1997/98 Ajax 17 9 Eredivisiequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef _Mike_ het volgende:
McCarthy schoot in zijn seizoen bij Ajax er toch ook iets van 17 in?
-edit-quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:52 schreef fuckbuddy het volgende:
24,5% erg netjes dus! Met kop en schouders...
Haha, 9 van de 10 keer schoot 'ie een supporter op de tweede ring het ziekenhuis in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Black-Death het volgende:
Laten we als centrale verdediger dan Sunday Oliseh binnenhalen, die scoort vanaf zijn eigen positie
Toen ik dat van het weekend zei werden vrienden van me 'boos' op me omdat hij altijd van die fantastische goals maakte.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, 9 van de 10 keer schoot 'ie een supporter op de tweede ring het ziekenhuis in.
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, 9 van de 10 keer schoot 'ie een supporter op de tweede ring het ziekenhuis in.
Mooi toch, zijn we hem niet kwijt met de afrikaantjes cupquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef Fides het volgende:
Benni wordt in eigen land (was daar 6 maanden 'aan het studeren') overigens behoorlijk uitgekotst vanwege zijn gedrag (niet willen spelen voor de nationale ploeg tegen kleine tegenstanders e.d.)
Bij Barca doorbreken met als concurrenten Zlatan, Messi en Henry is dan ook iets grotere drempel dan bij Ajax met Rommedahl en Urby is de basis, of snap je dat zelf niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg Pedro bij Barça is ook al 22 en heeft pas dit seizoen zijn eerste echte wedstrijden bij Barça meegepakt en dat is ook een mega groot talent.
Leeftijd zegt geen hol, en laten we Castillion nou meer rustig brengen in wedstrijden waar het goed gaat inplaats van hem voor de leeuwen te gooien.
hahahahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde Sulejmani ook goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef Counterattack het volgende:
Ik zou gewoon voor alves gaan... Die gast scoorde bij Heerenveen uit zowat elke hoek een vrije trap binnen.
Komt nog helemaal goed met Mikki!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde Sulejmani ook goed.
Ben ik wel met je eens, al zal de plek op de bank voor Enoh niet vanwege slecht spelen zijn. ik ben het met Jol eens dat je Rommedahl moet laten staan, maar dan moet je Sulejmani ook laten staanquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel spelen natuurlijk. Belachelijk dat een speler als Rommedahl een hele wedstrijd mag blijven staan en dat Mikki en Enoh op de bank zitten
Inderdaad. Rommedahl lekker op de bank laten zitten, kan in sommige wedstrijden best van pas komen maar over het algemeen komt hij echt te kort. Op snelheid na heeft hij nauwelijks toegevoegde waarde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Komt nog helemaal goed met Mikki!
Maar dan moet hij wel spelen natuurlijk. Belachelijk dat een speler als Rommedahl een hele wedstrijd mag blijven staan en dat Mikki en Enoh op de bank zitten
En voor alle Zeegelaar-adepten, die jongen maakt ook niet het verschil. Beter geeft Jol Mikki het vertrouwen voor een langere tijd!
Ja zonder echte spits heb je sowieso niets aan Rommedahl die zelf niet durft te schieten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Rommedahl lekker op de bank laten zitten, kan in sommige wedstrijden best van pas komen maar over het algemeen komt hij echt te kort. Op snelheid na heeft hij nauwelijks toegevoegde waarde.
Allebei op linksbuiten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:57 schreef Pannengkoek het volgende:
Rommedahl was verre weg de slechtste speler zondag. Urby een goede tweede. Geef Sulejmani en Zeegelaar alsjeblieft een basis plaats als we 4-3-3 spelen.
Gewoon Sulejmani op links, Suarez lekker van rechts laten komen en een goede centrum spits erbij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:57 schreef Pannengkoek het volgende:
Rommedahl was verre weg de slechtste speler zondag. Urby een goede tweede. Geef Sulejmani en Zeegelaar alsjeblieft een basis plaats als we 4-3-3 spelen.
Wat ziet iedereen toch in die Zeegelaar? Dat is ook niet de jongen die ineens de goals gaat maken. Gewoon met twee spitsen spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:57 schreef Pannengkoek het volgende:
Zeegelaar heeft de potentie wel, maar gister hadtie beter Mickey erin kunnen brengen en dan later Dario erbij kunnen gooien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat ziet iedereen toch in die Zeegelaar? Dat is ook niet de jongen die ineens de goals gaat maken. Gewoon met twee spitsen spelen.
Suarez en Sulejmani dus.
Als er in deze week maar versterking komt!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog een week jongens. Dan kunnen alle geruchten weer voor een jaar in de doos op zolder gezet worden naast de kerstversieringen.
Die is terug naar Zamalek in Egyptequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:05 schreef Gabbylicious het volgende:
Wanneer haalt Ajax Mido nou eens
Hij zal vast wel potentie hebben, maar hij is nog niet de speler die ons er wel even doorheen helpt. Zoals tegen Bratislava bij een 4-0 voorsprong ofzo, dan is het wel een leuke speler ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeegelaar heeft de potentie wel, maar gister hadtie beter Mickey erin kunnen brengen en dan later Dario erbij kunnen gooien.
Op de tribune.. Zat voor mijquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Waar was Donald vraag ik me dan af...
Wat bezielt Jol, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op de tribune.. Zat voor mij!
Dat spreekwoordelijke licht schijnt maar lekker over zijn kale bolletje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op de tribune.. Zat voor mij!
Zat dit keer in de business lounge, na afloop een speler die het licht liet schijnen over de wedstrijd. Kwamen ze met Kennedy aan![]()
Tja, met spelers als Urby, Rommedahl, Sulejmani word je geen kampioen. Dat is vorig jaar al gebleken en dat zal dit jaar niet anders zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Toch opvallend, hoe het hier is om geslagen. Er moest eerst een verdediger komen, spits was echt niet nodig
Alderweireldquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Tja, met spelers als Urby, Rommedahl, Sulejmani word je geen kampioen. Dat is vorig jaar al gebleken en dat zal dit jaar niet anders zijn.
Ajax heeft op elke positie versterking nodig, want de enigen die echt AJAX-waardig zijn zijn De Zeeuw, Enoh en Suarez.
quote:Sparta en Ajax onderhandelen niet over Bodul
In de jacht op een nieuwe spits is Sparta Rotterdam (nog) niet in onderhandeling met Ajax over Darko Bodul. Dat meldt Peter Bonthuis, algemeen directeur van de Kasteelheren, maandagavond aan RTV Rijnmond. Het bestuurslid gaf wel toe dat de twintigjarige Bodul een eventuele kandidaat is om de voorhoede te versterken.
Sparta zoekt een centrumspits, want na de verhuur van Yuri Rose aan De Graafschap is Rydell Poepon de enige in de selectie op die positie uit de voeten kan. Sparta heeft tot eind augustus de tijd om een speler over te nemen van een andere profclub. Daarna kunnen alleen nog werkloze spelers zonder contract worden aangetrokken.
Bodul liet eerder weten zijn zinnen te hebben gezet op Sparta. De aanvaller van Jong Ajax werd in verband gebracht met het 'filiaal' Haarlem, maar wordt liever verhuurd aan de Rotterdammers. Bodul heeft echter meer ijzers in het vuur. "Ik heb gehoord dat ook Vitesse, FC Groningen en Roda JC me willen", aldus de ex-speler van SC Heerenveen.
Even hier op inhaken, Jol heeft hier gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
Reactie van Jol tegenover Barbara Barend: "Zeegelaar is meer een linksbuiten dan Sulejmani".
Dan nog. Sulejmani moet er gewoon in. Zonder vertrouwen komt hij nooit meer in z'n oude vormquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:41 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Even hier op inhaken, Jol heeft hier gewoon gelijk hoor.
Welke oude vorm?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dan nog. Sulejmani moet er gewoon in. Zonder vertrouwen komt hij nooit meer in z'n oude vorm
Dat is waar. Maar in 433 met deze spelers gaat Sulejmani nooit renderen. In een 433 waarin hij en Suarez mogen zwerven rondom een 'kapstok', daar zal hij gevaarlijker zijn. Nog beter is een 442 zonder nummer 10, waar Sulejmani tussen de linies en rondom Suarez kan spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dan nog. Sulejmani moet er gewoon in. Zonder vertrouwen komt hij nooit meer in z'n oude vorm
Waarom vergelijk je hem met een aantal waardeloze spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:49 schreef RayMania het volgende:
Kom op zeg, alsof Sulejmani niet belangrijk geweest is voor Ajax vorig seizoen.
Eén kans missen die erin moest en gelijk gezeur. Tuurlijk is hij niet de Sulejmani van Heerenveen, maar het is ook geen dramatische speler bij Ajax. Voorlopig heeft hij meer gepresteerd dan Cvitanich, Emanuelson, Rommedahl, Kennedy, Leonardo, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |