Ik ga gewoon proppen en laden. Mocht het niet passen dan regel ik de auto van mijn ouders, of die van Takaiki. Zij wilde volgens mij ook komen dus desnoods rijden we met 2 auto's, dan past het zeker. En when all else fails breng ik wat spullen na. Het is voor mij niet zo ver uit de buurt. Dan wordt de stapel met overhandigen maar iets minder groot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Cat, de baasjes van Kees zijn ook nog dekens en kussens en zo aan het verzamelen, en ik heb al zeker 5 volle vuilniszakken en dan nog een hele berg losse kussens liggen, past dat dan wel allemaal in je auto met nog 100 flessen van iets erbij???
Yups, no prob! Zou dan donderdagmiddag aan het begin van de middag zijn (zo rond 13:00 - 14:00 uur).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:20 schreef Cat22 het volgende:
Elisa: zou die monteur van jou evt. ook over Weert terug willen rijden volgende week? Dan kan ik vooraf kijken hoe groot 150 liter wasverzachter uitvalt.
Dat dus. Bij mijn weten nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Wasverzachter? Gaan we ook wasverzachter kopen?
Terugleest
Kijk even in de OP, of er iemand in je buurt woont, die rijdt. Mijn topo is dramatischquote:
Culemborg? Bij Vianen! Onder Utrechtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, of er iemand in je buurt woont, die rijdt. Mijn topo is dramatisch
kijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Culemborg? Bij Vianen! Onder Utrecht
Die deksel hoeft nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraagje over de kattebakken: heb er 1tje over (die wordt nog door Ynske opgehaald), maar er zit ook een deksel bij. Kan ik die ook meegeven of hoeft dat niet?
Rond de 7200!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Whiskers het volgende:
Wa's de tussenstand nou zo'n beetje?
* Whiskers is benieuwd qua fok shirtjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |