Das war ein Sepoquote:
Een echte JoPoquote:
Ga zo doorquote:
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga zo door![]()
En nu ga ik toch echt slapen![]()
Hoe laat ga je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Japsnars het volgende:
Vanavond zit ik op lowlands
Nouja, zometeen al
Muil houwe of stoten, banaanfetishfreakquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef Japsnars het volgende:
Ga maar lekker met bert spelen, ernie
onomnomnomnomnomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Muil houwe of stoten, banaanfetishfreak![]()
Niet gehapt, goedzoquote:
De meeste was ik vergetenquote:
Veul plezier mangquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Japsnars het volgende:
Oke ik zal jullie niet langer irriteren
Klinkt als een donkere filmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:33 schreef Ezio het volgende:
Ik ga 30 days of night kijken. Is die goed?`
Het plot klinkt in ieder geval klotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het plot klinkt in ieder geval kloteDat klinkt inderdaad bijzonder slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik maar Diary of the Dead kijken, klinkt wat beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad bijzonder slecht
Ga je dan meespelen als dooie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan ga ik maar Diary of the Dead kijken, klinkt wat beter
Ben ik te mooiboy voor, jwzquote:
Dat geloofde je toch niet echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je bruiningscreme [ afbeelding ]
Ik ben echt absoluut niet zo'n mooiboy typequote:
Je had toch niets van kwaliteit verwacht hoop ik?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben echt absoluut niet zo'n mooiboy type![]()
Trouwens, wat is dat acteren slecht in Diary of the Dead zeg
Dawn of the Dead was best goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had toch niets van kwaliteit verwacht hoop ik?
Hij was niet engquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? Ik heb toen 1,5 uur zitten lachen![]()
Ik dacht dat ik naar een comedy zat te kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij was niet engMaar het acteren was tenminste overtuigend
Dat was het ook zo'n beetjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een comedy zat te kijken
Ik vond hem wel lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n verschrikkelijke kut film
Wat vind jij dan goeie filmsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet. Moest lachen omdat ie zo slecht was
Als je lord of the rings bedoelt zijn die inderdaad ook heel goed, ze doen de boeken eer aanquote:
Jezus, onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als je lord of the rings bedoelt zijn die inderdaad ook heel goed, ze doen de boeken eer aan![]()
Wat nog meer?
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen kom jij vandaan?
Hallo!quote:
Klinkt logisch. Had hij het ook over zijn panties geknoeid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
Iehw ik heb vannacht gedroomd over Jitzzze. Dat hij zei dat m'n bank niet lekker zat en dat hij er toen nagellak overheen liet vallen.
Ik werd heel boos.
En pantiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Jitzzze draagt nagellak. [ afbeelding ]
Wat hoor ik Ludo, is je vriendin een hersenloze snolquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Had hij het ook over zijn panties geknoeid?
Voor mij ben je nooit beschikbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat hoor ik Ludo, is je vriendin een hersenloze snol?
Je weet dat ik beschikbaar ben he
[..]
Weet ik niet!
Over iets meer dan 2 weken is ze toch opgerot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat hoor ik Ludo, is je vriendin een hersenloze snol?
Je weet dat ik beschikbaar ben he
[..]
Weet ik niet!
Verschil moet er wezen jongeman.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor mij ben je nooit beschikbaar!!!
Wat ben je toch stoer!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over iets meer dan 2 weken is ze toch opgerot.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen jongeman.
Maar ik had dat bericht ontkracht hè, jij selectief lezertje.quote:
Ja dat vond ik dan wel weer schattigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ik had dat bericht ontkracht hè, jij selectief lezertje.
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
Iehw ik heb vannacht gedroomd over Jitzzze. Dat hij zei dat m'n bank niet lekker zat en dat hij er toen nagellak overheen liet vallen.
Ik werd heel boos.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Had hij het ook over zijn panties geknoeid?
om nom nom nomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Niet als ik nagellak knoeiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag je best vereerd voelen hoor.
Mensen in mijn dromen hebben nooit echt een gezicht, ik wéét gewoon wie het zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet als ik nagellak knoei![]()
En hoe weet jij hoe ik eruit zie?
Of herkende je me aan die banaan in mn oorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen in mijn dromen hebben nooit echt een gezicht, ik wéét gewoon wie het zijn.
Dat ben ik dan stiekem ook behoorlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dan wel weer schattig!
En ik dacht dat je een stoere bink was!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ben ik dan stiekem ook behoorlijk.
Wees maar blij dat het niet over inknippen en het bijbehorende urineverlies gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat nu over rimpelcréme en botoxbehandelingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou me niets verbazen als dat vanmiddag ter sprake komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het niet over inknippen en het bijbehorende urineverlies gaat.
Of je nou een draagdoek of een 3 wiel buggy neemt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat vanmiddag ter sprake komt
babies krijgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of je nou een draagdoek of een 3 wiel buggy neemt.
Zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of herkende je me aan die banaan in mn oor
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ben ik dan stiekem ook behoorlijk.
Baby's eet je voor het ontbijt.quote:
Hee halloquote:
Baby's zijn leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baby's eet je voor het ontbijt.
Haha, jij droomt wel vaker over fok!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd heel boos.
Ja dat kanquote:
Ik dacht dat je dat met placenta's deedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baby's eet je voor het ontbijt.
Voor de variatie dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat met placenta's deed
Wheheh moederkoek, snap je hem??!?!1EINZquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat met placenta's deed
Ja ik droom over duizenden dingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij droomt wel vaker over fok!![]()
Ik heb vannacht over mijn werk gedroomd, geen idee meer wat.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kan![]()
Ik heb er zelf totaal niets mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Vast over HF koeien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:15 schreef Lakitu het volgende:
Ik had vannacht voor de eerste keer sinds jaren een droge droom[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, mijn gezichtstonic is bijna op.![]()
Dat doet mijn moeder ook somsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik haaaat m'n fucking modem, dat ding valt steeds zonder reden uit
Waarom staat dat plaatje op weermannen.nl?quote:
quote:
Heb je je geld al terug?quote:
Please, hou opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of je nou een draagdoek of een 3 wiel buggy neemt.
En jij zo je armen op zijn middel slaan en hijgen in de oren van de boer van opwinding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer een opdracht doen voor school, dus belandde ik bij een melkveebedrijf.
Mocht ik achterop mee met de boer op zo'n quad om de koeien naar binnen te drijven voor het melken.
Was best tof
Ik dat ik een Porsche hadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
inclusief een biertje en lekker wijf onder een palmboom ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie mij best in Micronesië leven over een aantal jaar.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:36 schreef gers het volgende:
[..]
inclusief een biertje en lekker wijf onder een palmboom ?
Maar dan kun je niet Fok!kenquote:
OW NOESquote:
Ik heb nog niet eens het ergste genoemd: afkolven....quote:
Niet echt, die boer was kalend en had een vrouw met kinderenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij zo je armen op zijn middel slaan en hijgen in de oren van de boer van opwinding.
En die moedermelk ging gewoon in de koelkast.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kom weer eens in de SC en dan gaat het over afkolven
Verser kan het nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die moedermelk ging gewoon in de koelkast.
Als een magnumijsje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Verser kan het nietlekker toch? Al weet ik niet hoe moedermelk smaakt, maar oke
Als een magnum? je lultquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een magnumijsje.
Dat heeft men een keer onderzocht.
Dat is voor nepmoedersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens het ergste genoemd: afkolven....
Maar wat als de moeder scheve tieten heeft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is voor nepmoedersde melk hoort gewoon recht uit de tiet te komen.
Nee, het is echt waar.quote:
Werkende mama's, jeweets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. LALALALALALALALALALA, ik hoor niet, LALALALALALALALALALAquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens het ergste genoemd: afkolven....
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:54 schreef gers het volgende:
lijkt mij best geil moedermelk uit bt tiet te zuigen
Mijn mama kwam gewoon in d'r lunchpauze's terug naar mij en m'n oppas om me te voeden.quote:
Dit soort onderwerpen hoor ik dagelijks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kom weer eens in de SC en dan gaat het over afkolven
Ja what the fuck, ik liep ergens stage.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. LALALALALALALALALALA, ik hoor niet, LALALALALALALALALALA
Echte mama's werken nietquote:
Waar jij bij zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja what the fuck, ik liep ergens stage.
Zegt ze: Ja ik ga even kolven, doei.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr deed dat aparaat.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn mama kwam gewoon in d'r lunchpauze's terug naar mij en m'n oppas om me te voeden.
Pics van je kapperquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
Ik ga naar de kapper. 10 euro dat ze mijn haar verneuken
Ik zeg het nu maar vast, wanneer maken ze het af?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
Ik ga naar de kapper. 10 euro dat ze mijn haar verneuken
Ja dat weet ikquote:
Hell no.quote:
whehehehequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no.
Dat was op de bovenverdieping, maar er waren geen deuren, dus je hoorde het nogal goed.
Oud topic van mij:
Borstvoeding geven in een restaurant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
Weet jij het verschil tussen een vrouw en een nijlpaard?Huh, hoezo staat een vrouw de hele dag in het water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Goed topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no.
Dat was op de bovenverdieping, maar er waren geen deuren, dus je hoorde het nogal goed.
Oud topic van mij:
Borstvoeding geven in een restaurant
quote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.
"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
jezus, ik hoef het toch niet uit te leggen hé?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Huh, hoezo staat een vrouw de hele dag in het water?
Zaad?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn mijn hele linkeroog is nu rood.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
Weet jij het verschil tussen een vrouw en een nijlpaard?Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van jou?quote:
appel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?
Leg uit, ik snap het echt niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jezus, ik hoef het toch niet uit te leggen hé?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed topicdeze reactie
:
[..]
Ik heb gister geen jood gegeten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?
Jij wordt verkracht/er wordt ingebroken en dan ga jij kaarsjes aansteken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net gereedschap gemaakt om mezelf mee te redden van inbrekers/verkrachters.
Het is een koperen kandelaar, die wit geschilderd is zodat het net hout lijkt!
Kun je beter een balk van een meter lang nemen, dan houd je nog wat afstand en heb je minder kans geraakt te worden door de bloedspettersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net gereedschap gemaakt om mezelf mee te redden van inbrekers/verkrachters.
Ja dagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leg uit, ik snap het echt niet.Wat bedoel je met in het water staan?
Wat voor een kutverkrachter ben je als je je laat tegenhouden door een houten kandelaar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dag?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Omdat jij op mannen valt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom staat er 2 keer gay op zijn shirt
Natuurlijk is de aanblik van mijn stoere ruige lichaam ook genoeg om 'm af te schrikken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat voor een kutverkrachter ben je als je je laat tegenhouden door een houten kandelaar?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde me..
Mijn eerste lol-chicken.
Ik ga een nieuwe hype maken...
Wat een enorme Faal Lamon. Zo erg zelfs dat ik jouw faal met een hoofdletter moest schrijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde me..
Mijn eerste lol-chicken.
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde me..
Mijn eerste lol-chicken.
Surequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde me..
Mijn eerste lol-chicken.
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Ezio het volgende:
Het punt van die lolcats is dat ze grappig zijn
Niet allemaal uiteraardquote:
In het algemeen niet. Huisvrouwen humor.quote:
Waarom zou je dat willen bestellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg. Ik wil een foto-album bestellen van m'n vakantie en overal gaat er wel iets fout.
!!!! Huisvrouwen humor, wat een josti ben jij somsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het algemeen niet. Huisvrouwen humor.
Omdat je een baggeraar bent.quote:
Uw taal is beledigend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!! Huisvrouwen humor, wat een josti ben jij soms
Er is geen juist publiek voor strontquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Lamon het volgende:
Hier waarschuwden ze al voor op de kleinkunst academie, kies wel altijd je juiste publiek uit.
Tevens plaatst men in de Nederlandse taal leestekens aan het einde van de zin in plaats van aan het begin daarvan.quote:
quote:
In wat ben jij precies 'goed'?quote:
Ja, dat bedoelde ik dus. Daar hoef je geen Einstein voor te zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]Ik schoon een topic op en jij bent je posts kwijt incl. notes. Rara, wie zal dat zijn.
On nom nom nomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In wat ben jij precies 'goed'?
Oh zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]Ik schoon een topic op en jij bent je posts kwijt incl. notes. Rara, wie zal dat zijn.
Op de kleinkunst academie vertelde ze je ook dat anti-aliasing nergens voor nodig was?quote:
Wat is de grap?quote:
Vertelden ze ook op die academie van je dat als je niet leuk bent je dat ook niet moet proberen te zijn?quote:
Klopt, en dat tomaten gooien een teken van respect was in de Hollandse cultuur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op de kleinkunst academie vertelde ze je ook dat anti-aliasing nergens voor nodig was?
Dat ik depressief raak en me van een ravijn wil storten omdat ze mijn plaatje niet leuk vinden, maar omdat het een lol-kip is, ben ik dat niet maar is het een kip, want anders zou het geen lol-kip zijn.quote:
Misschien, heel misschien, kan je er beter mee ophoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat ik depressief raak en me van een ravijn wil storten omdat ze mijn plaatje niet leuk vinden, maar omdat het een lol-kip is, ben ik dat niet maar is het een kip, want anders zou het geen lol-kip zijn.
Jij zo; Je denkt dat je dit ook zo kan, je zou me nog geen klap kunnen verkopen, als was je een vuurwerk exploitant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
Over 2 uur werken
Oh en er zitten hier in de buurt een paar van die kneusjes babyvuurpijltjes af te schieten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij zo; Je denkt dat je dit ook zo kan, je zou me nog geen klap kunnen verkopen, als was je een vuurwerk exploitant.
HAHAHAHAHA!;d![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, kan je er beter mee ophouden
Daarom gebruiken de bazen PI's. En die PI's zeggen meer dan je hersenpannetje kan verwerken.quote:
En als je die idiotequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom gebruiken de bazen PI's. En die PI's zeggen meer dan je hersenpannetje kan verwerken.
Je snapt er geen drol van, maar dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als je die idioteof
erbij zet is alles ineens geoorloofd?
Dus als die gebruik bij het baggeren dan kan ik nooit meer genote worden![]()
Gelukkig is het altijd dijenkletsen met jou erbij.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als je die idioteof
Zo moeilijk is het niet, denk er nog eens over na. Je kunt het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als je die idioteof
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je snapt er geen drol van, maar dat was al duidelijk.
Leg het dan uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je snapt er geen drol van, maar dat was al duidelijk.
Maar ik probeer dan ook niet grappig te zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig is het altijd dijenkletsen met jou erbij.
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, denk er nog eens over na. Je kunt het wel.
Nou zeg, jullie zijn ook niet liefquote:
Nog eentje..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, kan je er beter mee ophouden
Je bent toch ook geen vrouw?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg, jullie zijn ook niet lief
Mijn mening over je humor is veranderd, welk een puik opgebouwde visuele versnapering is dit plaatje.quote:
Werd tijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
HIHIHIIH. Ik ben 4 kg afgevallen!
Pics.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Okee. Geen lol-chickens meer...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn mening over je humor is veranderd, welk een puik opgebouwde visuele versnapering is dit plaatje.
Dat kan een dag van een vrouw echt maken he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ja best welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat kan een dag van een vrouw echt maken he?
10 kilo is toch best te doen?quote:
Om de week erna weer 'normaal' te eten en dan 15 kilo weer aan te komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
10 kilo is toch best te doen?
Een week wit brood, tomaten, appels, soep en water, en per dag 10000 stappen doen en je bent er.
Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je al die vatsige mensen op tv ziet die zielsgelukkig zijn als ze 2 kg per maand afvallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
10 kilo is toch best te doen?
Een week wit brood, tomaten, appels, soep en water, en per dag 10000 stappen doen en je bent er.
Had je mij even tuk!quote:
Samequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je al die vatsige mensen op tv ziet die zielsgelukkig zijn als ze 2 kg per maand afvallen..
Maarja, ik hou me daar niet mee bezig, ik kan eten wat ik wil en ik blijf perfect op gewichtdus no problemo.
Nee, dat is lijnen. Dat werkt slecht. Daarna gewoon een normaal eetpatroon aanleren, en blijven lopen of sporten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om de week erna weer 'normaal' te eten en dan 15 kilo weer aan te komen
Dat je je als man sowieso druk maakt om je gewichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat is lijnen. Dat werkt slecht. Daarna gewoon een normaal eetpatroon aanleren, en blijven lopen of sporten.
Het is meer, omdat mensen die willen afvallen gedemotiveerd raken omdat er aan het begin zo weinig afgaat en dan gaan ze zich weer sufvreten.
Maar waar maak ik me druk om, ik ben een man en slank.
Daar is het juist patatquote:
Nee, in het normale deel van nederland.quote:
Juist niet. in België is een patat een aardappel.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je je als man sowieso druk maakt om je gewicht
Op sommige plekken wel.quote:
Nonsens.quote:
Wat is er aan de hand, knul?quote:
Waar zie je me voor aan? Een kleuter?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5ae26fc5fd5dbe8d564f
Tekenen iemand?
Nee, omgpop is passé.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5ae26fc5fd5dbe8d564f
Tekenen iemand?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
De kapper heeft wederom gefaald
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je longemfyseem op een kunstof kano
Hihi ik moest lachen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je longemfyseem op een kunstof kano
Picsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
De kapper heeft wederom gefaald
Ik niet. En ik vind reptielen leuk, vooral slangenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind mensen die reptielen houden vies.
Gadver. Het is veelal ook zo'n typisch volk dat die beesten in huis heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. En ik vind reptielen leuk, vooral slangen!
Een vriend van me heeft slangen, hij rookt shag. Spel je dat zo? Shag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gadver. Het is veelal ook zo'n typisch volk dat die beesten in huis heeft.
En een golfje en een tatoo met de naam van z'n moederquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft slangen, hij rookt shag. Spel je dat zo? Shag.
Een vriend van mij heeft zo'n hagedissending, hij rookt geen shag, zijn stiefvader is wel een negerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vaak ook van die idioten die ze laten ontsnappenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gadver. Het is veelal ook zo'n typisch volk dat die beesten in huis heeft.
Ik dacht dat VWO' ers geen contact mochten van paps en mams met dit soort infaniel volk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |