Het zal je kind maar zijn.quote:Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak.
Dit is geen normale gang van zaken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn.![]()
Triest dat dit tegenwoordig een normale gang van zaken is.
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef borisbanaan het volgende:
Een ieder die met wat voor wapen dan ook van plan is naar een feest te gaan, moet men ouderwetsch gegen die mauer parkeren en in een ondiepe kuil laten vallen.
Wijsneus. Die politie zou uberhaupt geen wapens moeten hoeven trekken op een FEEST.quote:foto Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?
Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?
Alles is beter dan die kudt muziek die ze daar draaide.quote:
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef starla het volgende:
[..]
Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.
Waar gaat het toch heen met de wereld.quote:
Dat was wel zo. De politie kwam het terrein op direct nadat er schoten waren gelost door een bezoeker.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.
quote:(Novum) - Bij een uit de hand gelopen strandfeest in Hoek van Holland is zaterdagavond een 19-jarige man doodgeschoten. Acht andere mensen raakten gewond. Toen de politie en ME ingrepen nadat de schoten waren gehoord keerde een 'behoorlijk aantal' festivalbezoekers zich tegen de politie, zegt een woordvoerder van de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop