quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De enorme spike naar beneden heeft wel wat weg van onderstaand plaatje.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd waar we op eindigen vandaag. Ik sta open voor -1.5% eindigen of meer
Jij denkt dat veel mensen nog gaan vliegen met zo'n wereldwijde pandemie? Not.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, daar gaat een griepje wat niet anders is dan alle andere gewone griepjes wel voor zorgen
Had ik straks maar bij + 4% verkocht maarja misschien zijn de cijfers morgen wel goed en dan zal die wel weer iets stijgen en anders er weer uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Vopak is de laatste tijd wel erg hard gegaan.
Tja. Het is altijd een risico. Maar om 4% meer of minder mag je jezelf nooit tegenhouden om te verkopen als je denkt te gaan dalen. Voor hetzelfde geld staat het aandeel straks 20% lager en denk je: had ik toen maar verkocht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had ik straks maar bij + 4% verkocht maarja misschien zijn de cijfers morgen wel goed en dan zal die wel weer iets stijgen en anders er weer uit
Ik had ze wel willen verkopen maar omdat morgen die cijfers komen en volgens de verwachting van een aantal ''analisten'' worden die beter dan verwacht. daarom hoopte ik dat het nog wat steeg. Maarja als ze zakken verkoop ik wel meteen en dan heb ik net de kosten eruit ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Het is altijd een risico. Maar om 4% meer of minder mag je jezelf nooit tegenhouden om te verkopen als je denkt te gaan dalen. Voor hetzelfde geld staat het aandeel straks 20% lager en denk je: had ik toen maar verkocht.
Denk je dat het gaat dalen: verkopen.
Denk je dat het blijft stijgen: kopen.
En niet laten afhangen van de historische koers van vannochtend.
(Al heb ik hier vaak ook moeite mee hoor!)
Ik denk nog steeds richting de 290, daarna naar de 310-320 ofzo komende weken. Niet dat ik op deze scheetjes inspeel overigens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Vandergeld het volgende:
Dow Jones kan vanavond zijn golf 2 neerzetten, daarna een stijging te verwachten die ons kan brengen naar de 310-315..
zoiets denkik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds richting de 290, daarna naar de 310-320 ofzo komende weken. Niet dat ik op deze scheetjes inspeel overigens.
Zit zelf nog met me calls 300 seppe en oktober. Die kunnen nog heel flink gaan stijgen de komende wekenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Vandergeld het volgende:
Dow Jones kan vanavond zijn golf 2 neerzetten, daarna een stijging te verwachten die ons kan brengen naar de 310-315..
Neeee alsjeblieft niet ... mijn winst is al met tweederde gedaaldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Vandergeld het volgende:
Troost je, ik ben ook alweer vele percentjes kwijtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef janvks het volgende:
[..]
Neeee alsjeblieft niet ... mijn winst is al met tweederde gedaald![]()
Wat je nu doet is hopen op een goede afloop, wat je echter moet doen is kansberekening met welke kans je positie heeft om goed te gaan lopen. Short term puts geef ik op dit moment 20% kans van slagen en 80% kans van verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef janvks het volgende:
[..]
Neeee alsjeblieft niet ... mijn winst is al met tweederde gedaald![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Vandergeld het volgende:
Voor mezelf ben ik eruit, zeer mooi correctie volgens de EW theorie, waarbij golf C op de trendlijn werd opgevangen. Grafiekje is van de S&P
[ afbeelding ]
Hoe kun je die nu vergeten? Kijk je nooit in je porto?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef dvr het volgende:
Kutje. Ik had vorig jaar wat met Turbo's gespeeld en nu ontdek ik dat ik vergeten was 100 Turbo's Short European Banks weer te verkopen. Ze kosttten iets van 500 euro, stonden in februari op 1700, nu op 200. Als de aandelen nog twee weken stijgen in het tempo van de laatste tijd lopen ze waardeloos af, snif snif. Ik bid voor een spoedige en diepe beurscrash.
hahahaah RAAP ME OP!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef dvr het volgende:
Kutje. Ik had vorig jaar wat met Turbo's gespeeld en nu ontdek ik dat ik vergeten was 100 Turbo's Short European Banks weer te verkopen. Ze kosttten iets van 500 euro, stonden in februari op 1700, nu op 200. Als de aandelen nog twee weken stijgen in het tempo van de laatste tijd lopen ze waardeloos af, snif snif. Ik bid voor een spoedige en diepe beurscrash.
We moeten omlaag gaan!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:23 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat je nu doet is hopen op een goede afloop, wat je echter moet doen is kansberekening met welke kans je positie heeft om goed te gaan lopen. Short term puts geef ik op dit moment 20% kans van slagen en 80% kans van verliezen.
hehequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:35 schreef pberends het volgende:
Wat een dollarpaniek opeens. Oh wacht, dat zei ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |