Ik snap het probleem niet? Weert wil het bestellen? Dan ga je toch naar weert? Of ben ik nou stom?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb dus weert getypt hij zoekt het maar uit. Anders moeten we misschien contact opnemen met c1000 nl of zijn het allemaal franchisers? die kunnen vaak wat meer regelen.
Oke, stopquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
het is niet helemaal niet zeker of weet nouja eigenlijk stramproy het kan/wil doen was meer een beetje druk zetten en trouwens ik vraag mij af of cat wel 100 van die flessen in haar auto kwijt kan.
Ik kan die 100 flessen wel kwijt hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
het is niet helemaal niet zeker of weet nouja eigenlijk stramproy het kan/wil doen was meer een beetje druk zetten en trouwens ik vraag mij af of cat wel 100 van die flessen in haar auto kwijt kan.
tjah, ik zit nog te bedenken dat ik anders mijn ouders wel die shit bij mijn c1000 kan laten halen, maar dan moet iemand heel omslachtig de flessen weer bij mij vandaan halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan die 100 flessen wel kwijt hoor.![]()
En jij bent eerder begonnen met regelelen dus nu hebben we gewoon 2 opties lopen. Mijn C1000 kon het ook niet met zekerheid zeggen. Maar was volgens mij wel toeschietelijker dan de jouwe. Al denk ik dat ze uit hetzelfde vaatje (lees leverancier) tappen.
Voor Kwee:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, stopik SNAP er niks meer van.
Wie de neuk is stamproy, das die zei dat het niet kon, of iig pas zaterdag? En weert zei dat het wél kon? Dan laat je die eerste toch mooi stront in zn oor krijgen?
Ik snap het echt niet
Nee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
ooh wacht, je hebt gezegd tegen die eerste dat weert het wel wilde doen, om druk te zetten.
Maar heb je weert al gebeld? Moet ik anders weert bellen met de vraag? Ik ben wat onbeschofter en krijg meestal gewoon mijn zin
ooooooooooooooooooooooooh. Kijk, das een heldere uitleg iigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
C1000 Weert bestaat niet. En ik heb Stramproy al gebeld en die jongen wil er best aan meewerken. Hoeven we niet onbeschoft voor te worden want daarmee tovert hij echt geen extra flessen bij de leverancier vandaan.
Het gaat niet om die flessen, maar om het aantal flessen wat in die actie verkocht mag worden denk ik. En als dat quotum is betrreikt is het op en wordt er niet meer bevoorraad in de actieperiode.
ahquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
c1000 wordt schaars bijna alles wordt overgenomen door de ah
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:00 schreef Maes het volgende:
Ja ik ben er weer!
Tering hee (das rotterdams) wat is dat bedrag gestegen. Gewèèèèldig zeg!!!!!!
Moet ik nog wat doen??
Als er tussendoor iets bij je opgehaald moet worden, dan moet je ff roepen! Onze monteur moet donderdag (volgende week dus) in elk geval naar Landgraaf. Als ie in de loop van de middag bij jou terecht kan, dan vraag ik hem dat even te doen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Cat, de baasjes van Kees zijn ook nog dekens en kussens en zo aan het verzamelen, en ik heb al zeker 5 volle vuilniszakken en dan nog een hele berg losse kussens liggen, past dat dan wel allemaal in je auto met nog 100 flessen van iets erbij???
Owkies! Mocht er te weinig ruimte zijn in de auto's, dan moet je ff een gil geven!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Hier ligt het niet in de weg nu, dus dat maakt niks uit. Lief aangeboden!
Ja,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier nog Twitteraars eigenlijk?
Schuitema (C1000) is van Ahold (AH), helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
c1000 wordt schaars bijna alles wordt overgenomen door de ah
Ik ga gewoon proppen en laden. Mocht het niet passen dan regel ik de auto van mijn ouders, of die van Takaiki. Zij wilde volgens mij ook komen dus desnoods rijden we met 2 auto's, dan past het zeker. En when all else fails breng ik wat spullen na. Het is voor mij niet zo ver uit de buurt. Dan wordt de stapel met overhandigen maar iets minder groot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Cat, de baasjes van Kees zijn ook nog dekens en kussens en zo aan het verzamelen, en ik heb al zeker 5 volle vuilniszakken en dan nog een hele berg losse kussens liggen, past dat dan wel allemaal in je auto met nog 100 flessen van iets erbij???
Yups, no prob! Zou dan donderdagmiddag aan het begin van de middag zijn (zo rond 13:00 - 14:00 uur).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:20 schreef Cat22 het volgende:
Elisa: zou die monteur van jou evt. ook over Weert terug willen rijden volgende week? Dan kan ik vooraf kijken hoe groot 150 liter wasverzachter uitvalt.
Dat dus. Bij mijn weten nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Wasverzachter? Gaan we ook wasverzachter kopen?
Terugleest
Kijk even in de OP, of er iemand in je buurt woont, die rijdt. Mijn topo is dramatischquote:
Culemborg? Bij Vianen! Onder Utrechtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, of er iemand in je buurt woont, die rijdt. Mijn topo is dramatisch
kijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Culemborg? Bij Vianen! Onder Utrecht
Die deksel hoeft nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraagje over de kattebakken: heb er 1tje over (die wordt nog door Ynske opgehaald), maar er zit ook een deksel bij. Kan ik die ook meegeven of hoeft dat niet?
Rond de 7200!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Whiskers het volgende:
Wa's de tussenstand nou zo'n beetje?
* Whiskers is benieuwd qua fok shirtjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |