Wat is er mis met Fisichella?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef -Hans- het volgende:
Pijnlijk voor Badoer... Maar leuk voor Fisico! Nog een paar races met Fisico en dan lekker naar de achtergrond als testrijder (zijn we daar ook van verlost).
De Wii staat nou ook niet bekent om zijn graphics, dus beetje appels met peren vergelijken. Hopelijk krijg je dan wel het stuurtje erbij waar je je controller in kan stekenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef kepler het volgende:
Trailer van F1 2009 op de Wii. Lijkt net GP2
Volgend jaar komt de echte game uit op de 360, PS3 en PC
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
De Wii staat nou ook niet bekent om zijn graphics, dus beetje appels met peren vergelijken. Hopelijk krijg je dan wel het stuurtje erbij waar je je controller in kan steken
Hehequote:
Alleen 2010 komt voor de PS3 etc. uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef kepler het volgende:
Trailer van F1 2009 op de Wii. Lijkt net GP2
Volgend jaar komt de echte game uit op de 360, PS3 en PC
Alonso in 2010 naar Ferrari vind ik prima, alleen wie moet er tweede rijder worden. Als dat samen met Massa is vrees ik voor McLaren taferelen zoals in 2007.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef LeXX het volgende:
Misschien doet Fisico het wel zo goed de laatste races dat hij ipv testrijder vaste rijder wordt voor seizoen 2010
Dat hij gelijk een contract tekent als reservecoureur zegt waarschijnlijk dat de racestoeltjes al vergeven zijn. Aankondiging van Alonso op Monza?
het verschil tussen eerste en tweede rijder valt sinds Schumi exit is wel meequote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef Trystar het volgende:
[..]
Alonso in 2010 naar Ferrari vind ik prima, alleen wie moet er tweede rijder worden. Als dat samen met Massa is vrees ik voor McLaren taferelen zoals in 2007.
Nja, of gewoon met vier auto's, Alonso, Massa, Raikkonen en Schumacher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |