nicooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dacht al bijna dat ik hier voor Jan Joker topics zat te openen...
is het alleen bij de poging wagen tot gebleven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
Net nog 1,5 uur een poging tot sportief doen gewaagd
luctor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooo
Laatste keer was voor de vakantie dus het ging niet zo goed meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is het alleen bij de poging wagen tot gebleven?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Laatste keer was voor de vakantie dus het ging niet zo goed meer
Dat deed ik laatst in 1 dag. Weegschaal spoort volgens mij niet helemaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben gewoon al 2 kilo kwijt ik 4 dagen![]()
Maarja.. ik heb er ook genoeg om kwijt te raken
Well donequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben gewoon al 2 kilo kwijt ik 4 dagen![]()
Maarja.. ik heb er ook genoeg om kwijt te raken
OH NOES... MY LIFEquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kwam een hele tijd niet op FOK!![]()
inderdaad.quote:
quote:Schijnt een hackert achtig te zijn
Danny te pestenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad.
[..]
waarom zou je FOK! willen hacken?
Oe, jaquote:
Deanquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Luc
Ik ga denk ik vandaag maar eens wat opruimen en schoonmaken hierzo.
nee...quote:
Maar ik ben dan ook een enorme autogekquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, iedere week?Ik heb mijn auto pas één keer gewassen sinds ik 'em heb.
Meestal had mijn vader 'em al gewassen, omdat hij de zijne ook deed.
![]()
motor
nicooooooooooooooooooo
rex
Ik neem ze sowieso met een rotgang, tussen mijn huis en de baas liggen zelfs 4 waar ik mensen kan inhalen óp de rontondequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
Vannacht nog bijna met 80km/h over een rotonde gevlogen![]()
Blijkbaar vond de gemeente het nodig om tijdens mijn vakantie daar opeens een rotonde aan te leggen maar ik had hem niet verwacht en hij was ook niet verlichtUiteindelijk vol op de rem gegaan en nog net met een rotgang de rotonde kunnen nemen..
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
je hebt wel lichten op je auto toch?
oh ja.. auto's met verlagingquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een enorme autogek
Moet nog wel een wielkastrand er weer op zetten [lang leve verlaging] en dan nog uitmesten en wachten op een set banden zodat ik weer 4 gelijke velgen eronder heb
Is een 80km/h die overgaat op een 50km/h weg. Om mensen af te remmen hebben ze dus blijkbaar een rotonde gemaakt..quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En sinds wanneer heb je op 80 km/h-wegen rotondes?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. auto's met verlagingMoeten ze vervolgens met minder dan stapvoets over een drempel, omdat ze anders vast komen te zitten.
![]()
![]()
Ik had serieus 3 stapels T-shirts in m'n kast liggen. Elke stapel had denk ik wel 15 T-shirts.. Ook T-shirts van m'n werk met het oude logo. Die doe ik ook niet meer aan, omdat ik genoeg T-shirts heb met het nieuwe logo. Hoppa, in de zak van max. Verder neem ik een paar oude T-shirts mee naar Kalkoen en als die dan vies zijn, mik ik ze gewoon weg.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemiddag!
Spulletjes aan het pakken langzamerhand.. De tering, wat heb ik een sloot T-shirts
Goed, Het weer ziet er prachtig uit, dus ik ga eens de tuin een beetje bijwerken.quote:
Hoi!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
TVP voor dit topic, lees wel even bij als ik uit de trein ben! (daar is gewoon tijd voor... Langzaam dat het gaat op dit moment...!)
Mijn neus lekt het hele jaar door. Het zou misschien kunnen, maar dan zou ik het niet merken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:49 schreef DjRex89 het volgende:
Het wordt vandaag weer een warme dag las ik..
Zolang het maar geen 36 graden wordtHeb trouwens sinds gisteren mega last van hooikoorts
Meer mensen die dat ook opeens hebben?
Haaalllllooooo L.no! Alles goed daar waar jij woont?quote:
Lekker hoor geniet er maar vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:31 schreef L.no het volgende:
8 september begint mijn school pas en de 9e heb ik gewoon les via de lesrooster.![]()
Eergisteren had ik juist een kutdag.
Wat het ook is, sterkte Nico.
Jup, met mijn woonplaats gaat het goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Haaalllllooooo L.no! Alles goed daar waar jij woont?
Zeer herkenbaar. Zo ben ik best vaak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Lekker hoor geniet er maar van
iedereen geeft zijn mindere dagen.. Gaat wel beter nu hoor.. Waren gewoon wat stomme dingen in mijn hoofd die eigenlijk anders waren dan de werkelijkheid.. Toch een beetje onzekerheid denk ik
Nou, nu gaat het soms langzaam en dan weer snel en soms moet ik weer refreshen..quote:
* Houniet-fan meldtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Iedereen die mijn shit waardeert, even het volgende:
Iedereen die mijn nieuwe set wil hebben, even mij PMen en je komt op de lijst.
Dan krijg je de nieuwe set in 320 via een snelle server (geen megaupload etc) met de volledige tracklist.
Dus PM voor intresse.
Van de week ga ik hem opnemen.
.
Ik heb geen woonplaats op het moment...!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, met mijn woonplaats gaat het goed.Hoe gaat het met jouw woonplaats?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen woonplaats op het moment...!na 4 jaar op mezelf wonen woon ik weer bij mn ouders in de middle of fucking nowhere...
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:15 schreef Houniet het volgende:
De langzaamheid zal zich vanzelf weer oplossen. Hulde aan GlowMouse en omstanders.
In the middle of nowhere kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen woonplaats op het moment...!na 4 jaar op mezelf wonen woon ik weer bij mn ouders in de middle of fucking nowhere...
![]()
gelukkig genoeg is dat niet Friesland!quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig genoeg is dat niet Friesland!
Dat is klotequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
Hey!
Werkeloze meldt zich weer
"Tom, ik heb slecht nieuws voor je. Jouw functie is komen te vervallen"..
Like wtf![]()
Moet je het Dean ook niet laten doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
De TT's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Ik kan me niet herinneren dat ik Dean ergens toestemming voor gegeven hebquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je het Dean ook niet laten doen
eenschquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
De TT's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Yeah, fine, whatever, do it yourselfquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik Dean ergens toestemming voor gegeven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |