Nee hoor, maar wel 1 cm kortquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
Zoo kort.quote:
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ik
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.![]()
Ik bedoel.. je gaat naarParijs
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
Goedzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true
Heb er ook wel veel zin in hoor
Je denkt teveel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
True true..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggen
Het mag welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
We hoeven toch niet allemaal te reageren?
Beetje oud nieuws héquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
true en truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje oud nieuws hé. Al kunnen wij er ook wat van hoor.
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.![]()
Ik ben weg.
Je moet ook niets vertrouwen dat 7 dagen bloedt en niet sterft...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true en true
[..]
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?
Maar goed.. laten we het er maar op houden dat ze ongesteld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |