Ik hou je niet tegen hoor, ga vooral door als je wilt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zal mij voortaan minder positief uitlaten over dit drankje. VOL
Helmonders.quote:
Neinnnnnnnn.quote:
Is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neinnnnnnnn.
Ik denk meer aan: Hoerelopers
Kattenmeppersquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:42 schreef RayMania het volgende:
Anders ben je even live getuige van een busongeluk.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/215597quote:Let op voor u dit leest. Het was geen Marokkaan. Dit staat uitdrukkelijk bij het nieuwsbericht van RTV Utrecht. Gaan we verder: In Utrecht is gisteravond een buschauffeur zo hard mishandeld dat hij een verkeersongeval veroorzaakte. De chauffeur van lijn 74 sprak een 27-jarige Utrechter en een 23-jarig wijf aan die niet gestempeld hadden. Vervolgens probeerde de vrouw een strippenkaart te stelen. Dat ging fout, de chauffeur kreeg klappen en ramde vervolgens een hekwerkje bij de schouwburg. Van de 30 passagiers is verder niemand gewond geraakt. Op zich gebeuren dit soort dingen elke dag in het openbaar vervoer, maar we willen wel even benadrukken dat het dus nadrukkelijk geen Marokkaan betreft. Mogelijk gaat het zelfs om blanke kudtstudenten of de gebruikelijke Utrechtse tokkie uit Ondiep.
ben je vroeg weggegaan? ik heb geen spetter gevoeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Robinhoo het volgende:
Klein beetje.
Toen ik het stadion uit liep gisteren plenste het even hard.
Ehh 20 min nadat het was afgelopen schat ik?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ben je vroeg weggegaan? ik heb geen spetter gevoeld
ja, toen ging het best tekeer. zat ik mooi al in de busquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh 20 min nadat het was afgelopen schat ik?
Waar woon je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja, toen ging het best tekeer. zat ik mooi al in de bus
Dan begin ik een week eerder dan jij!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:28 schreef Breach het volgende:
[..]
9 September om precies te zijn. En vanaf volgende week zn rijcursus van 2 weken. Dus m'n mooie leventje is gezien
Geesteren. Ja zit bij de Rednex.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waar woon je nu eigenlijk?Je zit toch bij rednex?
Oooooooooh Geesteren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Geesteren. Ja zit bij de Rednex.
ja 15 km zoietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oooooooooh Geesteren.
Dat is dichterbij dan ik dacht.
Heb bij heel veel volk uit Geesteren in de klas gezeten.quote:
ik zat bij 1 uit fleringen in de klas. mja fleringen is ook niet zo grootquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb bij heel veel volk uit Geesteren in de klas gezeten.
En ga nog wel met redelijk wat Geestenaren om.
oke even PM' enquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik zat bij 1 uit fleringen in de klas. mja fleringen is ook niet zo groot
Hornbachquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar kan ik trouwens het beste (en goedkoopste) een mountainbike-slot kopen? Dus zo goed hangslot van staal en niet zo'n plastic of ijzeren ketting ding?
Op de markt?
Geen idee, maar ik haal tegenwoordig allerlei bouwzooi e.d. bij de Hornbach, puur omdat het meestal de goedkoopste is met goed spul.quote:
Per week uitbetalen is echt heel fijn. Alleen jammer dat dat dus niet is bij mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, dan baantje dat ik nu heb, gaat nog wel via een uitzendbureau omdat het maar tijdelijk is, maar dat betekent weer dat ik per week uitbetaald krijg. Ook best chill.
Per week of per maand, met 2000 EUR bruto en reiskostenvergoeding hoor je mij niet klagen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Per week uitbetalen is echt heel fijn. Alleen jammer dat dat dus niet is bij mij
Geil ding!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |