Kan je bij Feyenoord enzovoorts geen kaarten krijgen of wil je toch liever niet door dat thuispubliek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:49 schreef denthemen het volgende:
Uitwedstrijden![]()
Het mooie is dat ik altijd standaard in een thuisvak zit, dat mensen mij dan aantikken en niet weten dat ik Ajacied ben en dan vragen of ik ook zo'n hekel heb aan die k*nker joden
Ach, en de wedstrijden waar ik kaarten voor kan krijgen ga ik meestal wel heenSommige clubs lukt echt niet (Utrecht, Ado, Feyenoord). Moest nu alleen al 2 keer mijn kaarten terug sturen omdat ik uiteindelijk toch niet kon (Heracles & Psv
) . De volgende voor mij is denk ik AZ uit met Jong Ajax
Nee. Zat aan de kant waar Sno rood kreeg. Dus tegenover uitvak op de 2e rijquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blijven staan en die gasten helpen
Waren jongens van ons vak
Als jij tenminste links van het uitvak zat.
Beetje lastig met die Oekraiense om visas voor ze te krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, laat binnenkort eens wat van die meiden naar Amsterdam komen. En bel mij dan ook ff
Gezellig man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:48 schreef Houniet het volgende:
Wat een feest gisteren, nu weer brak op mijn werk. ALLEEN.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nog dat ik rond 18:00 in Dortmund was voor een congres en toen snel naar Utrecht ben gereden, de trein heb gepakt en even later in het stadion zat.
Ik dacht dat dat al gauw 2 uur rijden was..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nog dat ik rond 18:00 in Dortmund was voor een congres en toen snel naar Utrecht ben gereden, de trein heb gepakt en even later in het stadion zat.
Ah, het was 15:45quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al gauw 2 uur rijden was..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
Goeiemiddag! Dagje vrij.
Dortmund was wel leuk, hotel was super, stad is doodsaai, helaas niet bij het stadion geweest (maar wel van een klein afstandje gezien).
Gisteren 15:45 nog in Dortmund, toen naar huis gereden, 18:30 trein naar Bijlmer Arena (vanaf Utrecht) en ondertussen tachtig kleuren bagger schijten met een Ajax-shirt en sjaal aan, terwijl er hele groepen Utrecht-supporters aan de overkant van het perron staan.
waarom iedereen wel en ik niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
Mijn leven kan niet meer stuk op het moment.
Alhoewel, er is één dingetje.
Als Ajax, ADO en Feyenoord allemaal thuisspelen op hetzelfde tijdstip, dan is het bij ons op het station ook erg gezellig altijd.quote:
Gewoon lekker casual gaan man. Niks aan het handjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als Ajax, ADO en Feyenoord allemaal thuisspelen op hetzelfde tijdstip, dan is het bij ons op het station ook erg gezellig altijd.
Dit was natuurlijk toeval dat ik uit Utrecht moest komen voor Ajax - Utrecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als Ajax, ADO en Feyenoord allemaal thuisspelen op hetzelfde tijdstip, dan is het bij ons op het station ook erg gezellig altijd.
Heb nog geen minuut gezien van de kwalificatie deze keer. In Praag is het nog wel leuk om NL's 11tal te kijken met al die buitenlanders, maar voorderest is er weinig aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef Breach het volgende:
Buiten het stadion, heb ik niet zoveel met voetbalDat klinkt misschien heel raar, maar ik ga zelden nog zitten voor een CL-wedstrijd ofzo.
Zelfde geldt voor het Nederlands Elftal. Het is dat het mooie avondjes zijn tijdens de EK en WK's, maar gewone wedstrijden kijk ik niet eens.
Heb 'm alleen ontworpen he? Iemand anders heeft 'm gemaakt.quote:
Vroeger 1 keer. Ajax regelt altijd de kaarten voor me, dit geven ze aan bij het overleg die ze hebben met de clubs. Wat dat betreft is het wel logisch dat hun geen kaarten voor Feyenoord/Den Haag/Utrecht uit kunnen regelen ivm veiligheid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar Feyenoord - Ajax (of die andere wedstrijden) geweest of zit dat er gewoonweg niet in? Belachelijk eigenlijk...
en kermis + hoeren toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oef dat is kut. Mijn leven is tenminste nog bier.
Er had in plaats van KAOS ook wel kippenborst kunnen staan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, die linker is van een ontwerp van mij. Speciaal nog op verzoek Kaos ipv Chaos ervan gemaakt.Grappig om die ontwerpen van mij terug te zien op het vak.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en kermis + hondslelijke huisgenote toch?
Ik zie wel Sjimz wapperen met zn witte T-shirt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:
Geeft die kerel daaronder nou de Hitler groet?
Op de rug van Rayquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zie wel Sjimz wapperen met zn witte T-shirt.
30 oC?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:06 schreef Kopbal het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, al die shirtjes uit?
Tsja, maar het lijkt op dat vak meer een groepsactie. Aangezien alle blotebuikenbilly's op 1 hoop staan.quote:
Een Romeinse Ave waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:
Geeft die kerel daaronder nou de Hitler groet?
Watje!quote:
Die hoef je niet tegen te komen 's avonds in een donkere steegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:19 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Kopbal, dit zijn kippenborstjes
Bij Slavia liep er toen ook zo'n beer rond met allemaal wat scharminkeltjes er om heen. Het rare was dat die scharminkels wel gingen knokken en hij van een afstand een beetje kapot geslagen flessen ging gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die hoef je niet tegen te komen 's avonds in een donkere steeg
Typisch van die sportschool homo's inderdaad. Poten die puur willen verkrachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die hoef je niet tegen te komen 's avonds in een donkere steeg
Klaagbaak kan erg vermakelijk zijn hoor, zolang je het maar niet te serieus neemt allemaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Op de rug van Ray
Overigens, deze reactie in KLB :
kankerlul op lijn 1
Wat een kneuzenkermis daar
| 1 |
Het is alleen jammer dat het daar altijd erom draait dat je moet laten merken dat je bier hebt gedronken, dan ben je pas stoerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klaagbaak kan erg vermakelijk zijn hoor, zolang je het maar niet te serieus neemt allemaal. 8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |