Ik heb Koef altijd een goeie spits gevonden, weet dat veel mensen dat niet met mij eens zijn, maar goed ik zie hem graag komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zou dus ook wel voor de komst van Koef of Vennegoor zijn?
Liever een van die 2 dan de dure Alves.
Huren zou opzich wel een goede zijn ja, maar ik twijfel aan zijn karakter. Zeker icm met dat van Suarez.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:00 schreef Dvm86 het volgende:
Liever een jaar Alves huren dan een van die twee kerels kopen. Ajax moet zelf weer gaan scouten. Ik begrijp dat Jol wat tijd nodig heeft en er dus niet 1-2-3 een spits uit de hoge hoed getoverd kan worden en dus lijkt me een huurcontract een prima oplossing om vervolgens volgend seizoen een gerichte aankoop te doen voor de spitspositie.
VOH lijkt me wel lachen omdat het naast een goed ekopper ook een teringlijer eersteklas isquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zou dus ook wel voor de komst van Koef of Vennegoor zijn?
Liever een van die 2 dan de dure Alves.
Gokje: meer speeltijd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef Chadi het volgende:
En koevermans wil echt niet naar Ajax.. wat schiet hij ermee op?
Dat hij wel een basisplaats krijgt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
VOH lijkt me wel lachen omdat het naast een goed ekopper ook een teringlijer eersteklas isMoet alleen niet te veel gaan kosten. En koevermans wil echt niet naar Ajax.. wat schiet hij ermee op?
Dus Ajax haalt een spits om meer te kunnen scoren, maar hij krijgt geen basisplaats?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:18 schreef Chadi het volgende:
Denk niet dat hij een basis plaats gaat krijgen.
Same herequote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
Benni McCarthy zou ik wel cool vinden.
Hij heeft zelf ook nog een zwak voor Ajax.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
Benni McCarthy zou ik wel cool vinden.
Volgens Jol wel, jammer genoeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus een constatering dat die 7miljoen van Dario een waste of money is geweest?
Als je Koevermans haalt wel. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te stekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus Ajax haalt een spits om meer te kunnen scoren, maar hij krijgt geen basisplaats?
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens Jol wel, jammer genoeg.
Ja, en de 16 miljoen voor Sulejmani ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Absoluut.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe mij ook maar Benni. Meer dan prima spits.
ik denk nog steeds dat het wel degelijk een goede spits is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Komt het wel een beetje opneer jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar Ajax is toch geen gaybar maar een voetbalclub?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
Alves brengt fysieke peil van Ajax wel wat omhoog
Dat jij het woord fysiek direct associeert met een gaybar zegt meer over jou dan over hem of zijn opmerking....quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is toch geen gaybar maar een voetbalclub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |