De Wii staat nou ook niet bekent om zijn graphics, dus beetje appels met peren vergelijken. Hopelijk krijg je dan wel het stuurtje erbij waar je je controller in kan stekenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef kepler het volgende:
Trailer van F1 2009 op de Wii. Lijkt net GP2
Volgend jaar komt de echte game uit op de 360, PS3 en PC
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
De Wii staat nou ook niet bekent om zijn graphics, dus beetje appels met peren vergelijken. Hopelijk krijg je dan wel het stuurtje erbij waar je je controller in kan steken
Hehequote:
Alleen 2010 komt voor de PS3 etc. uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef kepler het volgende:
Trailer van F1 2009 op de Wii. Lijkt net GP2
Volgend jaar komt de echte game uit op de 360, PS3 en PC
Alonso in 2010 naar Ferrari vind ik prima, alleen wie moet er tweede rijder worden. Als dat samen met Massa is vrees ik voor McLaren taferelen zoals in 2007.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef LeXX het volgende:
Misschien doet Fisico het wel zo goed de laatste races dat hij ipv testrijder vaste rijder wordt voor seizoen 2010
Dat hij gelijk een contract tekent als reservecoureur zegt waarschijnlijk dat de racestoeltjes al vergeven zijn. Aankondiging van Alonso op Monza?
het verschil tussen eerste en tweede rijder valt sinds Schumi exit is wel meequote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef Trystar het volgende:
[..]
Alonso in 2010 naar Ferrari vind ik prima, alleen wie moet er tweede rijder worden. Als dat samen met Massa is vrees ik voor McLaren taferelen zoals in 2007.
Nja, of gewoon met vier auto's, Alonso, Massa, Raikkonen en Schumacher
Dat geeft Whitemarsh zelf toe.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Atreidez het volgende:
Waarom noemt iedereen het McLaren taferelen, en geen Alonso taferelen?
Mooi, hopelijk kan ie punten voor Ferrari regelen de laatste 5 races!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het is dus toch Fisichella.
[..]
quote:Reporter: It was going so well, what went wrong?
Badoer: I guess-a it’sa on the strategy-a of the team mana-agement-a. Uhm. It-a was-a a goode showa from the teame how to-a lose a star driver-a today. For me-a it’s uhm.. I’m-a terrible-a upset with the way-a thingsa going. You know-a.. I did-a alle I-a had to do. I had to-a go.. last on the laste corner, that’s all-e I-a did-a. And-a.. then-a.. they made-a me-a lose the seat-a, basically.
Reporter: What can you do from a driver’s point of view? Will you sit down and talk about this as it’s not the first time this has happened?
Badoer: I-a dunno, if-a.. you know, if-a… If-a it’s-a really what’s-a going-a on, it’s-a, we-a gonna-a end up losing-a both-a championsheeps, and-a that’s-a terrible. I-a feel-a sorry for myself-a, I-a feel-a sorry for-a the team-a. To be-a very honest-a with you-a I-a wish I-a can-a get on the plane-a and get-a home right now. I-a don’t wanna talk-a to anybody in the team-a, because I-a don’t-a wanna understand-a. It will be-a a lot of blah-a blah-a blah-a and-a I don’t wanna-a hear-a that.
quote:Fisichella na 2009 reservecoureur Ferrari
Giancarlo Fisichella blijft ook na 2009 voor Ferrari werkzaam. Het Italiaanse team heeft de Italiaan namelijk een contract als reservecoureur aangeboden voor 2010.
Fisichella werd eerder vandaag (donderdag) door Ferrari bevestigd voor de laatste vijf races van het seizoen, als vervanger van Luca Badoer. "We hebben erover nagedacht wat in de toekomst zijn rol kan zijn binnen ons team en hebben besloten dat hij volgend jaar onze reserverijder kan zijn", aldus teambaas Stefano Domenicali.
Goed in een klein team (Jordan, Benetton, Sauber, FI), maar minder in een top team (Renault).quote:
Erm ... Renault is nou niet echt een team dat twee goede auto's op de baan kan zetten. Fisi heeft altijd een nr.2 positie bekleed bij Renault.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Goed in een klein team (Jordan, Benetton, Sauber, FI), maar minder in een top team (Renault).
Kan met een mindere auto verrassende resultaten halen, maar faalt veelal in een top auto. De 3 jaar bij Renault waren gewoon slecht.
En dat kan Ferrari wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Erm ... Renault is nou niet echt een team dat twee goede auto's op de baan kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |