Laat zo'n gast toch zwetsen joh. Geen energie in steken.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat schieten we hier met jouw meningen op dan, die behoudens dat ze niet te betrappen zijn op enig voetbalverstand, ook nog eens een racistisch tintje of op zijn minst een gebrek aan respect voor iemands cultuur bevatten?
Ik zat serieus te rekenen met een nederlaag in m'n achterhoofdquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat zo'n gast toch zwetsen joh. Geen energie in steken.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:54 schreef NoizEkick het volgende:
Laat Bodul maar eens een paar wedstrijden meespelen.
Ja precies , begrijp ook niet waarom hij niet echt eenkans krijgt , hij heeft tenminste een klein beetje lengtequote:
Zou je dan wel winnenquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef Gratau het volgende:
tering wat slecht. ik snap die hele opstelling van Jol niet. opdonderen met die Rommedahl, hij is niks en Emanuelson ook graag. en hoezo beginnen we met Suleyman op de bank? en waarom spelen we geen fucking 4-2-2?
als dit zo doorgaat, en clubs als twente en AZ gaan uitlopen, kunnen we dag zeggen tegen de titel.
precies.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef 16meter het volgende:
De goedpraters denken altijd dat het vanzelf 'wel goed komt'. Net als het grootste gedeelte van de Ajax selectie.
De realisten zien dat een kampioenschap er waarschijnlijk nu al niet meer in zit.
Ja 16x op rij gewonnen, sparta nog nooit een punt gepakt in de arena zei die commentator en 74 doelpunten in 16 wedstrijden dus ja normaal is het een monsterscore.quote:
Idd. Niet om het aantal punten, want dat is te verwaarlozen en we moeten nog tegen ze allemaal. Maar omdat je veel te veel afhankelijk bent van één man.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef 16meter het volgende:
De realisten zien dat een kampioenschap er waarschijnlijk nu al niet meer in zit.
Nou ja, gezien het eenzijdige spelbeeld was dat niet eens zo heel gek toch?quote:
Ja he, omdat hier gewoon de kans-en hopeloosheid vanaf straaltquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, dit voelt 10x meer als een nederlaag dan vorige week.
Inderdaad. Natuurlijk is PSV - Ajax qua prestige heel belangrijk, maar ik ben hier heel wat zieker van. Dit kan en mag gewoon niet. En ik vind Jol een goede coach hoor, ben blij dat hij er is. Met z'n opstelling kan ik het ook best vinden, maar z'n wisselbeleid heeft wel enig falen in zich.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat serieus te rekenen met een nederlaag in m'n achterhoofd,
,
.
Nou ja, dit voelt 10x meer als een nederlaag dan vorige week.
Ah dat had ik al na PSV- Ajax hoor.. ik bedoel AZ en Twente zullen sowieso boven ons eindigen als we zo door blijven kutten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:56 schreef 16meter het volgende:
De goedpraters denken altijd dat het vanzelf 'wel goed komt'. Net als het grootste gedeelte van de Ajax selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |