8000 halen we niet. Actie loopt tot en met dinsdag. En ik geloof dat greys de centjes van Dipkip al in dr berekening van de 7200 euro had meegenomen, toch grees?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Volgens mij gaan we de 8000 nog net halen op deze manier... Mennnn dat was een goed plan die marktkraampjes![]()
En hopelijk blijft dit niet bij een 1-jaarsvlieg![]()
Jullie orgigami-chicks zijn super![]()
![]()
Helaas ga ik het dus niet worden. Op dít moment zit ik er dan wel het dichts bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reeds gegokte bedragen:
Van 6.000 tot en met 6.999:
6.800 - TheYoung1
6.853 - bbfakir
6.947 - Ole
6.976 - Whiskers
Van 7.000 tot en met 7.999:
7.001 - waterkip
7.049 - loowie
7.194 - JJH
7.236 - Biancavia
7.456 - TheFrankey
7.500 - Conleche
7.777 - Clesar03
7.850 - Dipkip
Van 8.000 tot en met 8.999:
8.000 - Anne
8.167 - Semnai
8.558 - Ynske
8.581 - nokwanda
8.600 - NorthernStar
Van 9.000 tot en met 9.999:
9.000 - 3nhsCnds
9.166 - Gandalff
Van 10.000 tot en met ....:
10.000 - Flubberbal
10.325 - Poohy
11.337 - DancingPhoebe
12.500 - Oblivion
715.337 - Socios
We gaan goed, maar er zijn weer wat kandidaten afgevallen!
JOEPIE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:
Senks Kjoe. Overgemaakt. Kwam uiteindelijk op 192,50 uit. Volgens mij heb ik door die fuckers van de TNT nu niet gewonnen van Cat
Het ging toch ook om 'wie zit er het dichtst bij'?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas ga ik het dus niet worden. Op dít moment zit ik er dan wel het dichts bij.
De drie die er het dichtste bijzitten (boven of onder)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Het ging toch ook om 'wie zit er het dichtst bij'?
Ook al zit je er dan een paar euro onder, dan zit je er toch nog steeds het dichtst bij?
De wasverzachter is er ook in de aanbieding zag ik., Dus ik doe al de hele tijd mijn best me niet te vertypen. Ik vermoed dat kwee net even minder alert was of zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Oh ik had een PM van Dip, dus die heb ik net ook weer het rekeningnummer gezonden
Had beter eerst even hier kunnen lezen
@Kweej: ja, ik had het lijstje Vlooienmarkt opbrengsten al in de berekening meegenomen
@Kweej: ja, what's up with de wasverzachter?Heb ik dat per ongeluk ergens gezegd ofzo?
Het gaat nu nog om BLEEK en ALLESREINIGER, toch?
Ja precies!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De drie die er het dichtste bijzitten (boven of onder)
Ik zag jou het juist typen volgens mij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De wasverzachter is er ook in de aanbieding zag ik., Dus ik doe al de hele tijd mijn best me niet te vertypen. Ik vermoed dat kwee net even minder alert was of zo.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef nokwanda het volgende:![]()
Het is gelukt. In de kofferbak staan nu 600 blikjes gourmet
Dat weet ik wel, maar ik weet dat er van mijn kant nog wat in het vat zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging toch ook om 'wie zit er het dichtst bij'?
Ook al zit je er dan een paar euro onder, dan zit je er toch nog steeds het dichtst bij?
Jaaa, voor ¤ 300quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, voor ¤ 300
Maar ik durf er hier in huis niet hardop over te praten. We moeten fluisteren, anders worden mijn harige monstertjes boos. Die krijgen meestal brokjes en maar heel af en toe blikvoer. Dus sssstttt, ik weet ook niet of ze stiekem hier meelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar even onder een spoiler.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Houd de autosleutels dan maar buiten hun bereik!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, voor ¤ 300
Maar ik durf er hier in huis niet hardop over te praten. We moeten fluisteren, anders worden mijn harige monstertjes boos. Die krijgen meestal brokjes en maar heel af en toe blikvoer. Dus sssstttt, ik weet ook niet of ze stiekem hier meelezen.
Tja dit kunnen jullie volgend jaar natuurlijk alleen overtreffen door een mooie kalender uit te geven, dat snap je zelf ook wel.quote:
Wasverzachter hoeven we nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Oh ik had een PM van Dip, dus die heb ik net ook weer het rekeningnummer gezonden
Had beter eerst even hier kunnen lezen
@Kweej: ja, ik had het lijstje Vlooienmarkt opbrengsten al in de berekening meegenomen
@Kweej: ja, what's up with de wasverzachter?Heb ik dat per ongeluk ergens gezegd ofzo?
Het gaat nu nog om BLEEK en ALLESREINIGER, toch?
Ik heb er een paar in de aanbieding. Wat denk je. Sexy lady Purrr, Bijoux of Kayleigh?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tja dit kunnen jullie volgend jaar natuurlijk alleen overtreffen door een mooie kalender uit te geven, dat snap je zelf ook wel.
Misschien kunnen jullie alvast afspreken wie de miss van welke maand wordt.
Dan mag ik nu wel vast beginnen met lijnen, sporten en zonnebankenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tja dit kunnen jullie volgend jaar natuurlijk alleen overtreffen door een mooie kalender uit te geven, dat snap je zelf ook wel.
Misschien kunnen jullie alvast afspreken wie de miss van welke maand wordt.
Nee weet ik. Maar zei ik dan ergens dat we dat wel hoeven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |