Pff ja, dat publiek ook daar elke keer dat geschreeuw en gejammer om hands en weet ik het allemaal, je hoort in het supporten ook echt hun dialect.quote:
Je kunt het niet tegen houden. Klappers zijn overal. Binnen een jaar sta jij ook te klapperen op de tribune.quote:
Wees maar gewoon blij als ze winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag. Ajax. Monsterscore.
Neequote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wees maar gewoon blij als ze winnen.
Mooie overwinning gister.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Dynastic het volgende:
Ach als iedereen het dan doet..
ADO Den Haagggggggggggg
Dus dat, het zit jullie niet echt mee de laatste tijd hequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooie overwinning gister.
ADO speelde prima, leuk om naar te kijken.
Al was Vitesse wel heul erg slecht gister.
WAT EEN GESLIJM HIER!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Dus dat, het zit jullie niet echt mee de laatste tijd he![]()
Komt nog wel goed
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
WAT EEN GESLIJM HIER!
Ik zeg: Groningen is KUT, Ado is KUT..
En het is ADO niet Adoquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
WAT EEN GESLIJM HIER!
Ik zeg: Groningen is KUT, Ado is KUT..
Dan moet er wel wat versterking bij komen..quote:
Je bent in de war met Ajax.quote:
Jajaja, ik vind Groningen ook best leuk en ik vind jou ook een fijne usert, maar ik hou niet van geslijm, verdomme.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat versterking bij komen..
Men is nu bezig met een Colombiaanse spits.
[..]
Je bent in de war met Ajax.
Ik vind NAC best leuk.![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jajaja, ik vind Groningen ook best leuk en ik vind jou ook een fijne usert, maar ik hou niet van geslijm, verdomme.
Heus 41 schoten?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax 41 schoten en niet kunnen winnen. Dat zegt toch wel alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |