Ik zei it.. niet himquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist, had ik ook
[ afbeelding ]
Hay.quote:
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Hay.![]()
[..]
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha.
Iemand anders van FOK! had op zijn werk Houniet - Chillmodus aangezet.
In het eerste nummer gaat daar een telefoon over (Siemens beltoon) en iedereen greep naar de telefoon.
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziek
Dat doen alleen Anti'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.
Ga eens vaker de openbaar vervoer gebruiken.quote:
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
En niet vertellen wat er in zit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
Flugelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En niet vertellen wat er in zit?
LOL!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Flugel
Bier (11 verschillende soorten)
Zak snoep
FHM
en nog wat flauw kinderspeelgoed maar dat was te verwachten
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
neem wat merk kleding voor de stage SC mee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!
Lekkere mensen daar..
Goed, ik ga naar Den haag CS toe, daarna schiphol, daarna Turkije.
Toedels!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Leuk bedrijf hequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet je borsten natmaken voordat hij dat praatje gaat doen of daarna?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |