Wat vreemd om jou bearish te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Greenshoots! Want al die werkelozen hebben niks te doen, dus hangen ze de hele dag voor Tell-sell en kopen ze overbodige rotzooi. Dat wakkert de consumentenbestedingen en zo de economie dus aan. Bovendien lijkt de oude staatschuld afgezet tegen de huidige begrotingstekorten helemaal niet zo'n groot bedrag.
Kopen, kopen, kopen!
En als 't nu begint terug te vallen, jij gepwnsaucedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:49 schreef foetre het volgende:
Ik wacbt nog ff met verkopen van AMG .Dan hoef ik nooit meer te werken![]()
Gelukkig is mijn pa van plan zijn aandelen de komende weken van de hand te doenquote:
Ik zeg een nieuwe 9/11.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn pa van plan zijn aandelen de komende weken van de hand te doen![]()
Enorme downturn te verwachten komende maanden, denk maar aan oktober vorig jaar..
Nee nog niet, maar komende weken is het wel tijd voor liquideren. Voor sommige mensen gaan de komende jaren dramatisch worden, enorme verliezen op aandelen/obligaties.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef LXIV het volgende:
Ben je nu weer liquide, Vandergeld, gezien je ondertitel?
What about Shorting?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar komende weken is het wel tijd voor liquideren.
Ik zou zelf put opties op indices kopen, maar daar is het nu nog niet het moment voor naar mijn mening.quote:
Ik denk dat we blij mogen zijn als 220 het gemiddelde is gedurende 2010-2012.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt. Zal in mijn handjes wrijven als we de 220 nog zien. En het kan nog een stukje omhoog, heb nog steeds een bosje aandelen over.
Ik denk dat we blij mogen zijn als we de 220 als hoogste koers hebben die periodequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn als 220 het gemiddelde is gedurende 2010-2012.
Muhahahahaha!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn als we de 220 als hoogste koers hebben die periode
Shorten met futures is ideaal. Geen tijdsverlies zoals met opties en Geen 100% margin nodig zoals met aandelen shorten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef LXIV het volgende:
Van shorten ben ik nooit zo'n fan geweest. De beurs blijft per definitie bijzonder onvoorspelbaar en de kans dat je je shorts gedwongen moet terugkopen met verlies is te groot. Met aandelen van Blue-Chips si het toch bijna altijd een kwestie van maar lang genoeg wachten om weer in het groen te komen (zie de huidige situatie). Shorten is weer een heel ander verhaal.
Bij een stand boven de 340-360 tot dit najaar ga ik (beperkt) shorten.
Het is maar waar je op vertrouwt. Hoewel ik de huidige koersstijging buitenproportioneel vind durft ik toch niet te shorten. (via futures of hoe dan ook). Ik loop nu al te lang mee om te weten dat het voor hetzelfde geld zo doorloopt naar de 350. Logisch of niet. Ralleys lopen altijd langer door dan je redelijkerwijs verwacht, hetzelfde geldt voor crashes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef janvks het volgende:
[..]
Shorten met futures is ideaal. Geen tijdsverlies zoals met opties en Geen 100% margin nodig zoals met aandelen shorten.![]()
Ik ben trouwens nu al hevig short nu zeker nu we een dubbele top hebben gemaakt bij 1036Als we nu niet naar beneden gaan, dan ga ik bij wijze van spreken echt "dood". Ik hoop dat technische analyse niet faalt
Hey! Echt dood en het falen van technische analyse gaan niet samen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef janvks het volgende:
[..]
Shorten met futures is ideaal. Geen tijdsverlies zoals met opties en Geen 100% margin nodig zoals met aandelen shorten.![]()
Ik ben trouwens nu al hevig short nu zeker nu we een dubbele top hebben gemaakt bij 1036Als we nu niet naar beneden gaan, dan ga ik bij wijze van spreken echt "dood". Ik hoop dat technische analyse niet faalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |