abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53232618
Vind ik smerig en vooral als ik aan het eten ben.

Hebben die mensen niet zelf zoiets van: misschien vinden mensen om mijn heen dit onsmakelijk.

Stel je voor dat ik een kind zou hebben (in geen honderd jaar, maar goed), dan zou ik liever naar de wc-ruimte toelopen om daar in alle rust mijn kind te voeden.

Moet dit nou zo in het openbaar...?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53232634
Heh bah.. dat gebeurt echt?
Ga dan idd even richting het toilet ofzo..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_53232670
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Janetje het volgende:
Heh bah.. dat gebeurt echt?
Helaas wel
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 16 september 2007 @ 23:52:17 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_53232671
Er zijn ergere dingen denk ik
852002IWASTHERE
pi_53232677
is dat onsmakelijk?
valt toch wel mee
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
  zondag 16 september 2007 @ 23:52:37 #6
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_53232681
Ja, dat moet. Stel je niet zo aan, kind...
pi_53232682
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef F1908 het volgende:
Er zijn ergere dingen denk ik
Uiteraard, maar fris is het niet.
pi_53232715
Vuige borstengluurdert!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53232717
"This is the most beautiful, natural thing in the world"
-"Yeah, but there's a baby sucking on it"
  zondag 16 september 2007 @ 23:58:17 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53232799
Waarom stoor je je daar aan? Je bent toch vrouw, je hebt toch wel vaker borsten gezien?
Stel je niet aan.
  zondag 16 september 2007 @ 23:59:03 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53232821
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.

"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53232856
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
"This is the most beautiful, natural thing in the world"
-"Yeah, but there's a baby sucking on it"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_53232862
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Floripas het volgende:
Waarom stoor je je daar aan? Je bent toch vrouw, je hebt toch wel vaker borsten gezien?
Stel je niet aan.
Ik vind gewoon dat je zoiets niet in een restaurant hoeft te doen.

En dat ik vrouw ben, heeft dat daar iets mee te maken?

Ik vind het niet minder vies.
pi_53232880
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.

"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 september 2007 @ 00:06:17 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_53232994
ik zag het laatst op de markt iid niet fris
Long live music.
pi_53233025
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?
  maandag 17 september 2007 @ 00:08:21 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53233036
volgens mij zijn het vaak een beetje labiele moeders die koste wat het kost willen laten zien dat ze gezond zijn en een kind hebben (waar er natuurlijk miljarden van bestaan)
pi_53233085
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn het vaak een beetje labiele moeders die koste wat het kost willen laten zien dat ze gezond zijn en een kind hebben (waar er natuurlijk miljarden van bestaan)
Het schijnen vooral hoogopgeleiden te zijn, die borstvoeding geven.

Maar altijd een beetje rare (geitenwollensokken) type's.

Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
pi_53233090
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
dat is wel vreemd? Hier zie je op de markt voornamelijk pinguïns, die zullen niet zo snel borstvoeding in het openbaar doen
pi_53233099
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
  maandag 17 september 2007 @ 00:12:39 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53233112
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.
pi_53233134
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.
Stond in de quest

ik weet niet of dat zo betrouwbaar is
  maandag 17 september 2007 @ 00:13:51 #23
165512 MASD
Music is dead.
pi_53233144
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?
jeweet markt waar zigeuners dingen verkopen
Long live music.
  maandag 17 september 2007 @ 00:14:20 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53233153
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...
  maandag 17 september 2007 @ 00:14:36 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53233163
Beatrijs zegt:
quote:
Beste Beatrijs,
Een paar weken geleden ben ik moeder geworden. Ik geef ook borstvoeding. De kleine eet zeven à acht keer per dag. Het is dus onvermijdelijk dat er soms mensen om mij heen zijn als het etenstijd is. Wat zegt de etiquette hierover? Moet ik mij terugtrekken, moet ik het gezelschap vragen of ze bezwaar hebben tegen het bijwonen van het voeden of kan ik ongevraagd discreet de baby aan de borst leggen? Ik heb zelf geen last van schaamtegevoelens.

Zogende moeder

Beste Zogende moeder,
Het is geen enkel probleem om de baby te voeden in aanwezigheid van andere mensen, zeker niet in uw eigen huis, waar u vrienden, familie en goede bekenden ontvangt. Hetzelfde geldt voor andermans huizen. De mensen die u bezoekt, terwijl u uw baby bij zich hebt, vallen ook onder intimi, en die zullen daar geen bezwaar tegen hebben. U hoeft dus ook niet te vragen of het mag. Hoogstens kondigt u aan: ‘Ik ga nu even de borst geven,’ maar zelfs dat is strikt genomen niet noodzakelijk, want u reageert op een baby die huilt en hongerig is, en het is wel duidelijk wat de remedie is.
Over baby’s aanleggen in het openbaar (straat, winkels, publieke gelegenheden) bestaat verschil van mening. In het algemeen is het niet ideaal.voor de moeder om ineens alles te laten vallen waar je mee bezig bent en de baby op straat of in de supermarkt te gaan voeden. Een bankje in een park in de zomer gaat nog net, maar de meeste moeders zullen liever iets meer privé-omstandigheden uitzoeken. Borstvoeding in een café of restaurant verdient geen etiquette-schoonheidsprijs. Daar heb je wel zeker kans dat mensen zich eraan storen. Treinen, vliegtuigen, bussen en trams zijn weer wel geschikt, omdat je daar minder vrijwillig zit dan in een restaurant. Van een borstvoedende moeder in een restaurant denken mensen: had ze niet gewoon thuis kunnen blijven zitten, wat moet je nou met een baby in een restaurant? Maar aan reizen valt veel minder te ontkomen. Als omstanders dan moeten kiezen tussen een zogende moeder of een blèrende baby, kiezen ze van ganser harte voor de zogende moeder.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')