abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72108610
Ik kan wel hele verhalen gaan typen hier, maar dat zal precies op hetzelfde neerkomen als BS heeft gedaan.

Scoort De Jong die bal in de 1e minuut, dan win je gewoon 6 of 7-0 .

Het is niet dat Ajax slecht speelde, of geen inzet toonde of geen kansen had; het geluk ontbrak gewoon.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72108648
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:04 schreef Nashje het volgende:
Vandaag dus Alves.
Weet jij meer?
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:12:29 #153
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72108716
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:57 schreef navigator het volgende:

[..]

Snapte ook de basisplaats van Anita niet.
Ik in eerste instantie ook niet, maar Anita speelde een sterke wedstrijd, dus daar kan je achteraf weinig over zeggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72108791
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:07 schreef RayMania het volgende:
Het is niet dat Ajax slecht speelde, of geen inzet toonde of geen kansen had; het geluk ontbrak gewoon.
Dat is ook wel weer zo.

Suarez met die vrije bal tegen de paal, daarna net overgetikt. Een schot in de laatste minuut van de lijn gekopt. Sulejmani die twijfelde tussen koppen en schieten. Als die bal 20 cm hoger of lager was geweest, zat ie er gewoon in, omdat hij dan niet zou twijfelen etc. etc....
pi_72109017
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik.

Ik wilde jou nog vragen, hoe is het uitvak daar? Beetje dicht bij het veld?

Olympiakos op bezoek. (klikbaar)
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72109035
Ah. Ziet er best aardig uit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72109071
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dit is juist de reden waarom we al 7 jaar geen kampioen zijn geworden. Maar hey, gewoon moed houden hoor, dan kankeren we wel pas aan het einde van het seizoen dat we 2 punten te kort zijn gekomen en we toch maar die wedstrijd tegen Sparta hadden moeten winnen
Je kan moeilijk met 40 selectie spelers gaan lopen. Eerst moet je dat zooitje lozen wat als een stuk lood om je nek hangt en je wurgt.

Ik kan ook wel een rijtje opnoemen om te halen maar daar heb je de middelen niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chadi op 24-08-2009 13:15:57 ]
pi_72109075
Wat een klote wedstrijd zeg....je zit jezelf gewoon compleet op te vreten
pi_72109150
-troll-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 24-08-2009 12:44:14 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:34:47 #160
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72109156
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:08 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Weet jij meer?
En vd Boog en Jol hebben gezegd dat Ajax bezig is met Alves.

Heb hier gemengde gevoelens bij. Ik vindt dit een heel riskante aankoop.
Als ie zn vorm van Heerenveen heeft hoor je niemand klagen natuurlijk , maar ik betwijfel dat ten zeerste.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72109214
Jol weet wat zich te doen staat na de wedstrijd van gisteren. Een centrumspits en een middenvelder met aanzienlijk meer scorend vermogen deze week presenteren.

If not, kun je die 3e ster voor het zesde opeenvolgende seizoen op je buik schrijven.
pi_72109295
quote:
Coach Slovan Bratislava stapt op

maandag 24 augustus, door LUISxSUAREZ, Amsterdam, 12:24u, VI
Dusan Uhrin zal aankomende donderdag niet aanwezig zijn bij de return van het tweeluik tussen Ajax en Slovan Bratislava. De trainer van de Slowaakse kampioen diende zijn ontslag in na een reeks van teleurstellende resultaten. De clubleiding moet het ontslag nog wel accepteren, maar zal naar verwachting gewoon op het verzoek ingaan.

Slovan kent een teleurstellende periode in het nieuwe seizoen. De ploeg van Uhrin verloor donderdagavond kansloos van Ajax in de play off-ronde van de Europa League en ging dit weekend met harde cijfers onderuit bij Presov (3-0). Uhrin trok na dit duel zijn conclusies. De oefenmeester diende bij de clubleiding zijn ontslag in.

“Ik neem de nederlagen tegen Ajax en Presov voor mijn rekening”, zei de coach. “Ik heb het gevoel dat ik Slovan niet meer kan helpen en heb mijn ontslag ingediend.” De 66-jarige Slowaak was opvallend genoeg slechts enkele weken bezig bij Slovan. Deze zomer werd hij uit zijn pensioen gehaald, maar de coach keert nu weer terug achter de geraniums. Slovan heeft nog geen opvolger gevonden voor Uhrin.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72109394
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:04 schreef Nashje het volgende:
Vandaag dus Alves.
Vertel.

Hoeveel jarig contract heeft hij trouwens nog bij Boro? 2?
pi_72109451
quote:
COACH TEGENSTANDER AJAX STAPT OP

Dusan Uhrin, trainer van de Slovaakse landskampioen Slovan Bratislava, heeft zijn ontslag ingediend. De 66-jarige Uhrin stapt op na een reeks slechte uitslagen op Europees en nationaal niveau.

Afgelopen donderdag ging Slovan nog met 5-0 onderuit tegen Ajax. Vier doelpunten van Luis Suarez maakten dat de Slowaken alleen in theorie nog kans maken op plaatsing voor de groepsfase van de Europa League. Eerder al werd Bratislava door Olympiakos uitgeschakeld in de derde voorronde van de Champions League. Zondag ging de ploeg van Uhrin ook in de nationale competitie zwaar (3-0) onderuit tegen Presov en dat was de spreekwoordelijke druppel.

Donderdag speelt Ajax in Slowakije de return. Het is nog niet bekend wie dan de plek van Uhrin op de bank inneemt.
quote:
Goede zet van Martin Jol
BARCELONA - Zo’n veertien jaar geleden deden de oud-spelers van Ajax een speciale oproep richting het toenmalige bestuur. „Wat je ook doet, hou de club bij elkaar.” We doelden daarmee op het voornemen om met de A-selectie de ArenA in te trekken, maar de rest van de club op De Toekomst te stallen. We waren bang dat zo de ziel van Ajax zou worden aangetast. Helaas is dat ook uitgekomen.

Please Wait ...

Mensen die bij Ajax zijn opgegroeid, weten precies wat ik bedoel. Voor de buitenwacht misschien een detail, maar het is de essentie van Ajax.

Daarom is richting de nieuwe trainer Martin Jol een groot compliment op zijn plaats. Na veertien jaar heeft hij de huidige voorzitter er eindelijk van kunnen overtuigen, dat het toch beter is als héél Ajax op één plek zit. Ik haal bewust de voorzitter erbij, omdat Uri Coronel veertien jaar geleden deel uitmaakte van het bestuur dat deze pijnlijke beslissing nam. Hij was als bestuurslid zelfs belast met het project om van De Meer naar de ArenA en De Toekomst te verhuizen.

Gelukkig heeft Jol hem nu zover gekregen om alles terug te draaien. Weliswaar veertien jaar te laat, maar beter laat dan nooit.

Dat het hoog tijd werd om alles weer samen te voegen, is ook uit de competitiestart gebleken. Van de week heb ik Ajax-Slovan Bratislava gezien en ondanks de uitstekende uitslag kon je ook tijdens deze wedstrijd constateren dat er nog veel werk aan de winkel is. Daarom is het een goede zaak dat het internationale voetbal veilig is gesteld. Verder ga ik nu nog niet in op technische en tactische zaken, omdat het te vroeg is om al een echt oordeel over de ploeg te hebben. Bovendien is de technische staf nog flink aan het puzzelen.

Daarom is de samenvoeging van de club ook zo’n sterke zet geweest. Omdat de problemen er hopelijk sneller door worden opgelost. Nu iedereen op De Toekomst dicht bij elkaar zit, wordt er automatisch meer gecommuniceerd, is er daardoor beter overleg en heb je ook een beter overzicht. Zo krijg je alles beter en sneller op één lijn.

Ook bij Barcelona werkt dit uitstekend. Al een paar jaar beschikt de club buiten de stad over een complex waar de jeugd traint en het tweede speelt. De ploeg waar de huidige hoofdcoach Pep Guardiola jarenlang trainer van was. Het eerste wat Guardiola deed, toen hij vorig jaar bij het eerste kwam, was met de A-selectie naar dat trainingscomplex verhuizen. Zo kon hij op één plek alles veel beter overzien.

Tot slot mijn relatie met de NOS. Van de week werd ik geconfronteerd met vragen, dat de boel was afgeketst omdat ik te veel geld zou vragen. Onzin! Er is maar één reden en dat heeft alles met de invulling van de sportprogramma’s te maken. Ik juich kritiek toe, zolang die inhoudelijk is én hout snijdt. Helaas zie ik dat bij de NOS steeds minder gebeuren. Sommige analisten en commentatoren geven geen inhoudelijke kritiek, maar spelen uit de losse pols op de man.

Vorige week zag ik de samenvatting van Heracles-Feyenoord, waar doelman Rob van Dijk het heel goed deed. Nu zo’n beetje alle keepers geblesseerd zijn, helpt hij op zijn veertigste Feyenoord op een fantastische manier uit de nood.

Maar wat riep de verslaggever toen hij een bal verkeerd uittrapte? „Je kan wel zien dat-ie veertig is…”

Misschien lollig bedoeld, maar volkomen respectloos.
Mail dit artikel. Mail Print dit artikel. Print Meld je aan voor de nieuwsbrief. Telesport Nieuwsbrief
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:49:33 #165
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72109469
ajax of psv wordt kampioen denk ik

zo slecht voetbalde ajax gisteren niet namelijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72109643
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vertel.

Hoeveel jarig contract heeft hij trouwens nog bij Boro? 2?
Ze willen hem vooral kwijt vanwege zijn riante salaris.
Dus qua transfersom zullen ze wel snel tevreden zijn zo kort voor het einde van de markt. Ik heb zo mijn twijfels, eerlijk gezegd.
-
pi_72109656
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:49 schreef Fortitudo het volgende:
ajax of psv wordt kampioen denk ik

zo slecht voetbalde ajax gisteren niet namelijk
Vond Ajax toch wel vrij slecht, ondanks de 40 doelpogingen. Meen 22 tussen de palen ofzow, maar dat was ook vaak zat rammen op goed geluk, hopen dat die bal door een muur van 11 Spartanen rolt. Vond het dus eerder wanhopig overkomen dan slim bekeken. Er mist nog steeds een gedachte achter het spel. Teveel spelers bij Ajax doen maar wat. Zoiets wordt nog enigszins gemaskeerd doordat Suarez goede acties heeft en scoort, maar bij de rest zit te weinig initiatief of juist teveel waardoor je onbezonnen loopacties krijgt die gedoemd zijn om te falen.
Die 5e goal tegen Bratislava, daar is een situatie waarop mensen lopen volgens het boekje, zodra de actie start weet je zo ongeveer waar je heen moet gaan lopen en was er dus interactie tussen verschillende mensen. Maar die situaties zie je net zo vaak als dat je een lekkere Viola Holt zou tegenkomen.
pi_72109664
http://www.elargentino.co(...)o-esta-completo.html

Dario naar St. Lorenzo? Kan uit de vertaling via Google niet opmaken of hij nou vertrekt of niet.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:05:08 #169
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72109754
Ik vind alves een (te) groot risico. een week eerder nog lopen janken over het te hoge salarishuis bij ajax en vervolgens alves halen die:
a. een transfersom zal kosten
b. een geldwolf is die niet voor appel en ei zal komen voetballen
c. al 2(?) jaar niet of nauwelijks goed heeft gevoetbald (Luque II ?)
d. waar wordt getwijfeld aan zijn echte leeftijd in vergelijking met de leeftijd vermeld in zijn paspoort
e. geen restwaarde heeft
f. niet echt een teamspeler is en een slechte invloed kan hebben op teamsfeer
g. het niet zo nauw neemt met regels en discipline

Ik zou het wel weten: NIET halen

kun je nog beter vennegoor halen.
pi_72109780
Vond Ajax helemaal niet slecht gisteren. Niet alleen Suarez heeft kansen gemist, dus dat andere spelers ook kansen creëren is ook een lichtpuntje.
Noot noot.
pi_72109875
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:00 schreef Dvm86 het volgende:

Dario naar St. Lorenzo? Kan uit de vertaling via Google niet opmaken of hij nou vertrekt of niet.
Nee, het gaat tussen hem en Fabricio Fuentes.
-
pi_72109919
1 pluspunt gister. Geen Wielaert
AJAX AMSTERDAM!
pi_72109924
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:05 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind alves een (te) groot risico. een week eerder nog lopen janken over het te hoge salarishuis bij ajax en vervolgens alves halen die:
d. waar wordt getwijfeld aan zijn echte leeftijd in vergelijking met de leeftijd vermeld in zijn paspoort
e. geen restwaarde heeft

Ja, het is ook een beetje een paniekaankoop. .
-
pi_72109926
quote:

Mijn Spaans is niet super maar volgens mij staat er dat het óf sinds vanmorgen definitief is of morgenochtend, 1 van de 2
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:14:49 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72109946
Ik heb het niet gezien, wil ik het wel zien?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72109958
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:05 schreef Fortitudo het volgende:
e. geen restwaarde heeft

Ja maar het schijnt dus de bedoeling te zijn dat ze hem gaan huren.

Wat mij betreft halen ze Vennegoor, die heeft zich al genoeg bewezen dat je hem goed kunt gebruiken, net als Koevermans gister in Eindhoven
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72109991
quote:
Ajax probeert nog voor het sluiten van de transfermarkt een spits vast te leggen. De huidige technische staf heeft weinig vertrouwen in aanvaller Darío Cvitanich, die een jaar geleden voor zeven miljoen euro werd gekocht van Banfield. De Argentijn bleef ook tegen Sparta (0-0) weer negentig minuten op de bank. “We zijn druk bezig, want we zijn té afhankelijk van Suarez,” zei trainer Martin Jol zondag.

Meer nog dan een aanspeelpunt zoekt Jol iemand die goals kan maken. Afonso Alves is daarom nog altijd in beeld. Naast een directe overname wordt onderzocht of de Braziliaan van Middlesbrough kan worden gehuurd. De voormalige topscorer van de eredivisie drukt zwaar op de begroting van het vorig seizoen gedegradeerde Boro.

Een andere optie is Benni McCarthy (foto). De Zuid-Afrikaan komt momenteel uit voor Blackburn Rovers, waar hij afgelopen weekeinde op de bank moest starten. McCarthy begon zijn Europese carrière bij Ajax. Eind jaren negentig kwam hij twee jaar uit voor de Amsterdamse club. Hij speelde 35 wedstrijden, veelal als invaller, en wist twintig maal het net te vinden. Daarna kwam de aanvaller uit voor Celta de Vigo en FC Porto alvorens hij twee jaar geleden in Blackburn aanmeerde.

Ook de naam van Danny Koevermans is intern gevallen. Koevermans zou wat kopkracht kunnen toevoegen aan Ajax dat door het gebrek aan lengte bij elke dode spelsituatie in verlegenheid wordt gebracht.
Bron: Sportweek
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:18:41 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72110019
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:17 schreef Dvm86 het volgende:

[..]
Wat een namen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72110043
Koevermans zie ik wel zitten maar zal niet snel komen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72110073
Ik roep mijn veto uit tegen VoH.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aanvoerder op 24-08-2009 13:29:36 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72110078
Hahahaha, toevallig zei ik dat zondag nog tegen iemand..
Je moet nu (in die situatie waar alles misgaat) een speler als Koevermans in de 16 hebben. Die krijgt hem er wel in. 5 minuten later scoorde hij de 2-1 voor psv .
-
pi_72110216
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja maar het schijnt dus de bedoeling te zijn dat ze hem gaan huren.

Wat mij betreft halen ze Vennegoor, die heeft zich al genoeg bewezen dat je hem goed kunt gebruiken, net als Koevermans gister in Eindhoven
Een hele hoop zijn hier volgens mij tegen zijn komst. ik vind hem een prima kopper en aanspeelpunt om net iets anders te kunnen spelen en Suarez meer te kunnen bedienen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:28:36 #183
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72110223
Als hij maar een beetje lengte heeft. Nog een dwerg voorin die niet kan koppen is waardeloos.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:31:23 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72110278
Koevermans...alsjeblieft niet zeg. Dan zelfs nog liever VoH..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72110358
quote:
'Ajax snakt naar scout zonder slaapmuts'

24/08/2009 12:00

Op sportpark De Toekomst hoorde ik laatst een grapje. Een supporter van de club vroeg me waaraan je een internationale scout van Ajax kunt herkennen. Nog voordat ik over een antwoord had kunnen nadenken, gaf hij bulderend de clou weg: 'Aan zijn slaapmuts!'

Het was een geintje met een serieuze ondertoon. Vorige week zondagavond dacht ik er even aan terug. En probeerde me in te beelden hoe het zou zijn als Ajax-scout naar Studio Sport te kijken. Dan zie je Keisuke Honda (foto) namens VVV-Venlo oogstrelende én effectieve fratsen uithalen in Stadion Galgenwaard van
FC Utrecht.

Je ziet vanaf dezelfde locatie beelden van Dries Mertens, een uit de Jupiler League opgeviste nieuweling die namens de thuisploeg de show steelt. Eerder op de dag had je aanschouwd hoe je werkgever tegen PSV door de mangel werd gehaald door Balázs Dzsudzsák, een Hongaars koopje van twee miljoen euro.

Toen had je al geconstateerd dat FC Twente met Bryan Ruiz wederom een pareltje in huis heeft gehaald, zoals drie jaar geleden met Marko Arnautovic het geval was. En zo zijn er eindeloos veel voorbeelden van vroege twintigers die de Eredivisie de laatste jaren kleur geven in alle mogelijke shirts, behalve dat van Ajax. Niet iets om vrolijk van te worden, dunkt me, als je daadwerkelijk als scout voor die club werkzaam bent.

In het rapport van de Commissie Coronel dat anderhalf jaar geleden uitkwam, is een aparte passage aan de ontdekking van versterkingen gewijd. Daarin constateert de onderzoekscommissie dat Ajax op dat vlak de laatste tien jaar ernstig tekort is geschoten.

Aankopen voegden minder toe dan spelers uit de eigen jeugd en in het scoutingteam werd veel te weinig gecommuniceerd, daar kwam het in grote lijnen op neer. Voorts viel te lezen: 'Het is de commissie onduidelijk wat de toegevoegde waarde is van enkele buitenlandse scouts.'

Je zou het gerust een understatement mogen noemen. Toen oud-speler Ton Pronk de scouting nog onder zijn hoede had, ontdekte Ajax buitenlandse spelers van het kaliber Jari Litmanen, Finidi George en Nwankwo Kanu. Later kwamen Zlatan Ibrahimovic, Cristian Chivu en Maxwell.

Allemaal opgespoord toen ze nog jong en goedkoop waren. En niet, zoals de laatste jaren steevast gebeurt, pas nadat ze bij een Nederlandse subtopper hebben geëxcelleerd en kolossale prijskaartjes om hun nek hadden hangen.

Miralem Sulejmani en Luis Suarez in verre buitenlanden, Klaas-Jan Huntelaar en Demy de Zeeuw van om de hoek; op het moment dat ze talentvol en gunstig geprijsd waren, lagen de scouts van Ajax te snurken en sloegen andere clubs toe.

Daarna betaalden de Amsterdammers de hoofdprijs. Maar er is hoop voor de club die ooit vooropliep bij het binnenhalen van talenten. Sinds twee jaar loopt Hans van der Zee, een gerespecteerd scout met een groot netwerk, bij Ajax rond.

Aanvankelijk werd hij bijna vermorzeld in het spanningsveld tussen toenmalig technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate. Na zijn aanstelling als technisch voorman breidde Marco van Basten vorig jaar de bevoegdheden van Van der Zee uit.

Ook de huidige hoofdcoach, Martin Jol, heeft hem hoog zitten. Jol wil bij Ajax het niveau van alle geledingen in de club omhoogtillen en rekent uiteraard ook de scouting daartoe. Omdat het een gotspe is dat VVV een speler zoals Honda transfervrij uit Japan wegplukt, waarna de topclubs elkaar in Limburg verdringen om naar zijn vraagprijs te informeren.

In meer algemene zin moet Ajax het al jaren afleggen tegen AZ, FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen waar het de vroegtijdige ontdekking van buitenlands talent betreft. Ajax moet opnieuw leren scouten. Het scouten van internationale scouts, om te beginnen. Zonder slaapmuts.
VI
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:44:16 #186
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72110532
vind het jammer dat we Dario zo weinig kans geven en gelijk al een nieuwe spits halen.
mundus vult decipi
pi_72110548
McCarthy . Koevermans heb ik altijd wel een redelijke spits gevonden.
pi_72110562
Doe dan maar Benni

En gasten die Koevermans en Vennegoor graag bij Ajax willen zien:
Er zijn grenzen hoor.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72110615
Alves naar Ajax dat zou de grap van de ere zijn... Wat velen al voor mij zeiden.
Niets van Luque geleerd? Salarissen rijzen de pan uit en ipv te verkopen nog meer halen...

Alves, ben echt benieuwd of Ajax zo dom is om die te halen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72110621
Alves een jaar huren zou wel geniaal zijn.
0 risico, wsl a la Malaga maar een deel van het salaris betalen en wie weet prikt ie er 25+ in.
Zo niet dan stuur je hem na een jaar weer terug.
-
pi_72110627
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Alves naar Ajax dat zou de grap van de ere zijn... Wat velen al voor mij zeiden.
Niets van Luque geleerd? Salarissen rijzen de pan uit en ipv te verkopen nog meer halen...

Alves, ben echt benieuwd of Ajax zo dom is om die te halen....
Ja
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:49:32 #192
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72110638
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

VI
mooi stukje

wie heeft het geschreven?
pi_72110643
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alves een jaar huren zou wel geniaal zijn.
0 risico, wsl a la Malaga maar een deel van het salaris betalen en wie weet prikt ie er 25+ in.
Zo niet dan stuur je hem na een jaar weer terug.
Ja huren met optie tot koop.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72110650
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hahahaha, toevallig zei ik dat zondag nog tegen iemand..
Je moet nu (in die situatie waar alles misgaat) een speler als Koevermans in de 16 hebben. Die krijgt hem er wel in. 5 minuten later scoorde hij de 2-1 voor psv .
Jij zou dus ook wel voor de komst van Koef of Vennegoor zijn?

Liever een van die 2 dan de dure Alves.
pi_72110655
- volgende keer even het topic doorlezen -

[ Bericht 50% gewijzigd door Prosac op 24-08-2009 13:52:48 ]
pi_72110668
- off topic -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 24-08-2009 13:53:22 ]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72110795
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

mooi stukje

wie heeft het geschreven?
Simon Zwartkruis
pi_72110831
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Liever een jaar Alves huren dan een van die twee kerels kopen. Ajax moet zelf weer gaan scouten. Ik begrijp dat Jol wat tijd nodig heeft en er dus niet 1-2-3 een spits uit de hoge hoed getoverd kan worden en dus lijkt me een huurcontract een prima oplossing om vervolgens volgend seizoen een gerichte aankoop te doen voor de spitspositie.
pi_72110856
quote:

Argentijnse media
pi_72110900
geen paniekaankopen aub. gewoon Cvitanich de kans geven, en als hij een eerlijke kans heeft gehad dan Bodul of Castillion proberen. focus moet nu even liggen op het verkopen.
pi_72110915
quote:

[..]

Ik heb Koef altijd een goeie spits gevonden, weet dat veel mensen dat niet met mij eens zijn, maar goed ik zie hem graag komen.
pi_72110966
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:00 schreef Dvm86 het volgende:
Liever een jaar Alves huren dan een van die twee kerels kopen. Ajax moet zelf weer gaan scouten. Ik begrijp dat Jol wat tijd nodig heeft en er dus niet 1-2-3 een spits uit de hoge hoed getoverd kan worden en dus lijkt me een huurcontract een prima oplossing om vervolgens volgend seizoen een gerichte aankoop te doen voor de spitspositie.
Huren zou opzich wel een goede zijn ja, maar ik twijfel aan zijn karakter. Zeker icm met dat van Suarez.

Nog beter zou ik het vinden als ze gewoob Honda zouden halen, want Alves kan Suarez niet vervangen en Honda denk ik wel. En dan gewoob Bodul de kans geven.
pi_72111093
quote:

[..]

VOH lijkt me wel lachen omdat het naast een goed ekopper ook een teringlijer eersteklas is Moet alleen niet te veel gaan kosten. En koevermans wil echt niet naar Ajax.. wat schiet hij ermee op?
pi_72111138
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef Chadi het volgende:
En koevermans wil echt niet naar Ajax.. wat schiet hij ermee op?
Gokje: meer speeltijd.
pi_72111159
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

VOH lijkt me wel lachen omdat het naast een goed ekopper ook een teringlijer eersteklas is Moet alleen niet te veel gaan kosten. En koevermans wil echt niet naar Ajax.. wat schiet hij ermee op?
Dat hij wel een basisplaats krijgt?
pi_72111209
Denk niet dat hij een basis plaats gaat krijgen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:19:55 #207
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72111232
El Ciclón todavía no está completo = De ploeg is nog altijd niet compleet

Over Cvitanich: Los nombres que en las próximas horas se pueden acercar al Bajo Flores son Fabricio Fuentes y Darío Cvitanich. = De namen die de komende uren kunnen worden verwacht aan Bajo Flores zijn Fabricio Fuentes en Darío Cvitanich.

En cuanto al pase del ex delantero de Banfield, Tinelli comentó que mañana “se tiene que decidir la gente de Ajax”. “Me parece que más allá de que esté un jugador tan querido y pedido por la gente como el Bernie Romeo, Cvitanich es un gran jugador y ojalá se pueda dar”, comentó. = De beslissing ligt bij Ajax. Cvitanich is een speler die we zouden kunnen halen.

Als ik 't goed heb. Dus mogelijk een vertrek van Darío.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72111721
Doe mij ook maar Benni. Meer dan prima spits.
pi_72111749
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:18 schreef Chadi het volgende:
Denk niet dat hij een basis plaats gaat krijgen.
Dus Ajax haalt een spits om meer te kunnen scoren, maar hij krijgt geen basisplaats?
pi_72111915
Benni McCarthy zou ik wel cool vinden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72111996
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
Same here .
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:53:25 #212
51286 w00h00
Digital man!
pi_72112008
Ik hoop wel dat Martin snel kiest voor een vast systeem, imo 4-3-3. Daarin zie ik Sulejmani en Suarez het liefst op de flanken en Aissati (of de Jong) op 10. Daar achter komen dan twee controleurs.

---Sulejmani---AANKOOP---Suarez---
------------------Aissati-----------------
---------De Zeeuw---Enoh------------
pi_72112059
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft zelf ook nog een zwak voor Ajax.

Mijn volgorde zou zijn:

1. Alves
2. Benni
3. Koevermans
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_72112078
Dus een constatering dat die 7miljoen van Dario een waste of money is geweest?
pi_72112159
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens Jol wel, jammer genoeg.
pi_72112171
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus Ajax haalt een spits om meer te kunnen scoren, maar hij krijgt geen basisplaats?
Als je Koevermans haalt wel. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:11:10 #217
51286 w00h00
Digital man!
pi_72112380
Alves brengt fysieke peil van Ajax wel wat omhoog
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:11:33 #218
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72112390
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens Jol wel, jammer genoeg.
Inderdaad.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:11:35 #219
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72112392
quote:
Ja, en de 16 miljoen voor Sulejmani ook.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72112395
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe mij ook maar Benni. Meer dan prima spits.
Absoluut.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:16:10 #221
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72112498
quote:
ik denk nog steeds dat het wel degelijk een goede spits is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72112539
quote:
Komt het wel een beetje opneer ja
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:19:28 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72112581

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72112661
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
Alves brengt fysieke peil van Ajax wel wat omhoog
Ja maar Ajax is toch geen gaybar maar een voetbalclub?
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:27:04 #225
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72112744
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja maar Ajax is toch geen gaybar maar een voetbalclub?
Dat jij het woord fysiek direct associeert met een gaybar zegt meer over jou dan over hem of zijn opmerking....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')