Hij wil dat shirtje wel heel graagquote:
Al heeft hij nooit echt een eerlijke kans gehad en het volste vertrouwen gekregen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus een constatering dat die 7miljoen van Dario een waste of money is geweest?
Nee, ik zie het nog wel gebeuren dat we helemaal niets halenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Maar het is nu dus zeker dat we een 30-jarige spits gaan halen?
Dat zie ik eerlijk gezegd nog liever dan een paniekaankoop bj gebrek aan mogelijkheden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ik zie het nog wel gebeuren dat we helemaal niets halen
Doen!quote:Op maandag 24 augustus 2003 15:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Kluivert zei gisteren bij RTV Noord Holland Sport, dat hij afgetraint en fit is en zich klaar acht voor een transfer naar Ajax.
Vergane glorie helaasquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Kluivert zei gisteren bij RTV Noord Holland Sport, dat hij afgetraint en fit is en zich klaar acht voor een transfer naar Ajax.
doen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Alves is pas 28, op zijn hoogte punt. Als die te halen is voor 5 tot 6 miljoen dan doen. Of een scorende middenvelder, wat ik een paar weken geleden al zei.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Maar het is nu dus zeker dat we een 30-jarige spits gaan halen?
Precies, ik zeg gooi Bodul de komende 3 wedstrijden in de basis, kijken hoe die het doet. Je gaat geen spits halen om hem dan 4 seizoenen in het 2e te gooien. Lijkt mij veel beter dan een Alves.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:11 schreef Fides het volgende:
Wat mij betreft gooien we gewoon 1 van die jonkies (Bodul/Castillion) in de spits. Als Bodul nu (wordt binnen een half jaar alweer 21) nog niet goed genoeg is voor Ajax 1 dan zou hij een uitzondering zijn om dan nog een topper te worden.
Wat een gelul zeg Pedro bij Barça is ook al 22 en heeft pas dit seizoen zijn eerste echte wedstrijden bij Barça meegepakt en dat is ook een mega groot talent.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:11 schreef Fides het volgende:
Wat mij betreft gooien we gewoon 1 van die jonkies (Bodul/Castillion) in de spits. Als Bodul nu (wordt binnen een half jaar alweer 21) nog niet goed genoeg is voor Ajax 1 dan zou hij een uitzondering zijn om dan nog een topper te worden.
Ja, idd. Anders hebben beide spelers meteen de druk die je normaal aan een ervaren spits zou geven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg Pedro bij Barça is ook al 22 en heeft pas dit seizoen zijn eerste echte wedstrijden bij Barça meegepakt en dat is ook een mega groot talent.
Leeftijd zegt geen hol, en laten we Castillion nou meer rustig brengen in wedstrijden waar het goed gaat inplaats van hem voor de leeuwen te gooien.
Idd.. speelde vorig seizoen gewoon goed bij Blackburn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
Benni McCarthy zou ik wel cool vinden.
Ik zie liever 4-4-2 met Honda op 10 en Suarez en Micky als spits. Persoonlijk heb ik liever een scorende middenvelder erbij, met Suarez heb je een hele behoorlijke spits in huisquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:53 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoop wel dat Martin snel kiest voor een vast systeem, imo 4-3-3. Daarin zie ik Sulejmani en Suarez het liefst op de flanken en Aissati (of de Jong) op 10. Daar achter komen dan twee controleurs.
---Sulejmani---AANKOOP---Suarez---
------------------Aissati-----------------
---------De Zeeuw---Enoh------------
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |