Hulp nodig met het maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n gek ideeIk had 'toevallig' al een domeinnaam geregistreerd die ik hier eventueel voor zou kunnen gebruiken omdat ik voor school nog een beursgerelateerde blog moet onderhouden.
Blijft een raar volk...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Groei uitgaven weer hoger dan groei inkomen juli Amerikanen... wat een volk is het toch ook.
Ze willen de dollar laten crashenquote:
op welke termijn denk je dat ie crasht dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze willen de dollar laten crashen.
Waar zat je aan te denkenquote:
"Ik voorspel niets" aldus Tostramsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef pberends het volgende:
We kunnen 'm weer 'riggen' hoor, Tostrams doet een nieuwe voorspelling:
[ afbeelding ]
Tostrams was vandaag te gast bij De Kijker Aan Zet:
http://www.rtl.nl/compone(...)_aan_z.avi_plain.xml
Ik vind het zorgwekkend dat het consumentenvertrouwen zo achterblijft, terwijl de beurzen zo gestegen zijn. Hoe staat het consumentenvertrouwen er voor als Wall Sreet weer 20 procent zakt? This is a disaster in the making.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Lemans24 het volgende:
Met al die stijgende en extra belastingen in het vooruitzicht, is de consument niet meer positief, dat was te verwachten. Hoe er tegelijkertijd dan toch winst behaald kan worden op de beurs, blijft een wat vreemde combinatie.
Ik denk niet dat de dollar crashed, maar dat de schuldenberg crashed en daarmee de dollar sterker wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
op welke termijn denk je dat ie crasht dan?
De beurs trekt zich niet zo heel veel aan van de nieuwsberichten. Als de markt omhoog wil gaat hij omhoog, wil hij omlaag dan gaat hij omlaag. Zo is het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Lemans24 het volgende:
Met al die stijgende en extra belastingen in het vooruitzicht, is de consument niet meer positief, dat was te verwachten. Hoe er tegelijkertijd dan toch winst behaald kan worden op de beurs, blijft een wat vreemde combinatie.
Dus eigenlijk zeg je dat al die marktanalyses en theorien onzin zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De beurs trekt zich niet zo heel veel aan van de nieuwsberichten. Als de markt omhoog wil gaat hij omhoog, wil hij omlaag dan gaat hij omlaag. Zo is het nu eenmaal.
Dat nog net niet. Maar wel dat de markt voor een groot deel irrationeel (en onvoorspelbaar) reageert. Het nieuws van de afgelopen tijd rechtvaardigd de huidige koersstijging echt niet. Toch stijgt de markt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat al die marktanalyses en theorien onzin zijn?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Omg ik snap 'm! Crisis - Driesis - rijmt!.
Je hebt PB, lijkt me niet echt voer voor discussie hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken? Goede financiële templates ben ik zelf nog niet tegen gekomen. (wel waar een prijsje aan zit maar dat ga ik niet doen )
Als er volgens hem herstel is ... zou je toch verwachtten dat de uitzendbranche snel omhoog trekt? Immers de uitzendbranche is 1 van de eerste die merkt dat het weer beter gaat in de economie.quote:Opvallend is dat de uitzenders het nu erg goed doen
En PM terug!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt PB, lijkt me niet echt voer voor discussie hier
En hiermee diskwalificeert hij de hele theorie in 1 keer. De uitzenders doen het juist ernstig slecht qua herstel. Hun omzetten lopen nog steeds terug. Volgens de laatste cijfers dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als er volgens hem herstel is ... zou je toch verwachtten dat de uitzendbranche snel omhoog trekt? Immers de uitzendbranche is 1 van de eerste die merkt dat het weer beter gaat in de economie.![]()
Randstad staat er slecht voor hoorde ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En hiermee diskwalificeert hij de hele theorie in 1 keer. De uitzenders doen het juist ernstig slecht qua herstel. Hun omzetten lopen nog steeds terug. Volgens de laatste cijfers dan.
quote:Item uit het VARA-programma Van Zon op Zaterdag (13 juni 2009). Henk van Zon (Erik van Muiswinkel) gaat op bezoek bij belegger Koen Hoefgeest die zegt dat de elite deze wereldwijde crisis heeft veroorzaakt en waarschuwt dat huizenprijzen in Nederland met 90% kunnen dalen.
Tosti geeft koopadvies, Buy, Buy, Buy!quote:Tostrams: ”Zomerrally zet door”
AMSTERDAM - Technisch analist Royce Tostrams denkt dat de krachtige zomerrally in ieder geval door zal zetten tot de herfst. Donderdag 3 september zal hij tijdens het DFT-seminar ’De diepte in met opties’ strategieën uitleggen waarmee je optimaal kunt profiteren van deze gunstige marktomstandigheden.
Tostrams denkt dat de Amsterdamse beurs zich beweegt in een opwaartse trend nadat de beurs de afgelopen maand een bodempatroon opwaarts heeft afgerond. „Dat zien we terug in de grafieken, die forse koersstijgingen laten zien, die af en toe door maar kleine correcties worden onderbroken. Een bodempatroon komt vaak voor in de overgang van een dalende naar een stijgende trend. Met de doorbraak van de oude weerstand van 272 punten is een lange termijn koopsignaal afgegeven. De beurs kan nu verder stijgen tot een eerste koersdoel van rond 344 punten en in tweede instantie zelfs tot 374 punten,” stelt de analist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |