Inderdaad, uit is de sfeer sowieso altijd goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En er gaat toch een ander slag mensen mee naar zo'n uitwedstrijd.
Plus dat de sfeer altijd veel en veel beter is dan een standaard wedstrijd in de Kuip. Uitvak altijd uitverkocht.
Soms baal ik daar echt van, dat ik de jaren '80 en deels '90 niet heb meegemaakt. Moet ik weer van die heldenverhalen van m'n pa aanhorenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Uitwedstrijden in Tsjechie zijn nog een ouderwetse leuke bedoening.
Die stadions zijn echt zo brak daarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Uitwedstrijden in Tsjechie zijn nog een ouderwetse leuke bedoening.
Kut trommel van Twente altijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad, uit is de sfeer sowieso altijd goed.
Ja of andersomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast, waarom altijd nou die ene moeilijke kiezen
Met z'n allen in de trein naar Plzen en daar in de brouwerij biertjes wegtikken, de mars naar het Sparta-stadion, bij Mlada Boleslav een kaartje voor het thuisvak kopen en gewoon het uitvak inlopen, Kladno waar je gewoon tegen de achterkant van het vak moet pissen en binnen een kwartier na het affluiten de lichten al uit zijn en het hek op slot gaat, 2,5 uur rijden met de auto naar Brno en ladderzat aankomen, alle stoeltjes in het uitvak van Zizkov slopen na de gelijkmaker in blessuretijd, etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die stadions zijn echt zo brak daar.
Hoeft van mij opzich ook niet zo.quote:
Ze vind het nodig om me altijd haar nieuwste foto's te laten zien en ze begint met de jaren steeds lekkerder te worden. Scharreltje uit 2004. Ga d'r dit jaar weer eens opzoeken.quote:
Ja, die kleur is wel een beetje faux pas.quote:
[azijnpismodus]quote:
Ze heeft een behoorlijke buste hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
[azijnpismodus]
Met zo'n jurkje heeft een vrouw altijd wat te verbergen
[/azijnpismodus]
Lekker wijf Aanvoerder!
Wasabi wat is dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijke buste hoor.
Wat een uitvinding: Pringles met Wasabi.
Dat moet haast wel beter zijn dan Pringles Salt & Vinegarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijke buste hoor.
Wat een uitvinding: Pringles met Wasabi.
Een soort zeeeeeeeeer hete mosterd. Wordt vooral met sushi gegeten.quote:
aha, krijg je veel dorst van dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een soort zeeeeeeeeer hete mosterd. Wordt vooral met sushi gegeten.
voetbal international zometeen. maar daar kan je zeker ook niet veel van zien danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:28 schreef Kopbal het volgende:
Waarom moeten m'n ouders pas om 12 uur aankomen, nutteloze avond.
Mwah, Weeze is een klein uurtje rijden. Vertrek rond 11.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef 9christensen het volgende:
[..]
voetbal international zometeen. maar daar kan je zeker ook niet veel van zien dan
aaah dat valt meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, Weeze is een klein uurtje rijden. Vertrek rond 11.
Zeker ook geen taxfree winkeltje daar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef Dos37 het volgende:
weeze moet je zeker niet te vroeg komen daar is niets te doen
geen cafe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef Dos37 het volgende:
weeze moet je zeker niet te vroeg komen daar is niets te doen
Dat nog net wel dat is het dan ook.quote:
nopequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zeker ook geen taxfree winkeltje daar?
morgen vlaggen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat nog net wel dat is het dan ook.
zekersquote:
de nieuwe coen drostequote:
Zekerquote:
Yuliya uit Oekraine. In Osdorp, Amsterdam leren kennen in 2004. Is hier al eens in een blauwe bikini voorbij gekomen.quote:
Ben je wel eens naar Feyenoord - Ajax (of die andere wedstrijden) geweest of zit dat er gewoonweg niet in? Belachelijk eigenlijk...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:49 schreef denthemen het volgende:
Uitwedstrijden![]()
Het mooie is dat ik altijd standaard in een thuisvak zit, dat mensen mij dan aantikken en niet weten dat ik Ajacied ben en dan vragen of ik ook zo'n hekel heb aan die k*nker joden
Ach, en de wedstrijden waar ik kaarten voor kan krijgen ga ik meestal wel heenSommige clubs lukt echt niet (Utrecht, Ado, Feyenoord). Moest nu alleen al 2 keer mijn kaarten terug sturen omdat ik uiteindelijk toch niet kon (Heracles & Psv
) . De volgende voor mij is denk ik AZ uit met Jong Ajax
Blijven staan en die gasten helpenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:48 schreef Breach het volgende:
[..]
En gelukkig voor ons kregen wat Joden rechts van ons het aan de stok en ontstond er een opstootje tussen die figuren anders had Breach een minder leuke avond gehad denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |