Lekker hé.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Maandag niet ingepland dus ik heb vandaag trouwens m'n laatste werkdag in dat magazijn gehad.![]()
Dus heb nu lekker 10 dagen vakantie!
Nice man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
Mijn leven kan niet meer stuk op het moment.
Alhoewel, er is één dingetje.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
Bustedquote:
FOK! @ Leidsequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Ajax nou ook nog even kampioen wordt...
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Nee, Feyenoord op het Leidse is een goed plan.quote:
Is het echt aan ja, tussen jou en Sjimz..?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
Uhuh. We hebben gister al gesmurft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Is het echt aan ja, tussen jou en Sjimz..?
Over twee weken @ DTC!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
Ik heb trouwens zin in Dancetour.. Ipv die normale kutmuziek in die kroegen hiero..
Wat is DTC? Las het in het Housetopic ook al?quote:
Doetinchem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is DTC? Las het in het Housetopic ook al?
Dance Tour City?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is DTC? Las het in het Housetopic ook al?
Zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
Wordt trouwens niet echt door mn Ajax-maten in dank afgenomen. Dat ik 27 graden en Dancetour verkies boven Ajax..
Wat een aids afkorting.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
Wordt trouwens niet echt door mn Ajax-maten in dank afgenomen. Dat ik 27 graden en Dancetour verkies boven Ajax..
Ja kom op, het is Sparta.. Dit is mijn allerlaatste weekend als 'student'. Dan kan ik zulk mooi weer en zo'n vette line-up niet aan mij voorbij laten gaanquote:
Een snipperdagje mag wel af en toe hoor. Mijn leven word ook al teveel door voetbal bepaald. Vakanties enzo altijd afstellen op wedstrijden is vermoeiend. Helemaal als je 2 clubs fanatiek volgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
Nepfan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja kom op, het is Sparta.. Dit is mijn allerlaatste weekend als 'student'. Dan kan ik zulk mooi weer en zo'n vette line-up niet aan mij voorbij laten gaan
Tja, prioriteiten stellen. Nu mis je een 6-0.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja kom op, het is Sparta.. Dit is mijn allerlaatste weekend als 'student'. Dan kan ik zulk mooi weer en zo'n vette line-up niet aan mij voorbij laten gaan
Dat heb ik dus vorig jaar gedaan. Een jaar lang voor elke wedstrijd waar ik kaarten voor kon krijgen naartoe geweest. En dat is best vermoeiendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een snipperdagje mag wel af en toe hoor. Mijn leven word ook al teveel door voetbal bepaald. Vakanties enzo altijd afstellen op wedstrijden is vermoeiend. Helemaal als je 2 clubs fanatiek volgt.
Tuurlijk wordt Ajax kampioen dit seizoen, tis mijn laatste jaar hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Of een 0-4quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten stellen. Nu mis je een 6-0.
Ik dacht dat je een seizoenskaart had vorig jaar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vorig jaar gedaan. Een jaar lang voor elke wedstrijd waar ik kaarten voor kon krijgen naartoe geweest. En dat is best vermoeiend
Respect voor Riro en Silenus die dan ook nog alle nationale uit meepakten. Maar daar was ik altijd de lul met kaartjes uitverkocht. Europees heb ik alleen Fiorentina gemist.
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt Ajax kampioen dit seizoen, tis mijn laatste jaar hier.
Dat doen ze mij niet aan.,
,
!!!!!11
Hij moet zijn straf nog uitzitten van twee jaar. Drugshandel.quote:
Hm, ze heeft een oogje op je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
.
Ja, heb/had ik ook. Doelde ook meer op de uitwedstrijden. Dat was echt een hel om uitkaarten te krijgen. Alleen NAC lukte en Willem II zat ik in het thuisvak, bekers bier weg te koppen omdat ik me liet gaan toen Sno recht voor mn neus onterecht rood kreeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een seizoenskaart had vorig jaar?
Ook de uitwedstrijden meepakken is wel tijdrovend, maar lijkt me wel vet. Heb nog nooit een uitwedstrijd bezocht, maar dat zal er vast wel van komen. Zit nu op 26 thuiswedstrijden achter elkaar.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef Breach het volgende:
bekers bier weg te koppen omdat ik me liet gaan toen Sno recht voor mn neus onterecht rood kreeg.
Inderdaad dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Kopbal het volgende:
Uitwedstrijden worden een beetje verziekt door al die combi's. Maar mijn ervaring is dat het in 7/10 gevallen leuker is dan een thuiswedstrijd.
Nou zo leuk was dat niet. Want dat werd nog aardig dreigend toen dat steeds meer mensen doorkregen. Werden we door de stewards verzocht om toch maar 5 minuten eerder het stadion te verlatenquote:
Ach, Willem II won toen, dus ze moeten niet zeiken. Ik zou het niet durven hoor, ik laat me ook gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou zo leuk was dat niet. Want dat werd nog aardig dreigend toen dat steeds meer mensen doorkregen. Werden we door de stewards verzocht om toch maar 5 minuten eerder het stadion te verlaten
En gelukkig voor ons kregen wat Joden rechts van ons het aan de stok en ontstond er een opstootje tussen die figuren anders had Breach een minder leuke avond gehad denk ik.
Dat inderdaad. En er gaat toch een ander slag mensen mee naar zo'n uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad dat heb ik ook.
Gewoon dat gevoel van "Wij tegen dat hele stadion".
Gast, waarom altijd nou die ene moeilijke kiezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Anders moet ze even snel vrijgezel worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |