om dat men denkt dat alles goed gaat komen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef Dave7 het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom die DJTA op niveau staat van 2005????? Ik snap 'm niet namelijk.....
Ik vind het er echt heeel ongezond uitzien....... Het lijkt eigenlijk exact op het DJTA patroon van 11-01-2008 tot 20-06-2008! En wat gebeurde er daarna........quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef edwinh het volgende:
[..]
om dat men denkt dat alles goed gaat komen?
Uhm... we zouden toch flink dalen vandaag? Volgens jouw grafiek en analyse tenminste... Toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Vandergeld het volgende:
Voor mezelf ben ik eruit, zeer mooi correctie volgens de EW theorie, waarbij golf C op de trendlijn werd opgevangen. Grafiekje is van de S&P
[ afbeelding ]
Ik heb nooit gezegd dat we flink zouden dalen vandaag, komende weken is de trend nog up.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm... we zouden toch flink dalen vandaag? Volgens jouw grafiek en analyse tenminste... Toch?
Daling is afgerondquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef pberends het volgende:
t/m maandag kunnen we nog wat dalen (hopelijk).
quote:Bernanke personal bank account struck by ID theft
WASHINGTON (AP) -- An elaborate identity theft scheme has reached the highest levels of the U.S. financial system, striking the personal bank account of Federal Reserve Chairman Ben Bernanke and his wife.
According to a Washington, D.C., police report, Anna Bernanke's purse was stolen last August from her chair at a Capitol Hill Starbucks. It contained her Social Security card, checkbook and IDs.
From there, the Bernankes' checking account was swept up into a larger scheme first reported by Newsweek magazine Tuesday.
Court filings show defendant George L. Reid has confessed to depositing checks from the Bernankes' account.
In a statement, Bernanke says identity theft affects millions of people each year.
Bron: Yahoo Finance
Ik vind dat jij een interessante sig hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef Vandergeld het volgende:
Vandaag al flink omhoog, zou mij niet verbazen als dit een +2 a +3% dagje word.
Het is een waarschuwing voor iedereen met aandelen, enorme verliezen daarop te verwachten de komende jaren.. Maar eerst nog eens flink omhoog, koersdoel hoger dan 320.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een interessante sig hebt.
Op basis waarvan doe jij deze voorspelling?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing voor iedereen met aandelen, enorme verliezen daarop te verwachten de komende jaren.. Maar eerst nog eens flink omhoog, koersdoel hoger dan 320.
Elliott wave theorie, gister een correctie gezet(zie plaatje van mij gisteren), de komende dagen flink hogere koersen te verwachten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op basis waarvan doe jij deze voorspelling?
Is er eigenlijk een website die alle 'bevestigde' internet en media-economen hun voorspellingen een beetje onderzoekt? Ik zie hier een gat in de marktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Tostrams is ernstig positief.. We gaan dus hard dalen?
Kzou zeggen, zet het op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een website die alle 'bevestigde' internet en media-economen hun voorspellingen een beetje onderzoekt? Ik zie hier een gat in de marktEn dan zo hun voorspellingen turven om te kijken wie wel en niet te vertrouwen is
enige die ik ken is analistenoverzicht.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een website die alle 'bevestigde' internet en media-economen hun voorspellingen een beetje onderzoekt? Ik zie hier een gat in de marktEn dan zo hun voorspellingen turven om te kijken wie wel en niet te vertrouwen is
Dat is nog niet eens zo'n gek ideequote:
Ik heb die website wel eens eerder gezien, maar vind hem persoonlijk wat onoverzichtelijk en chaotisch. Moet beter kunnen. Ik vind de opzet van beurssites zoals usmarkets.nl, dft.nl en belegger.nl wel aardig. Zoiets zou ook wel passen bij analisten overzicht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
enige die ik ken is analistenoverzicht.nl
Groei uitgaven weer hoger dan groei inkomen juli Amerikanen... wat een volk is het toch ook.quote:28-08-2009 14:30:00 VS persoonlijke uitgaven juni gewijzigd naar +0,6% van +0,4%
28-08-2009 14:30:00 VS persoonlijk inkomen juni gewijzigd naar -1,1% van -1,3%
28-08-2009 14:30:00 VS persoonlijke uitgaven +0,2% in juli; verwachting was +0,3%
28-08-2009 14:30:00 VS persoonlijk inkomen ongewijzigd in juli; verwachting was +0,1%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |