik heb er misschien al 5 zien liggen op de weg naar het strand verder, terwijl het geschiet en gesteek aan de kant van de strandtenten was. Ook reden er al meer dan 8 ambulances wég van HvH en werden er een flink aantal mensen kortstondig behandeld en weer los gelaten.
pi_72103393
Vooral die treinreis terug klinkt een beetje als de busreis terug van mijn tripje met school, vorig jaar. Brandblussers leegspuiten, ruiten inkeilen, knokken, messen, nog meer knokken, schreeuwen en dronken zijn, ik mis alleen nog het roken en blowen.
pi_72103419
Word tijd dat we wapens legaliseren...
pi_72103423
Treinincident had op zich ook een compleet nieuwsbericht moeten zijn, wat een drama Gelukkig leef je nog. Die gozer op t feest die in ze buik geraakt was, enig idee bij welk salvo dat gebeurt is? Toch niet bij de eerste neem ik aan?
Where facts are few, experts are many.
  maandag 24 augustus 2009 @ 03:38:46 #10
158899 GasTurbine
pi_72103432
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:34 schreef JoeThePlumber het volgende:
Word tijd dat we wapens legaliseren...
Zodat de 'Feyenoord hooligans' zich ipv. richting de agenten stortten gewoon hun schietijzer pakten en een gigantische crossfire creeëren waarbij als de agenten bukten ze elkaar allemaal afknalden? Of in de trein waar de gemoederen af en toe héél hoog opliepen, het ene groepje een pistool trekt waarna de rest volgt?

Slechtste idee in jaren. Vooral na gisteren. Misschien moet je het wel hebben meegemaakt om te snappen. Iedereen was in een vechtstemming.

Edit: En nu bedenk ik me ineens dat het wsl sarcastisch was. Excuus
  maandag 24 augustus 2009 @ 03:44:36 #11
158899 GasTurbine
pi_72103449
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:35 schreef Atreidez het volgende:
Treinincident had op zich ook een compleet nieuwsbericht moeten zijn, wat een drama Gelukkig leef je nog. Die gozer op t feest die in ze buik geraakt was, enig idee bij welk salvo dat gebeurt is? Toch niet bij de eerste neem ik aan?
Als je het kan indelen zegmaar wordt het zo:
- in het begin het salvo, incl het 'startschot' (no pun intented) terwijl de agenten in het nauw werden gedreven.
- Het middensalvo waar ik zo'n 15 schoten hoorden.
- Het eindsalvo waar ik zo'n 25 schoten hoorde. (zeker niet gelogen!)

Ik heb het niet gevraagd maar het logische zou zijn dat het in het middensalvo gebeurde. aangezien hij bij ons stond tijdens het eindsalvo en in het beginsalvo werd er in de lucht geschoten door de agenten. Maar ik vraag het voor je na.
pi_72103458
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:21 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Méér dan 8. Ik heb er misschien al 5 zien liggen op de weg naar het strand verder, terwijl het geschiet en gesteek aan de kant van de strandtenten was. Ook reden er al meer dan 8 ambulances wég van HvH en werden er een flink aantal mensen kortstondig behandeld en weer los gelaten.
en de media hebben het naar beneden gesteld naar 6 stuks, waarop baseren ze zich?
Wordt de media gecontroleerd door justitie?
wat zijn die voor stasi praktijken?
pi_72103461
Goed geschreven stuk!
pi_72103462
Gaaf man, ik zou een uitgever zoeken als ik jou was. Als je nou ook nog even naar Mysteryland gaat volgende week kun je misschien je verhalen bundelen in een omnibus.
pi_72103481
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:44 schreef GasTurbine het volgende:
Als je het kan indelen zegmaar wordt het zo:
- in het begin het salvo, incl het 'startschot' (no pun intented) terwijl de agenten in het nauw werden gedreven.
- Het middensalvo waar ik zo'n 15 schoten hoorden.
- Het eindsalvo waar ik zo'n 25 schoten hoorde. (zeker niet gelogen!)
We hebben allemaal de filmpjes gehoord, zou me niets verbazen als het zelfs nog meer als 25 keer was. Maar er is een filmpje van 4 agenten in burger die rug aan rug staan, maar op t moment dat die daar staan met in een grote kring eromheen allemaal relschoppers hebben ze dus blijkbaar al in de lucht geschoten. Ze blazen dan de aftocht richting de VIP, en daarna zijn er filmpjes dat je een legio aan agenten ziet die ook wordt verdreven door de relschoppers. Op die beelden hoor je echter geen schoten, dus dat moet dan daarna zijn gebeurd..

Hebben ME'rs trouwens wel een vuurwapen bij zich?
Where facts are few, experts are many.
pi_72103554
Wat een apenbende ook.

MTV generatie ?

Ben gewoon serieus teleurgesteld.

[ Bericht 59% gewijzigd door IHVK op 24-08-2009 04:35:17 ]
pi_72103578
Wat voegen ze toch veel toe aan de maatschappij. Apen.
pi_72103582
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 04:28 schreef IHVK het volgende:
Wat een apenbende ook.

MTV generatie ?

Ben gewoon serieus teleurgesteld.
Dit is idd het toppunt van een ouderwets omabehaatje...

Ben benieuwd naar de reacties morgen in Den Haag....
pi_72103600
Knallende party.
  Boks-Chick maandag 24 augustus 2009 @ 08:44:02 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_72104495
Wow, dat is toch iets wat je niet hoopt mee te maken eigenlijk. Goed geschreven overigens, GT!
lolwut
pi_72104718
'R. Kellys' !!
pi_72104824
Wat een kansloze pauperbende _.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:20:59 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72104990
Kom er maar in Ritmo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:43:44 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72105350
Wat een verhaal.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72105472
Zonde!

Je zou toch hopen dat in een modern, geciviliseerd land als het onze, de mensen zich ook zonder preventief fouilleren enigszins weten te gedragen. Nou dat valt dus flink tegen.

Goed geschreven stuk trouwens, TS!
pi_72105542
Mijn popcorn is op nu! Wat een verhaal man!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72105857
Het is natuurlijk allemaal erg naar, maar wat heb je dat prachtig geschreven .
pi_72106051
Blijkt maar weer dat Nederland redelijk verpest wordt door tokkievolk en ander tuig
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72106089
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef UncleSam het volgende:
Komt er nog een vervolg, hoe je verder thuiskwam etc en wanneer je erachter kwam dat de rest ook veilig was?
pi_72106129
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Treinkopper het volgende:
Wat een kansloze pauperbende _.
Hooligans, tokkies en allochtonen op één plek.
pi_72106153
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hooligans, tokkies en allochtonen op één plek.
Al het moois wat Nederland te bieden heeft
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72106164
Ik was er ook bij, maar kan er niet zo'n heldhaftig verhaal van maken als GasTurbine. Toch een verslagje, omdat ik het persoonlijk altijd wel leuk vind zoiets te lezen. Goed verhaal TS!

We kwamen met z'n 7-en rond half 11 het terrein op. Geen controle en slechts 1 beveiligingsmannetje te zien die nog minder breed is dan mijn vriendin. Afijn, eerst bier halen natuurlijk. De rij was ongelofelijk lang en de bar onderbezet. We namen dus maar meerdere biertjes per persoon mee zodat we niet gelijk weer terug hoefden dat gedrang. Ik nam cola want ik proefde de sfeer al een beetje en had geen zin in deze omstandigheden te drinken.

We kwamen een bekende tegen die zei dat er wat hooligans zich hadden verzamelt aan de linkerkant van het terrein. Daarop besloten wij heel wijselijk om ons door het hele publiek heen naar de andere kant te begeven en wat meer richting het podium. Dit was nog een hele tour, maar het was gelukt. Nog een paar biertjes en een cola gehaald bij de bar aan die kant, en slechts een minuut nadat we elkaar terug hadden gevonden brak de pleuris uit. Mensen stormden alle kanten op, 'geweer' roepend en schreeuwend. We bleven eerst nog even staan (voor zover dat kon) aangezien we niet wisten wat er aan de hand was een geen zin hadden mee te doen in een massahysterie. Twee minuten later hoorden we 'vuurwerk' en begonnen de mensen nog harder te lopen. We begaven ons zo snel mogelijk naar de nooduitgang en waren als 1 van de eerste het terrein af, gelukkig nog bij elkaar want het GSM-netwerk lag plat. Het schijnt dat de pleuris daarna pas goed is uitgebroken met rellen en shit. De muziek stopte abrupt toen we bijna van het terrein waren.

Naar het station lopend kwamen we ongeveer 300 agenten tegen. Op het station zijn we opzij gekopt door wat politiepaarden, maar die regelden ook dat de trein niet té vol zat en we nog enigszins normaal konden reizen. Alhoewel, lopen ging sneller Er werd aan de noodrem getrokken, maar gelukkig in onze coupe geen ruzies; wel een hoop onervaren drinkers en blowende negers die echt niet meer wisten wat ze aan het doen waren. "Jo jonge rijde we nou of staan we stil te staan jonge?"

Het duurde gelukkig geen drie uur zoals bij TS, want we hadden een van de eerste (misschien wel dé eerste) treinen. Wel duurde het minstens een uur om Vlaardingen te bereiken waar de auto stond om mee naar huis te rijden. Gelukkig dat ik mede de rest nog heb overgehaald om die trein te nemen. De autowegen uit Hoek van Holland waren één grote puinzooi. Dat is het al op een normale stranddag, dus het viel te verwachten, vandaar onze trein naar Vlaardingen en daar de auto pakken.

Was wel een leuk feest.
pi_72106270
Ik hoorde dat die dooie is gevallen door een kogel die terugkeerde naar de Aarde, na een waarschuwingsschot.
pi_72106322
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef UncleSam het volgende:
pi_72106333
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ik hoorde dat die dooie is gevallen door een kogel die terugkeerde naar de Aarde, na een waarschuwingsschot.
Wat zal de terminal velocity zijn van zo'n kogeltje? Een muntje vanaf de top van een wolkenkrabber geeft nauwelijks schade, laat staan een kogeltje.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:33:26 #36
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_72106357
quote:
Lijkt me sterk maar als het wel zo is , dan is het typisch een scene voor Final Destination 100 ofzo.

Jammer dat een feest zo verknalt kan worden , letterlijk en figuurlijk .
Een kikker met bril..
pi_72106371
quote:
Kan natuurlijk best, maar goed dan zal alles wel weer op de politie afgeschoven worden. Al vind ik het nog meevallen, als je met 4 undercover agenten staat en er komt een groep doorgesnoven hooligans op je af vind ik het nog netjes dat je eerst braaf in de lucht schiet... Denk dat menigeen helemaal geflipt was.

Maar ben benieuwd wat er nog uitkomt, wie er nou precies geschoten heeft, mocht het zo zijn dat het alleen de politie was is het wel een redelijk twijfelachtig voorval natuurlijl. Alhoewel aan de andere kant die doorgesnoven josti's die alleen maar komen om te rellen ook direct neerknallen. We zijn hier veel te makkelijk wat dat betreft
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:40:27 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_72106507
Rotterdam .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:41:59 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_72106536
Overigens vooral dubieus dat de agenten schijnbaar in burger begonnen te schieten. Kan me voorstellen dat je als publiek dan anders reageert. Aan de andere kant, als er als reactie op het geschiet mensen gebroederlijk samen "Rotterdam Hooligans" liepen te schreeuwen, vermoed ik dat het voor het gemiddelde publiek aldaar heel duidelijk was dat het om politie ging .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:45:13 #40
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72106611
Zag vanochtend wat filmpjes, wat een teringzooitje was het zeg.
Wel triest voor eventuele gewonden en de overledene mits het geen raddraaiers waren, anders kan ik er niet zo mee zitten eerlijk gezegt.
pi_72106677
Heftig verhaal TS. Maar goed geschreven. Dit geeft toch een duidelijker beeld dan je krijgt uit een nieuwsberichtje.
pi_72106721
Politie in burger is nazi-shit.
pi_72106745
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:50 schreef Salvad0R het volgende:
Politie in burger is n-shit.
Doe eens normaal zeg.
Schijnbaar is dat in Nederland nodig omdat men in uniform meteen belaagd wordt. Door al die "helden".
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:56:53 #44
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72106896
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg.
Schijnbaar is dat in Nederland nodig omdat men in uniform meteen belaagd wordt. Door al die "helden".
True, heb het bij het voetbal ook al menig keer meegemaakt dat agenten in burger hun wapen moesten trekken vér buiten het stadion en veelal voor gasten die buiten combi's om naar wedstrijden gingen en dan nog even de lokale kroeg wilde bezoeken waar de thuissupporters verzamelden.

Kijk, van die figuren die een of andere kleine handelaar in wat dan ook erin luizen door undercover te reageren en een deal te sluiten om ze daarna op te pakken hoeven van mij ook niet op al teveel sympathie te rekenen, maar op dit soort evenementen is het nou eenmaal nodig dat ze de mensen in het blauw ondersteunen en ter plekke peilen hoe het er voor staat met de veiligheid voor al die mensen die wél gewoon komen om te feesten.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:57:24 #45
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72106910
pi_72107051
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:50 schreef Salvad0R het volgende:
Politie in burger is nazi-shit.
Je muts zit te strak (check fotoboek ).

Enfin, je kids zouden maar leuk avondje uit zijn gegaan... wie de kogel ook af vuurde, tis natuurlijk dubbel triest als de knul een willekeurige omstander was.
pi_72107211
Ik was ook aanwezig, was allemaal gewoon gezellig. En toen ineens zag en ik golf van mensen op me afkomen. Iedereen zag er iheel erg geschokt uit. Ik begreep er in eerste instantie niks van. Totdat ik achter me een paar dames hoorde zeggen dat er een of andere gek heeft lopen schieten. Geloofde het in eerste instantie niet, totdat ik daarna zelf een stuk of 30 schoten heb gehoord.

Toen rende alleen nog maar meer mensen weg, ik heb nog meer even bij een strandtent gezeten om de drukte uit te blijven. Daarna opweg naar de fietsen, echt het leek wel alsof heel Nederland hun politie korpsen naar HvH had gestuurd (wat dus op het begin van de avond niet zo was). Want op de het begin heb ik een stuk of 6 beveiligingsgasten zien lopen, in een groepje liepen ze een beetje achteraan, en meer ook niet. Ja hier en daar wat politie, maar niet veel. En op de terugweg ging er echt van alles richting het strand, politie (in alle denkbare wagens), brandweer (met rare busjes) en ambulances met aanhangers.

Het was overigens al op de heenweg stervensdruk, er stond een rij met auto's dat was niet normaal. Moest een ambulance doorheen, kwam er ook amper doorheen. Was echt super slecht geregeld. Met meer beveiliging / politie hadden ze dit naar mijn mening wel onder controle kunnen houden.

Bij aankomst stond ik overigens ook een beetje raar te kijken dat ik naar binnen kon via een nooduitgang, maar uit latere berichten bleek dus dat die was opgebroken.
pi_72107419
Goed geschreven verhaal
En tevens:
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:39 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben de jacques
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72107449
Een gratis openlucht dancefeest in Rotterdam, te veel mensen toelaten en ze dan de mensen niet fouilleren Dat is zo FAIL dat het bijna geniaal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')