abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72060779
Laat ik degene zijn die het voorgaande topic heeft afgesloten. Daar waar we de conclusie speelden dat GTST haar beste tijd heeft gehad hierbij de nieuwe discussie. Het is wat mij betreft eigenlijk allemaal gezegd: deze serie lijkt haar krachten te zijn verloren. Heb je nog iets toe te voegen of wil je wat kwijt over alles omtrent het GTST van toen en nu kun je dat hier doen.

Vervolg op: GTST #262: Bing de bak in
pi_72064423
Ik heb nog wel een tvp toe te voegen.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:24:25 #3
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_72069297
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_72079898
Weetje wat het probleem is met de makers van gtst ?
Ze willen teveel met een te klein budget. Ik keek laatst toevalig eens weer naar het veel beter ATWT.
Gtst is bijvoorbeeld veel te gemakkelijk met het recasten of het verouderen van rollen.

Nederland is niet groot genoeg om een rol door vier acteurs te laten spelen en ze dan ook nog eens allemaal goed te laten zijn. ONM is de laatste jaren ook beter dan gtst.
Waarom ? realisticher zo werkt bijvoorbeeld daar nog echt iedereen . En zie je ze zo ook met regelmaat echt werken . Bij gtst heeft ook bijna iedereen een baan maar zie je altijd iedereen in de Koning de Rozenboom of Teluma zitten. Dat vind ik bij onm dus echt een groot pluspunt .

Wel zijn bij gtst de sets veel mooier maar bij gtst heb ik altijd veel meer het gevoel dat ik naar iets neps zit te kijken de laatste jaren. Een normaal huishouden als de familie fischer heeft niet een totaal design meubelair.

Ook zo iets de relaties bouwen ze niet normaal op.
Bij een ATWT heb je bijvoorbeeld een veel langere aanloop periode.
Die vaak loopt van vriendschap of zakenpartnerschap tot flirten naar langzaam een vaste relatie toe.
De relaties duren daar ook langer en zijn bij een keer over ook niet gelijk helemaal over.

En dan nog misschien nog wel het ergste puntje bijna iedereen is of een grijze muis in gtst of wordt zwaar overdreven neergezet. In zowel ATWT als ONM heb je veel personages die genoeg op de kerfstok hebben en zowel goeie als slechte kanten hebben. in gtst wordt bij de introductie van personages die slechte of mysterieuse kant bij de intro altijd benadruk om het personages vervolgens in een grijze muis te veranderen. Neem een Noud die al schelden bij het ziekenhuis bed van zijn bijna dode vader zat of een Jack die een foto van Frits verbrande . Bijde personages zijn nu braaf en niets zeggend als de rest. Je moet met gtst als personage mee met de groep anders wordt je een eenzaam persoon ik noem een Nick Sanders.

Nog een ander punt er zijn teveel oudgedienden die nog steeds klasse acteurs zijn maar die al zoveel meegemaakt hebben dat deze talentloze schrijvers gewoon niet weten wat ze er mee aan moeten.
Ik noem een Laura en een Jef die echt niets maar dan ook niets mee maken in een jaar.

Ook heeft gtst nu en in het recente verleden acteurs gehad met veel potentie die ook maar geen eigen verhaal krijgen In het verleden was dat bijvoorbeeld Dorothea prima actrice maar als je der dan vervolgens als een soort van oud wijf alleen maar met dingen laat bemoeien dan is de koek snel op natuurlijk . Zelfde voor Martijn die man heeft als Wout laten zien te kunnen acteren en zelfs als Martijn doet hij het wel goed maar de enige verhaalijn die de man heeft gehad is dat hij zich schuldig voelde over het eerst redden van zijn zoon. Die man is huisarts het kan zo makkelijk zijn . Laat hem onder druk van een patient drugs smokkelen of eutenasie op iemand plegen ofzo.

btw dan nog 1 recente fout waar gtst probeert ATWT na te doen maar weer compleet de mist in gaat is het verhaal met Lucas . Leuk hoor een homo personage zou ook ergens wel nodig zijn trekt weer nieuwe andere kijkers ook denk ik . Maar laat dan niet een Dex of een Noud of een ander personage die daarvoor nooit een signaal heeft afgegeven ook maar homo te zijn opeens gay zijn. Kijk met Luc in ATWT kon het. Die zat er nog maar recent in als volwassen personage en die kende de kijkers niet. Nu heb ik het gevoel dat een personage als Dex die ik meer zie als potentiele kleinschallige schurk gewoon wordt verpest op deze manier. Cast dan gewoon twee homo's gtst.

Met Maxime gaat gtst btw ook zwaar de mist in maar daarover een andere keer.
Me post wordt zo een beetje te lang
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_72082809
tvp
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72083804
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Weetje wat het probleem is met de makers van gtst ?
Ze willen teveel met een te klein budget. Ik keek laatst toevalig eens weer naar het veel beter ATWT.
Gtst is bijvoorbeeld veel te gemakkelijk met het recasten of het verouderen van rollen.

Nederland is niet groot genoeg om een rol door vier acteurs te laten spelen en ze dan ook nog eens allemaal goed te laten zijn. ONM is de laatste jaren ook beter dan gtst.
Waarom ? realisticher zo werkt bijvoorbeeld daar nog echt iedereen . En zie je ze zo ook met regelmaat echt werken . Bij gtst heeft ook bijna iedereen een baan maar zie je altijd iedereen in de Koning de Rozenboom of Teluma zitten. Dat vind ik bij onm dus echt een groot pluspunt .

Wel zijn bij gtst de sets veel mooier maar bij gtst heb ik altijd veel meer het gevoel dat ik naar iets neps zit te kijken de laatste jaren. Een normaal huishouden als de familie fischer heeft niet een totaal design meubelair.

Ook zo iets de relaties bouwen ze niet normaal op.
Bij een ATWT heb je bijvoorbeeld een veel langere aanloop periode.
Die vaak loopt van vriendschap of zakenpartnerschap tot flirten naar langzaam een vaste relatie toe.
De relaties duren daar ook langer en zijn bij een keer over ook niet gelijk helemaal over.

En dan nog misschien nog wel het ergste puntje bijna iedereen is of een grijze muis in gtst of wordt zwaar overdreven neergezet. In zowel ATWT als ONM heb je veel personages die genoeg op de kerfstok hebben en zowel goeie als slechte kanten hebben. in gtst wordt bij de introductie van personages die slechte of mysterieuse kant bij de intro altijd benadruk om het personages vervolgens in een grijze muis te veranderen. Neem een Noud die al schelden bij het ziekenhuis bed van zijn bijna dode vader zat of een Jack die een foto van Frits verbrande . Bijde personages zijn nu braaf en niets zeggend als de rest. Je moet met gtst als personage mee met de groep anders wordt je een eenzaam persoon ik noem een Nick Sanders.

Nog een ander punt er zijn teveel oudgedienden die nog steeds klasse acteurs zijn maar die al zoveel meegemaakt hebben dat deze talentloze schrijvers gewoon niet weten wat ze er mee aan moeten.
Ik noem een Laura en een Jef die echt niets maar dan ook niets mee maken in een jaar.

Ook heeft gtst nu en in het recente verleden acteurs gehad met veel potentie die ook maar geen eigen verhaal krijgen In het verleden was dat bijvoorbeeld Dorothea prima actrice maar als je der dan vervolgens als een soort van oud wijf alleen maar met dingen laat bemoeien dan is de koek snel op natuurlijk . Zelfde voor Martijn die man heeft als Wout laten zien te kunnen acteren en zelfs als Martijn doet hij het wel goed maar de enige verhaalijn die de man heeft gehad is dat hij zich schuldig voelde over het eerst redden van zijn zoon. Die man is huisarts het kan zo makkelijk zijn . Laat hem onder druk van een patient drugs smokkelen of eutenasie op iemand plegen ofzo.

btw dan nog 1 recente fout waar gtst probeert ATWT na te doen maar weer compleet de mist in gaat is het verhaal met Lucas . Leuk hoor een homo personage zou ook ergens wel nodig zijn trekt weer nieuwe andere kijkers ook denk ik . Maar laat dan niet een Dex of een Noud of een ander personage die daarvoor nooit een signaal heeft afgegeven ook maar homo te zijn opeens gay zijn. Kijk met Luc in ATWT kon het. Die zat er nog maar recent in als volwassen personage en die kende de kijkers niet. Nu heb ik het gevoel dat een personage als Dex die ik meer zie als potentiele kleinschallige schurk gewoon wordt verpest op deze manier. Cast dan gewoon twee homo's gtst.

Met Maxime gaat gtst btw ook zwaar de mist in maar daarover een andere keer.
Me post wordt zo een beetje te lang
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, mooi gezegd!
Aids.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:50:52 #7
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_72089928
Joke Bruijs in 'GTST'
AMSTERDAM - Podiumdier Joke Bruijs gaat een gastrol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden.

Ik speel de rol van Maria, een gekke moeder van twee kinderen die na een verblijf in het buitenland weer de draad wil oppakken in Nederland”, vertelt de actrice, die het afgelopen jaar even wat gas heeft teruggenomen, maar er komende tijd weer keihard tegenaan gaat.

„Ik heb een stapel scripts binnen die ik aan het lezen ben. De opnames beginnen in september en duren tot december. Reuze spannend, en ik heb er ongelooflijk veel zin in.”

In oktober zal de 57-jarige Joke, die naam maakte als jazzzangeres, musicalster, presentatrice en actrice in de comedyserie Toen was Geluk heel Gewoon, op de buis te zien zijn.

Joke: „Het is de eerste keer dat ik in een soap ga spelen. Er zijn wel al vaker aanbiedingen geweest, maar of mijn agenda liet het niet toe, of het verhaal boeide me niet.”

Bron
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_72090062
'Ik speel dus de rol van Maria de Jong, de gekke moeder van Rik en Danny. Na een lang verblijf in het buitenland heeft ze besloten om de draad van haar leven weer op te pakken in Nederland.' aldus Joke. Begin september zal Bruijs beginnen met het opnemen van haar eerste scènes. 'Ik heb al een aantal scripts binnen, die ik momenteel aan het leven ben. Reuze spannend, maar ik heb er ook echt ongelooflijk veel zin in.'

Grappig al hoop ik dat Rik weer wat minder de huisvader gaat spelen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_72090309
Leuk, GTST kan wel weer een echte gek gebruiken
pi_72091763
Wanneer begint het weer? 31 augustus?
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:29:32 #11
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72097939
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_72102699
Voor nu enkel een tvp.

Ow, en ik wil dat het weer begint.
pi_72104922
Wanneer begint het weer dan?
pi_72105231
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Wanneer begint het weer dan?
in september toch?
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:39:11 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72105278
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72105876
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

in september toch?
Wanneer dan, welke datum? De meeste winterseizoenprogramma's beginnen volgende week al weer, 31 augustus.
pi_72106504
7 september geloof ik
pi_72115144
wordt echt tijd dat het weer begint hoor
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:36:45 #19
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_72129398
TVP
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:43:07 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72161578
Joke Bruijs, dat lijkt me wel een kwaliteitsimpuls. Ik had wel gehoopt dat ze Lieke van Lexmond langer dan 2 weken hadden geloosd. En dat ze Barbara een spreekverbod hadden gegeven.
pi_72161768
Ja, Leuk dat Maxime een 'slechterik' speelt maar ze heeft likability van 0. Daar waar een Ludo altijd mensen blijft trekken ondanks z'n gedrag. Door Maxime haken mensen gek genoeg af.
pi_72163043
Joke Bruijs vind ik eigenlijk ook niks voor GTST. Denk je volgens mij de hele tijd dat je naar een comedy kijkt....
pi_72181279
Nou nee dat denk ik niet.
Die vrouw heeft jaren lang theater ervaring,
die kan tenminste acteren. Maar bij gtst gaat het al jaren niet meer zo zeer om de acteer prestaties.
Maar om hoe makkelijk de personages zijn te schrijven voor de schrijvers.

Kijk maar naar de cast van nu :
De beste acteurs zitten bij de rollen :
Ludo
Nick
Laura
Jeff
Irene & Martijn
Rik

En wat doen die rollen ?
Ludo is een huisvader die zijn dochter zoveel mogelijk beschermt en nog altijd om zijn ex heen draait.
Nick is de laatste jaren meestal gezeur om Valentijn.
Laura ja die schijnt te werken .
Jeff is kok en moppert soms.
Irene zeurt thuis tegen de kinderen aan of wordt gebruikt als een personage weer in therapie moet.
En Martijn die zet alleen maar koffie.
Rik was eerst het saaie gezinnetje met Anita en nu is Rik een huisvader wie zijn huis wordt gebruikt voor saaie liefdes verhaallijnen van Danny Charlie en Ronja

Terwijl de slechtere acteurs van Nina Bing en Noud om maar even wat te noemen genoeg te doen hebben in een jaar. Nina krijgt een Charlie verhaalijn en Bing maakt gewoon mee wat hij twee of drie jaar geleden ook al eens meemaakte.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 20:36:39 #24
43556 miss_dynastie
pi_72182020
Niet zoveel te melden uiteraard, maar vast een meeleespostje
pi_72182604
Ik vind Joke Bruijs echt een van de allerkutste personen op tv. Maarja ik sta er wel open voor, triester kan het iig niet in Meerdijk.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:21:37 #26
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_72183347
Het is wel zo inderdaad dat de goede acteurs een beetje verstoffen onder saaie verhaallijnen: hoop dat het beter wordt komend seizoen~!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_72184030
Ik weet nu al dat als Joke Bruijs in beeld kom ik in de volgende scene Piet Bambergen of Rene van Vooren verwacht.....
pi_72184892
quote:
Volgens de acteur zal er wel een klik zijn tussen hen. "Ik heb haar nog niet ontmoet, dat zal volgende week gebeuren. Maar het wordt een feestje. We komen allebei uit Rotterdam." Danny de Jong zit nog steeds in een periode waarin hij de traumatiche gebeurtenissen uit zijn jeugd verwerkt. In dit proces lijkt het handig om moeder Maria erbij te halen. Het geeft volgens Jan meer verdieping aan de personages Danny en zijn broer Rik.

"In het hele familieproces gaat wel heel wat tijd zitten. Maar er staat heel veel op stapel voor Danny dit seizoen, er gaan grote dingen gebeuren, dat kan ik al wel vertellen." aldus jan Kooijma
Laat Mario dan wel een beetje een psyco zijn op een enge manier maar gtst kende maken ze der een borderline trut van compleet met zelfmoord poging en huilbuien.
En Danny en Rik zijn er dan om te steunen . Rik zou wel de goeie zoon spelen en danny de onbegrepen gevoelige kneus Als nou een van de twee aan de drugs of drank zou gaan kan je er nog ergens mee heen maar dat is in gtst ook al duizend keer gebeurt. Die Rik moet nog rouwen om Anita man
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72185644
Kut zeg, die sneue Danny met zijn veel te nadrukkelijke gooise rrr blijft er dus nog heellang in ook
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:52:02 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72218214
Lieke was vanavond aan de telefoon bij Boulevard. Ze klinkt een stuk beter moet ik zeggen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:05:41 #31
43556 miss_dynastie
pi_72218535
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:15 schreef StefanoSanders het volgende:

[..]

Laat Mario dan wel een beetje een psyco zijn op een enge manier maar gtst kende maken ze der een borderline trut van compleet met zelfmoord poging en huilbuien.
En Danny en Rik zijn er dan om te steunen . Rik zou wel de goeie zoon spelen en danny de onbegrepen gevoelige kneus Als nou een van de twee aan de drugs of drank zou gaan kan je er nog ergens mee heen maar dat is in gtst ook al duizend keer gebeurt. Die Rik moet nog rouwen om Anita man
Om wie?
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:28:03 #32
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_72303477
nog een weekje wachten.. jeuj
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_72316779
quote:
Okee dit was dus wel echt seizoen 9, nogmaals binnen enkele maanden exit: Julian, Kim, Jessica, Daniël en Arthur. Een metamorfose van huize Laura en Hotel Dendermonde weg, gevolgd door AA&F/V. Naar mijn inzichten hadden ze nooit zo ver moeten afdwalen
Een heer met stijl
pi_72316982
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:28 schreef Liquidist het volgende:
nog een weekje wachten.. jeuj
Gaan ze nu eerst een week herhalingen uitzenden?

maandag 31 augustus 2009 @ 20:52:15 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72320849
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef kissaa het volgende:

[..]

Gaan ze nu eerst een week herhalingen uitzenden?

Ja.
pi_72326226
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, mooi gezegd!
Met sommige punten ben ik het ook eens, het lijkt simpelweg of ze geen tijd meer willen steken in een realistische opbouw van situaties. Misschien omdat ze bang zijn langdradig te worden, maar ook dat opbouwen kan razend spannend zijn.

In seizoen 2 belaagde Frits van Houten Suzanne Balk meerdere malen voor hij toesloeg, ik vond het bloedstollend om te zien. Of in seizoen 1 bedreigde Bert Westmeer Rien Hogendoorn een aantal keer voor het tot een climax kwam.
Een heer met stijl
pi_72442496
Maandag begint het weer mét een dubbele aflevering.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:25:26 #38
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72442985
Ah ja, er is weer voetballen volgende week.
pi_72453861
quote:
Wat een nostalgie!!!! Al die bekende gezichten, waaronder Guusje Nederhorst. Ik ken niemand meer van tegenwoordig
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_72457315
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Wat een nostalgie!!!! Al die bekende gezichten, waaronder Guusje Nederhorst. Ik ken niemand meer van tegenwoordig
Dan moet je er misschien eens naar kijken.
pi_72467546
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:14 schreef Oliver23 het volgende:
tvp
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:05:52 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_72472700
En zit iedereen vol spanning wat er met maxime gebeurt ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_72476322
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:11 schreef Foca het volgende:
Maandag begint het weer mét een dubbele aflevering.
Bedankt! Dat staat niet in mijn tv-gids.
pi_72520285
Vanaf vanavond weer verder, tvp dus maar
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 15:48:02 #46
43556 miss_dynastie
pi_72520652
Ik ga er stiekem nog steeds een beetje vanuit dat het allemaal een stunt is en Maxime wél verdwijnt uit de serie.
  maandag 7 september 2009 @ 16:13:17 #47
102973 Liquidist
pi_72521343
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga er stiekem nog steeds een beetje vanuit dat het allemaal een stunt is en Maxime wél verdwijnt uit de serie.
not gonna happen
pi_72524943
pi_72526423
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zit iedereen vol spanning wat er met maxime gebeurt ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de laatste aflevering van seizoen 3 op youtube, ik ben eigenlijk benieuwder hoe dat afloopt dan dit slap aftreksel van het oorspronkelijke gtst
Een heer met stijl
  maandag 7 september 2009 @ 18:51:10 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72526470
Ik heb er zin in!
pi_72529271
Goh spannend zeg, in 1 minuut die plot ook al onthuld

Waarom noemt Lucas zijn eigen moeder Janine?
Een heer met stijl
  maandag 7 september 2009 @ 20:09:10 #52
268260 Dr.Mikey
pi_72529469
Nick
Maxime
Lucas Nina Janine
R.I.P DTS.
pi_72529672
gvd zeg, net paar minuten bezig en gelijk reclame die al veel te lang duurt

Maar verder, ben blij dat het weer begonnen is
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72529914
Flikker op met dat wijf!
pi_72530016
Tot zover Nick als badguy, ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is, zie je Martine Hafkamp of Frits van Houten zich zo gedragen? Zelfs Rien Hogendoorn gedroeg zich waardiger dan dit
Een heer met stijl
  maandag 7 september 2009 @ 20:24:01 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72530074
Maxime haalt weer ouderwets het bloed onder m'n nagels vandaan.
  maandag 7 september 2009 @ 20:24:50 #57
268260 Dr.Mikey
pi_72530114
Bah die Lucas wat een nep figuur
R.I.P DTS.
  maandag 7 september 2009 @ 20:28:27 #58
268260 Dr.Mikey
pi_72530246
Wat verlang ik terug naar de tijd toen Ludo nog de enige Sanders was.
Marcus en Stefano vielen nog wel mee.
Maar Nina , Lucas, Maxime gadverdamme
R.I.P DTS.
pi_72531036
Waarom staat deel 1 nu niet online? Of mis ik toch niks?
pi_72531514
Dit kan dus voor geen ene meter he, iemand gedwongen op laten nemen zonder dat ie door een deskundige is onderzocht. Slechts enkele procenten van de bewoners van een inrichting zit daar op 'een gesloten afdeling'.

Dit is gewoon je reinste fantasie
Een heer met stijl
  maandag 7 september 2009 @ 20:58:45 #61
268260 Dr.Mikey
pi_72531561
Was dit het laatste Nick ?
Ludo is van af nu ook een klootzak
R.I.P DTS.
pi_72531686
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dit het laatste Nick ?
Ludo is van af nu ook een klootzak
En Sjors en Charlie ook zeker, als je mensen verkeerde informatie geeft (dat doet die Maxime dus) gaan ze ook verkeerd handelen
Een heer met stijl
pi_72531728
Viel dat even tegen...

Maxime
  maandag 7 september 2009 @ 21:02:58 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72531735
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit kan dus voor geen ene meter he, iemand gedwongen op laten nemen zonder dat ie door een deskundige is onderzocht. Slechts enkele procenten van de bewoners van een inrichting zit daar op 'een gesloten afdeling'.

Dit is gewoon je reinste fantasie
Idd.

Als dat kon ging ik nu ook ff bellen.
pi_72531822
Ludo kan gewoon alles.
Hij is gewoon de god van Meerdijk

- 100 miljoen euro wat gelijk staat tot failissement terug draaien
- Een snelle oog-revalidatie
- Een kogel door zijn hart overleven, en los van de beademing komen na een maand
- Hij was toch ook eens verlamd, of niet? Of was dat Robert?
- Hij is net.. Hans Klok die nu rechts in mijn scherm op een banner staat

En ja, het blijft allemaal soap
  maandag 7 september 2009 @ 21:09:02 #66
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72531985
Toevallig is dit onderwerp net tijdens mijn studie behandeld.Een IBS (In Bewaring Stelling) wordt aangevraagd door iemand uit de omgeving van die persoon.Een psycholoog voert een gesprek met die persoon en maakt een rapport,dt rapport gaat naar de burgemeester van de woonplaats van persoon,en naar de Officier van Justitie en de rechter..Dit is dus wel héél erg ongeloofwaardig

Verder inderdaad in een minuut de cliffhanger omzeep geholpen..
En dan Maxime die bij die man van de kliniek een heel gesprek gaat staan voeren over het feit dat ze nu lekker 'gewonnen' heeft..

Wat een ongeloofwaardigheid
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_72532028
Wat is Maxime een irritant mens zeg..
  maandag 7 september 2009 @ 21:12:53 #68
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_72532142
Nou.... het kon me niet echt boeien, heb me vanaf minuut 1 alweer zitten irriteren aan de ontbrekende acteerkunsten van "Maxime" maar dat zal wel komen omdat ze een paar maanden met haar kop onder water heeft gelegen! Als dit Nick zijn "einde" is dan is dat opzich wel weer positief want dan kan hij altijd nog terugkomen... laten we het hopen!!!
  maandag 7 september 2009 @ 21:21:38 #69
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72532456
Maxime.

Nick.
pi_72532514
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Lauwheid het volgende:
Wat is Maxime een irritant mens zeg..
Dat ze Nick nog ff toesprak
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72533613
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Nou.... het kon me niet echt boeien, heb me vanaf minuut 1 alweer zitten irriteren aan de ontbrekende acteerkunsten van "Maxime" maar dat zal wel komen omdat ze een paar maanden met haar kop onder water heeft gelegen! Als dit Nick zijn "einde" is dan is dat opzich wel weer positief want dan kan hij altijd nog terugkomen... laten we het hopen!!!
Ik hoop nog liever oude bekenden terug.
- Martine
- Roxy
- Vincenza (die non van 3 jaar terug die Janine op de brandstapel had staan)
- Een broer van Rene ofzo die komt wreken op Janine
- Een nieuwe stalker

En Nick is nu echt de serie uit, en niet tijdelijk ofzo.
Misschiend at hij ooit terug komt, maar dar is afwachten..
  maandag 7 september 2009 @ 21:49:06 #72
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72533669
Nick
pi_72533727
Dat viel tegen .
pi_72533802
En wat spoiler voor volgende week:
SPOILER
SPOILER
pi_72534384
SPOILER
pi_72534448
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef GSMboy het volgende:
En wat spoiler voor volgende week:
SPOILER
SPOILER
  maandag 7 september 2009 @ 22:38:42 #77
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_72536231
ook maar weer even meelurken
Shuffle up and deal!!!
pi_72536830
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef mirelia het volgende:
ook maar weer even meelurken
dat dus
pi_72537007
Ahahah die Maxime die nog even langskomt, zooo nep en ongeloofwaardig
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 23:02:47 #80
43556 miss_dynastie
pi_72537409
Ik denk dat ik gewoon maar niet meer kijk, voor ik echt een enorme hekel aan de actrice achter Maxime krijg.
pi_72537691
Dit had net zo goed een gewone aflevering kunnen zijn, dit heeft niks met de gebruikelijke cliff spanning te maken, zelfs de cliff van seizoen 1 naar 2 was (bijna) spannender
Een heer met stijl
pi_72539775
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Roberto258 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:20:07 #83
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72540189
Ik bleef maar hopen dat Nick zou ontsnappen en zo zou verdwijnen.

Hopelijk komtie weer terug om Maxime definitief af te slachten.
pi_72540670
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Frey het volgende:
Ik bleef maar hopen dat Nick zou ontsnappen en zo zou verdwijnen.

Hopelijk komtie weer terug om Maxime definitief af te slachten.
Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraak

Bovendien het zou ook nergens op slaan als ie daar moest blijven, hij is niet gek en daar komen ze dus ook snel genoeg achter (in het echt dan, maar in gtst klopt niks).

Het is hetzelfde als ik mezelf laat behandelen voor een knobbel op mijn linkerpink, als ik daar niks heb zitten komen ze daar snel genoeg achter en mieteren ze me weer naar huis
Een heer met stijl
pi_72540834
Ooh, wat is het toch slecht geworden......
pi_72541249
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraak

Bovendien het zou ook nergens op slaan als ie daar moest blijven, hij is niet gek en daar komen ze dus ook snel genoeg achter (in het echt dan, maar in gtst klopt niks).

Het is hetzelfde als ik mezelf laat behandelen voor een knobbel op mijn linkerpink, als ik daar niks heb zitten komen ze daar snel genoeg achter en mieteren ze me weer naar huis
Volgens gtst is het dus wel zijn exit, toch klopt het niet, gezonde mensen houden ze niet in een gekkenhuis en al helemaal niet op een gesloten afdeling
Een heer met stijl
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:21:19 #87
125420 Starlie
pi_72543296
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit had net zo goed een gewone aflevering kunnen zijn, dit heeft niks met de gebruikelijke cliff spanning te maken, zelfs de cliff van seizoen 1 naar 2 was (bijna) spannender
Nou dat is precies wat ik ook dacht! De cliff van seizoen 1 naar 2 kan ik me alleen niet meer herinneren
pi_72544297
Gelukkig is Nick niet dood, dus hij kan nog altijd terugkomen
pi_72544621
Nick , Maxime . Ik ga me steeds meer irriteren aan die rode kleding van haar.

Wat Lucas betreft zijn er wat mij betreft twee opties.
1. Zichzelf de serie laten uitschrijven
2. Acteerlessen laten nemen zodat het er wat minder nep uitziet.
Hé, kom mee naar smurfenland!
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:55:17 #90
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_72545149
Dag Nicolaas?

What the fuck?
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:22:07 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72545812
Toch handig dat het woensdag voetbal is, want dan kan ik het niet zien dus hoef ik het ook niet terug te kijken.
pi_72546305
Of wat dachten jullie van dat Nazi geld. Ik kon het bijna al wel raden, dat dit het "grote geheim" achter Jack zou zijn.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:42:32 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72546356
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Of wat dachten jullie van dat Nazi geld. Ik kon het bijna al wel raden, dat dit het "grote geheim" achter Jack zou zijn.
Nee ik had geen idee.
pi_72547214
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind het tegenwoordig zo slecht en zit me alleen maar te ergeren. Maar ik kijk al vanaf het begin in 1990, dus om er nu opeens mee op te houden....
pi_72550443
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind het tegenwoordig zo slecht en zit me alleen maar te ergeren. Maar ik kijk al vanaf het begin in 1990, dus om er nu opeens mee op te houden....
Ik was al gestopt eigenlijk, ik heb de cliff gekeken en die dubbele aflevering, nu is het voor mij weer even klaar, ik lees aan de hand van dit topic wel, welke afleveringen de moeite waard zijn
Een heer met stijl
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:46:50 #96
189430 Anonymousz
pi_72551000
Maxime
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:43:20 #97
102973 Liquidist
pi_72552492
dat ze die shit eens online gooien
pi_72552755
Echt na 5 min was ik het eigenlijk wel zat.
Wat kan Lucas slecht acteren
En Maxime wie gaat haar nog meer door hebben?
pi_72554746
edit - 2 achter elkaar

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 17:04:33 ]
pi_72554796
Kijk eens naar dat data, gister stonden er van 2 en 3 september. Je moet even naar rtlgemist gaan en dan gisteren. Ze staan er wel. Gisteren iig wel.
know'm sayin?
word? word.
pi_72555551
''Uitgekookte slang'', hoe komen ze erbij?
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:22:36 #102
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72556921
Het enige goeie was het geweldige acteerwerk van Christophe Haddad.
pi_72560041
Staat nu nog niet online
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:58:30 #104
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72560084
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef fotostarter het volgende:
Staat nu nog niet online
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
pi_72561174
quote:
thnx
pi_72561691
Ronja
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:12:56 #107
125420 Starlie
pi_72563299
Gaan we nu weer weken lang een hijgende Bing zien en vooral horen???
pi_72563818
Hahaha die moeder van Irene is grappig. Dex
know'm sayin?
word? word.
pi_72564233
Jezus Bing, ga liggen en doe je ogen dicht

Die rechter zei trouwens Mauritius ipv Mauricius
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:40:09 #110
102973 Liquidist
pi_72571245
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef alors het volgende:
Kijk eens naar dat data, gister stonden er van 2 en 3 september. Je moet even naar rtlgemist gaan en dan gisteren. Ze staan er wel. Gisteren iig wel.
bedankt voor de tip

[ Bericht 13% gewijzigd door Liquidist op 09-09-2009 01:24:28 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 00:53:26 #111
102973 Liquidist
pi_72571495
De vraag die aan de makers van GTST voorbij lijkt te gaan is wat wil de kijker zien?

- Wil er iemand zien dat Lorena wegkomt met die shit?

- Wil er iemand zien dat Sjors dat bewijs alsnog niet gebruikt (gelukkig deed ze 't op 't eind alsnog)

- Zit er iemand te wachten op deze onrechtvaardige behandeling van het karakter Nick ? Als kijker neem je hem serieus, maar ondertussen wuift heel Meerdijk alles wat hij doet en zegt weg als zijnde onzin.

Het lijkt alsof de bedenkers ons kijkers constant tegen de haren willen instrijken. De meest vervelende personages hebben de wind altijd mee en worden geloofd en serieus genomen in Meerdijk, (niet alleen Maxime, ook een mega-irritante Charlie/Barbara/Nina) terwijl de personages met potentie en waarvoor wij als kijker sympathie hebben, totaal verneukt worden. Dat hebben ze bijvoorbeeld bij Dex gedaan, die nu ineens homo gaat worden???!!? Wat een onzin.

Overigens vind ik afgezien van de irritantheid van het personage Marjolein Keuning nog altijd een van de betere actrices van GTST.

Vroeger, heel vroeger, keek ik ONM. Ik kan me daar een paar cliffhangers van herinneren die echt heel spannend waren ten opzichte van de laatste paar GTST jaren.
  woensdag 9 september 2009 @ 04:12:05 #112
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72572695
Het vreemde is, dat de verhaallijnen totaal niet boeiend zijn c.q. ons geen biet interesseren, maar dat de interactie tussen personen best aardig is.

Daarmee bedoel ik niet Sjors die tegenwoordig al-tijd boos is of Bing die nog erger hijgt dan Bubba in zijn cel... maar ik vind bijvoorbeeld dat Lucas best een positieve inbreng heeft, hij maakt Janine en Prinses Lieverd weer wat menselijker. En Lucinda euhmmm de moeder van Irene.. dat vind ik gewoon top.

Denk dat de kijker zoiets heeft van: nou en, Bing 3 maanden maar in de bak, peulenschil en nazigeld van Jack? De Amerikanen stonden op de maan dankzij de topnazi van het V2 project.. en of Nina dalijk nu wel of niet met 2 handen kan knippen.. Ludo die blind was of Robert die verlamd was, was heftiger.

Alleen de gang van zaken met Nick was erg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 09-09-2009 04:26:13 ]
pi_72572747
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Gaan we nu weer weken lang een hijgende Bing zien en vooral horen???
Hé, kom mee naar smurfenland!
  woensdag 9 september 2009 @ 16:43:32 #114
189430 Anonymousz
pi_72586600
Sjors vind ik ook een zeikmens
zogenaamd heilig doen
  woensdag 9 september 2009 @ 16:44:03 #115
189430 Anonymousz
pi_72586627
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Roberto258 het volgende:
Ronja
zo levenloos is ze
pi_72592474
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef alors het volgende:
Jezus Bing, ga liggen en doe je ogen dicht

whehe, dat dacht ik ook gelijk
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_72593624
gvd!
Gewoon geen GTST vandaag ivm voetbal
pi_72594313
quote:
Op woensdag 9 september 2009 04:12 schreef Perico het volgende:
Het vreemde is, dat de verhaallijnen totaal niet boeiend zijn c.q. ons geen biet interesseren, maar dat de interactie tussen personen best aardig is.

Daarmee bedoel ik niet Sjors die tegenwoordig al-tijd boos is of Bing die nog erger hijgt dan Bubba in zijn cel... maar ik vind bijvoorbeeld dat Lucas best een positieve inbreng heeft, hij maakt Janine en Prinses Lieverd weer wat menselijker. En Lucinda euhmmm de moeder van Irene.. dat vind ik gewoon top.

Denk dat de kijker zoiets heeft van: nou en, Bing 3 maanden maar in de bak, peulenschil en nazigeld van Jack? De Amerikanen stonden op de maan dankzij de topnazi van het V2 project.. en of Nina dalijk nu wel of niet met 2 handen kan knippen.. Ludo die blind was of Robert die verlamd was, was heftiger.

Alleen de gang van zaken met Nick was erg.
Ipv een bezorgde blik van Annette Barlo, hadden ze haar in Ludo spullen moeten laten snuffelen oid. Zulke blikken moet Janine of Ludo hebben, het is hun dochter. Ik vind Lucas ook leuk. Hij speelt pas een week mee, dus laat hem even wennen daar.

Dex moet geen homo worden dat slaat gewoon nergens op. Laat Lucas desnoods maar een tijdje vrijgezellen of scharellen met wat figuranten. Alsof iedereen van 16 een realtie wil cq heeft of verliefd is. Bedenk maar wat anders interessants voor hem (oh nee ik overschat gtst ).

Laat Jack eens wat meer Van Houten trekjes krijgen, tis soms zo'n softie. EN laat SJors niet zo ontzettend gefrustreerd rondlopen, mijn humeur bederft tegenwoordig al als ik haar hoofd zie. Stuur Charlie en Ronja maar op vakantie naar Finland en film het niet.
know'm sayin?
word? word.
pi_72595009
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:19 schreef alors het volgende:

[..]

Stuur Charlie en Ronja maar op vakantie naar Finland en film het niet.
Net als met Vicky en Noud, niet 1 keer nog gemist Die 'vakantie' is een hele verbetering voor gtst
pi_72607715
Wat spreekt Ronja vreselijk engels
pi_72610701
Jack is echt een zacht ei en dat moet een zoon van Frits van Houten en kleinzoon van de Rien Hoogendoorn zijn . En het geheim, ik zit me helemaal te verheugen op iets spectaculairs uit zijn verleden als geheim agent , is het geheim dat hij nazigeld heeft geaccepteerd Zijn geheim had moeten zijn dat hij een moord heeft gepleegd, of betrokken was bij een grote gijzeling, dat zijn ex-vriendinnetje (hij heeft toch een vriendin gehad die dood is?) door zijn schuld om het leven kwam, ofzo iets, Jack moet als eerste de serie uit of zo snel mogelijk veranderen in een bad guy . En dat hij zich zo laat ondersneeuwen door Ludo , dat doet een Van Houten toch niet
pi_72613646
Jack wordt soft gemaakt door Sjors en Janine. Zijn relatie met Janine zal binnenkort wel over zijn, maar Sjors blijft een probleem
pi_72613859
En Barbara, mag dat mens alsjeblieft worden opgenomen in een gesticht?
pi_72614050
Als Jack zo soft is wordt hij misschien wel de homo die iets krijgt met Lucas.
pi_72614389
Heb nu al weer genoeg, van dat homo gedoe in de serie.

Kinderlijk.
pi_72622961
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Heb nu al weer genoeg, van dat homo gedoe in de serie.

Kinderlijk.
Inderdaad, het is vooral die poeha die ze ervan maken, als iemand gewoon standaard al homo is, zoals die Frank Steggerda (van Dian) dan heb ik er geen problemen mee. Maar dit is al het zoveelste 'homo die uit de kast komt' verhaallijn in gtst
Een heer met stijl
pi_72623105
Smerige Lucas..
pi_72623149
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef GSMboy het volgende:
is Rikkie nu ongesteld ofzo ....
Kennelijk, laten ze toch opdonderen met die burgertrutlijntjes man, daar zijn er al veel teveel van, actie, geweld, criminaliteit (hoog en laag niveau), dat willen we

(althans ik)
Een heer met stijl
  donderdag 10 september 2009 @ 20:28:13 #130
189430 Anonymousz
pi_72623389
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef GSMboy het volgende:
is Rikkie nu ongesteld ofzo ....
pi_72623401
Lorena die ook nog eens jankt als een hinnikend paard
Een heer met stijl
  donderdag 10 september 2009 @ 20:33:26 #132
189430 Anonymousz
pi_72623608
Maxime
Rode baddoek
  donderdag 10 september 2009 @ 21:17:22 #133
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_72625401
Ik vind die scene met Rik uit de IT wel meesterlijk. Die ogen van Janine vallen echt bijna uit de kast.

Heb net alle afleveringen van deze week bekeken en ik vond dit de meest meesterlijke scene.

Ik vond het gewoonweg zieligjes hoe Nick werd afgevoerd. Echt zonde dat een karakter als dat van Nick zo'n afscheid heeft gekregen.

De cliffhanger was al met al een enorme farce. Nog nooit zooooooo saai geweest. O ja die ene keer dat iedereen verliefd was op elkaar. Dat was ook wel maf en erg.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_72629276
Ach gos die Ricky....

Sjors en Lorena samen op onderzoek, oehoehh spanning en sensatie. Barbaara die Janine de les leest over liefde
Aaaaaaaaaaaahahaha Jack die huilt om Janine, hou toch op!

Hahahah Lucas
know'm sayin?
word? word.
pi_72630991
Ik vind het jammer dat Nick weg is. Had liever gezien dat hij wat hevige tegen Maxime was in gegaan. Hij speelde de hele tijd het watje die steeds opgeven moment uitbarst. Had toch liever meer zien strijden tegen Maxime die hele periode. Ook begrijp ik niet dat de 2 die werkelijk wisten dat Maxime vals was (Irene & Janine) er niet bij zijn gehaald. Maar goed hij ging de cast verlaten anders waren hun (en vooral Irene) zijn redding.
pi_72631692
Net terug van vakantie, en net de eerste 2 afleveringen gezien. Dat van Nick vond ik erg zielig, ik had hem liever zien vertrekken naar het buitenland, dan dit.

Maar goed hij is niet dood, dus hij kan altijd nog terugkomen
pi_72631763
Teveel nieuwe mensen die niet goed acteren en teveel ouden weg..jammer!
Vreemd is ze hebben bijna geen ouders enzo in die soap..waar zijn die...?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:20:34 #138
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72632577
Ik geef Jack groot gelijk, maar dan als kijker.... wat kan ons het boeien als NORSE SJORS en Lorena heel veel moeite doen (naja die detective dan) om die kale Nico bij Joran weg te plukken... zodat het eindresultaat is dat niet Bing een nachtje in de cel moet, maar Lorena?

Trouwens, nazigeld... was je als NSB-er dan automatisch maar rijk door te stelen van anderen? Nederlandse boeren hebben mensen met juwelen laten betalen voor 1 bord aardappelen tijdens de oorlog...

Wel leuk van Lucas dat ie Janine zo shockeert. Wie krijgt er de schuld van zijn homo-zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Perico op 11-09-2009 01:27:48 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:07:05 #139
102973 Liquidist
pi_72635969
New York is echt te gek, maar Meerdijk heeft ook zo z'n charmes

mijn god
pi_72638694
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_72640687
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Teveel nieuwe mensen die niet goed acteren en teveel ouden weg..jammer!
Vreemd is ze hebben bijna geen ouders enzo in die soap..waar zijn die...?
Ehhh wie hebben er geen ouders dan?
know'm sayin?
word? word.
pi_72647173
Ik had het al eerder gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden.
Waar was Hotel de Rozenboom in het echt? En wat is het in het echt?

Landhuis, hotel? of....?
Het was toch ergens bij Bennebroek?
pi_72647713
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:25 schreef GSMboy het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden.
Waar was Hotel de Rozenboom in het echt? En wat is het in het echt?

Landhuis, hotel? of....?
Het was toch ergens bij Bennebroek?
In de eerdere seizoen gebruikten ze volgens mij een gelijknamig restaurant uit Leimuiden:

Van nu weet ik het niet..
Een heer met stijl
pi_72654877
Waarom hebben al die mensen daar van die lelijk stationwagens?
Een heer met stijl
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:06:31 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72654901
Wat moet Maxime nou weer met Martijn.
pi_72654975
Lucas noemt dus zijn ouders echt bij voornaam
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:11:04 #147
256787 CHEVHB
pi_72655060
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat moet Maxime nou weer met Martijn.
Dat vroeg ik me ook af..
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:16:52 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72655252
Die moeder is geweldig.
pi_72655296
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Frey het volgende:
Die moeder is geweldig.
Als die moeder dat ook deed toen ze een klein kind was dan is dit gewoon een vorm van kindermishandeling
Een heer met stijl
pi_72655479
Maxime in de sauna met Martijn
pi_72655621
Oh oh oh ons burgertrutje weet de juiste woorden te zeggen tegen Janine
Een heer met stijl
pi_72655689
Omigod...Laura krijgt een vibrator?
pi_72655785
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Michellee het volgende:
Omigod...Laura krijgt een vibrator?
Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en zieker
Een heer met stijl
pi_72655887
Deze week heeft al vele hoogtepunten. (en ik heb maar 2 afleveringen gezien)
Rick die maandverband en tampons koopt, en Laura en haar vibrator..

...wie vult aan?
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:35:14 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72655893
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Frey het volgende:
Die moeder is geweldig.
Ze is irritant.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:47:07 #156
189430 Anonymousz
pi_72656292
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze is irritant.
nee ze is cool
pi_72659294
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In de eerdere seizoen gebruikten ze volgens mij een gelijknamig restaurant uit Leimuiden:

[ afbeelding ]

Van nu weet ik het niet..
Ik geloof in de buurt van Bennebroek...
maar waar precies?
pi_72661859
Lucinda is cool

Maar Maxime Maarja ze gaan haar vast haar zin geven gtst kennende.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:52:54 #159
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_72662649
TVP
Fijn dat GTST weer terug is
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_72664221
Waarom is die moeder van Irene eigenlijk Amerikaans en zij niet?
pi_72664421
Zou het kunnen dat Maxime Martijn wil chanteren, bijvoorbeeld dat hij een verklaring maakt dat Nick al lang knettergek was of zo, zodat hij voorlopig opgeborgen blijft.
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:13:19 #162
268260 Dr.Mikey
pi_72664487
Ik kijk net die aflevering van Donderdag.
Jack de Nazi
Lucas de zogenaamde moderne homo
Barbaar die iets goors maakt in de oven en Sjors en Jack die aan de wok zooi zitten.
Waarom eten die mensen niet gewoon stampot of friet ?
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 september 2009 @ 03:43:47 #163
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72665985
Die Wout die heeft het toch altijd mooi voor elkaar he in de sauna... maar wat een verschil of Rabarbara daar zit of Maxime. Lucinda heeft helemaal gelijk over Wout... Irene weet dat ook wel.

Ik heb in Finland in sauna's van zo'n 90 graden gezeten (vrij normale temperatuur).. het laatste wat je daarin wilt doen is geyle neuckseks hebben.. je bent blij dat je het leven hebt.

En wat zal Ludo doen met de specialist die realistisch is maar wel Prinses ontreddert met zijn oordeel?
  zaterdag 12 september 2009 @ 03:46:23 #164
268260 Dr.Mikey
pi_72665992
Wat is die Lucas een raar figuur zeg.
Over de top moderne homo. En dan wordt dex ook opeens gay.
Wie zit hier op de wachten 14 jarige kast homo's ?
R.I.P DTS.
pi_72666511
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Michellee het volgende:
Deze week heeft al vele hoogtepunten. (en ik heb maar 2 afleveringen gezien)
Rick die maandverband en tampons tenaladies koopt, en Laura en haar vibrator..

...wie vult aan?
pi_72674025
Benieuwd hoe Ludo reageert als hij hoort dat Lucas gay is. Gelijk bij Irene in therapie?
pi_72674079
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef bloodymary het volgende:
Waarom is die moeder van Irene eigenlijk Amerikaans en zij niet?
Ze is opgegroeid bij haar Nederlandse vader in Nederland, want mamaatje had het te druk met haar carriere en andere mannen geloof ik.
know'm sayin?
word? word.
pi_72690175
Ik ben eigenlijk wel blij dat Maxime weer een vuil plannetje heeft. Ik dacht even dat haar rol nadat Nick naar de inrichting ging afgezwakt zou worden. Ik hoop dat ze nog veel trammelant gaat bezorgen in Meerdijk.

Trouwens van wie heeft Laura die vibrostok gekregen? Heeft zij weer een geheime aanbidder?
  zondag 13 september 2009 @ 07:03:27 #169
225540 Pugg
Friends forever
pi_72691678
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Maxime weer een vuil plannetje heeft. Ik dacht even dat haar rol nadat Nick naar de inrichting ging afgezwakt zou worden. Ik hoop dat ze nog veel trammelant gaat bezorgen in Meerdijk.

Trouwens van wie heeft Laura die vibrostok gekregen? Heeft zij weer een geheime aanbidder?
Ik denk van een geheime pot die stiekum die vibrator wil zijn.
pi_72691682
Pugg, geniet van alles en iedereen
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 13 september 2009 @ 16:33:06 #171
268260 Dr.Mikey
pi_72701325
Die moeder van irene is toch seksuoloog ofzo?
En opeens krijgt Laura een sex speeltje.
Bovendien heeft Laura een tijdje in new york gewoond
En in gtst bestaat Amerika alleen maar uit New York.

Misschien kennen ze elkaar ?
R.I.P DTS.
pi_72703239
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

Dat zou ik nog best grappig vinden. maar ik schat gtst tegenwoordig niet zo creatief in.
know'm sayin?
word? word.
pi_72730394
quote:

Oh die connectie had ik nog niet gelegd...
pi_72732453
quote:

Zouden ze zo creatief zijn? Het klinkt wel logisch.
  maandag 14 september 2009 @ 20:10:47 #175
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72739648
Wat is GTST tenenkrommend slecht geworden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 14 september 2009 @ 20:21:20 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72740065
Ik vind er vandaag tot nu toe geen bal aan.
pi_72740130
SUBTIELE reclame
Aids.
  maandag 14 september 2009 @ 20:30:09 #178
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72740384
Ook handig dat ze de stukken in het Engels niet ondertitelen. De helft van de doelgroep zal nu de draad wel kwijt zijn.
  maandag 14 september 2009 @ 20:33:01 #179
189430 Anonymousz
pi_72740490
Ludo
  maandag 14 september 2009 @ 20:33:36 #180
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72740516
Die man blijft het goed doen bij de vrouwen.
  maandag 14 september 2009 @ 20:35:44 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72740599
Aaargghh is dat typisch Amerikaans ofzo, overal iets achter zoeken. Gaat dat in al die series ook zo.

"Niet hier" zegt ze dan, nee bovenaan het trapje is beter.
  maandag 14 september 2009 @ 20:36:03 #182
256787 CHEVHB
pi_72740616
Ludoooooooooooooooooo
pi_72741498
Die collecte Zo'n obvious placement.
  maandag 14 september 2009 @ 21:12:48 #184
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72742392
Haha die collectes zitten al jaren in GTST.. en altijd briefjes die ze in de bus douwen, wat natuurlijk in het echt niemand doet.

Vind dat nazi-geld echt een non-issue. Nu kan Janine naast Jack weer wekenlang Ludo verwijten dat hij met Lies sekst terwijl het Lieverdje van haar paard wordt geworpen. Is er eigenlijk nog wel 1 man in de serie die ooit zou durven zeggen: "Ach, hou toch gewoon je mond!!"
pi_72743778
Ws wordt de verhaallijn straks omaporno waar Laura verslaaft is geraakt aan seks met haarzelf.
En Janine gaat weer zeuren en verwijtend. Eigenlijk zoals altijd. Ik heb echt een hekel aan die zeur Janine.
pi_72743942
Ik vind het ook saaier en saaier worden weinig soeps meer.
Met vlagen heb je dat, dat je denkt 'waarom kijk ik hier in vredesnaam naar?' yeck.
Niet meer kijken dus (denk ik....nu)
pi_72744301
Stel jezelf vooral ook de vraag waar je eigenlijk naar kijkt. Er gebeurd gewoon niks meer, het zijn alleen nog maar dialogen die de mensen voeren.
Een heer met stijl
pi_72744635
Laat me raden, op de vibrator zit sperma van Robert en oma Laura raakt zwanger en o, nee, het sperma is natuurlijk van haar zoon Dennis en dat betekent dat Laura zwanger is van haar zoon en ojee, hoe gaat ze dat nu uitleggen en een abortus wil Laura niet .

Martijn is wel lekker trouwens
pi_72745052
Lache filmpje, de eerste ontmoeting tussen Rik en Anita staat op youtube

Rik kwam solliciteren naar een baan, had een aanvaring met Govert Harmsen en liep woedend weg maar vergat zijn handschoenen, zo gaat het verder

Ook wel typisch dat Rik en Harmsen uiteindelijk de beste vrienden werden

Drommels, wat was het toen leuk
Een heer met stijl
pi_72745491
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stel jezelf vooral ook de vraag waar je eigenlijk naar kijkt. Er gebeurd gewoon niks meer, het zijn alleen nog maar dialogen die de mensen voeren.
Zo was het ooit

Een heer met stijl
pi_72746790
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef tulpie123 het volgende:
Laat me raden, op de vibrator zit sperma van Robert en oma Laura raakt zwanger en o, nee, het sperma is natuurlijk van haar zoon Dennis en dat betekent dat Laura zwanger is van haar zoon en ojee, hoe gaat ze dat nu uitleggen en een abortus wil Laura niet .

Martijn is wel lekker trouwens
ik moest lachen

Goed liedje trouwens onder de scene met Nina en dr paard
know'm sayin?
word? word.
pi_72747798
Dat was een saaie aflevering .
What the fuck, Laura met een vibrator . Als we nu maar geen verhaallijnen met grannyporn gaan krijgen.
  maandag 14 september 2009 @ 23:00:34 #193
256787 CHEVHB
pi_72749131

dinsdag 15 september 2009 @ 09:00:12 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72757095
quote:
Ik dacht dat ik naar Nina zat te kijken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:59:51 #195
102973 Liquidist
pi_72766885
hhaha ik vond het wel een grappige aflevering. Maxime was leuk, Sair was erg leuk ,

dat gezeik over nazigeld -> inderdaad een non issue en die Janine wordt inderdaad steeds vervelender
pi_72768811
Nina: met tien vingers typen.
Ludo: schat dat doe ik met twee vingers en dat gaat razend snel.

pi_72769497
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Blabla007 het volgende:
Nina: met tien vingers typen.
Ludo: schat dat doe ik met twee vingers en dat gaat razend snel.

dinsdag 15 september 2009 @ 18:01:45 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72773268
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en zieker
dus dat
pi_72775255
GTST gaat echt nergens meer over.
pi_72776666
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:02 schreef Zipportal het volgende:
GTST gaat echt nergens meer over.
Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggen

Meer gebeurd er gewoon echt niet meer
Een heer met stijl
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:42:28 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72776888
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggen

Meer gebeurd er gewoon echt niet meer
ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn, voor je het weet verdwijnt het van de buis en dat willen we niet
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:53:20 #202
125420 Starlie
pi_72777423
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:59:44 #203
256787 CHEVHB
pi_72777732
hahaha dex
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:13:08 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72778440
die kop van ludo toen Janine zei dat ie het te druk had gehad
En die Lucas, veel slechter zie je ze niet vaak
pi_72778464
dat haar van ronja
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:14:18 #206
256787 CHEVHB
pi_72778497
Lucas is de held
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:15:18 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72778531
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
Het werkt gewoon.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:21:52 #208
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72778887
Als Rik en Charlie elkaar gaan helpen met de kinderen dan gaan ze vast ook een keer neuken.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:23:15 #209
256787 CHEVHB
pi_72778944
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als Rik en Charlie elkaar gaan helpen met de kinderen dan gaan ze vast ook een keer neuken.
pi_72779046
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
Nee, ze hebben geen seks gehad.

Is het misschien collecteweek van het Prinses Beatrixfonds? Elke uitzending schuift er een collectant door het beeld.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:27:55 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72779190
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Ja lach maar, let maar op.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:29:12 #212
256787 CHEVHB
pi_72779270
Wat een goed moment van Dex om dat zo te zeggen..

[ Bericht 0% gewijzigd door CHEVHB op 15-09-2009 20:36:59 ]
pi_72779480
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit is
Een heer met stijl
pi_72779563
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:

[..]

Nee, ze hebben geen seks gehad.

Is het misschien collecteweek van het Prinses Beatrixfonds? Elke uitzending schuift er een collectant door het beeld.
En toen die deur dichtklapte

pi_72779826
Maxime met haar gevatte opmerkingen
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_72780014
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja lach maar, let maar op.
Geef Rik eens ongelijk dan
pi_72783233
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

En toen die deur dichtklapte

[ afbeelding ]
Die heb ik gemist. Bedankt!
pi_72783799
Kunnen we weer ophouden met die collectanten etc.
eén keer is leuk maar niet elke aflevering weer
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:02:13 #219
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72783873
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Geef Rik eens ongelijk dan
Ik ben vrouw dus als ik Charlie was zou ik het wel weten.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:03:06 #220
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72783906
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef Miam het volgende:
Maxime met haar gevatte opmerkingen
Ze praatte echt op zo'n irritant kinderachtig toontje tegen Janine toen ze buiten liepen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:16:01 #221
256787 CHEVHB
pi_72784663
Wanneer komt Noud terug?
pi_72785036
Die Maxime heeft een beetje hetzelfde als Jack, ze moeten blijkbaar een heel onoppervlakkig diepzinnig mens zijn, maar ze schiet daarin volledig tekort. Vergelijk haar eens met iemand als Ludo (om het maar eens bij het heden te houden)
Een heer met stijl
  woensdag 16 september 2009 @ 00:56:43 #223
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_72790628
Maxime.. Het wordt met elke aflevering erger eigenlijk.
Rik en Charlie is wel duidelijk
  woensdag 16 september 2009 @ 04:23:30 #224
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72791808
Vanavond in GTST:

Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.

Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:34:51 #225
102973 Liquidist
pi_72795035
jeff en barbara. binnen een half jaar.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:38:30 #226
102973 Liquidist
pi_72795136
zucht ligt Dex nou nog steeds zo onredelijk te zeuren over de reddingsactie van zijn pa? Ik word daar zo niet goed van, al die non-issues
pi_72796585
quote:
Op woensdag 16 september 2009 04:23 schreef Perico het volgende:
Vanavond in GTST:

Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.

Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
Spannend, moet ik toch weer kijken.....
  woensdag 16 september 2009 @ 11:52:44 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72797484
quote:
Vanavond in GTST:

pi_72798653
Je wilt niet weten hoeveel het Prinses Beatrixfonds betaalt aan GTST om die collectant steeds langs te laten lopen , doet GTST niet uit liefdadigheid . Ronja leek echt wel een poedel .

Laat Ludo maar wraak nemen op Martijn, dan zien we hem weer een keer als bad guy
  woensdag 16 september 2009 @ 13:48:14 #230
225540 Pugg
Friends forever
pi_72801268
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef Liquidist het volgende:
zucht ligt Dex nou nog steeds zo onredelijk te zeuren over de reddingsactie van zijn pa? Ik word daar zo niet goed van, al die non-issues
Dex is HOT
pi_72802703
quote:
Vanavond in GTST:

pi_72804513
quote:
Vanavond in GTST:

_!
  woensdag 16 september 2009 @ 16:10:36 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72806315
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef tulpie123 het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel het Prinses Beatrixfonds betaalt aan GTST om die collectant steeds langs te laten lopen , doet GTST niet uit liefdadigheid . Ronja leek echt wel een poedel .

Laat Ludo maar wraak nemen op Martijn, dan zien we hem weer een keer als bad guy
Maxime heeft haar klauwen al in Martijn gezet. Ze zal hem hoe dan ook krijgen, dat moet of Irene of Martijn met de dood bekopen. Denk ik.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:13:53 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72817003
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit is
Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.
pi_72817175
Is Ronja's kapsel ontploft?

Oh wacht, het is gedaan met zo'n wafel ding....zo retro!

[ Bericht 75% gewijzigd door Michellee op 16-09-2009 20:23:27 ]
pi_72817617
Ludooooo
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 16 september 2009 @ 20:38:13 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72818059
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Miam het volgende:
Ludooooo
Zo, die ogen, bijna Herman Hogendoorn zoals die fonkelden
  woensdag 16 september 2009 @ 20:39:11 #238
256787 CHEVHB
pi_72818107
Sjors en Dani krijgen die iets?
pi_72818333
Sjors en Danny dat gaat wel wat worden vrees ik!

En die ogen van Ludo ja... snerpend..
pi_72820070
Lorena die gaat winkelen met Rikki , leuke scene
  woensdag 16 september 2009 @ 21:32:53 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72820344
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena die gaat winkelen met Rikki , leuke scene
die is leuk! Neh, das niks voor mij
pi_72820606
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.
Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.

Ik weet dat ik in dit topic uiterst kritisch ben, maar daar is de TT dan ook naar
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 09:03:31 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72830270
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.

Ik weet dat ik in dit topic uiterst kritisch ben, maar daar is de TT dan ook naar
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 11:46:07 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72834609
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?
  donderdag 17 september 2009 @ 12:02:09 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72835113
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?
pubers? in hemelsnaam!
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 12:11:34 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72835338
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

pubers? in hemelsnaam!
waaruit zou dat dan moeten blijken?
al die pubers zijn kinderachtige huilebalken
en de volwassenen zijn senseodrinkende, collectebusvullende, slapouwehoerende zombies.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:17:59 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72835523
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waaruit zou dat dan moeten blijken?
al die pubers zijn kinderachtige huilebalken
en de volwassenen zijn senseodrinkende, collectebusvullende, slapouwehoerende zombies.
zo kritisch als wij nu kijken is ook ingegeven door de kwaliteit van eerdere seizoenen, de pubers van nu kennen die 'gouden' jaren niet. En vanuit die hoek zeg ik: misschien zijn wij de doelgroep niet meer.
pi_72837179
quote:

[..]

De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.

Als je inderdaad vanaf de eerste aflevering kijkt, weet je net als ik dat het toen niet alleen op hen gericht was.
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 14:07:14 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72838668
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.

Als je inderdaad vanaf de eerste aflevering kijkt, weet je net als ik dat het toen niet alleen op hen gericht was.
Maar dát zeg ik toch ook niet?
  donderdag 17 september 2009 @ 14:20:03 #250
102973 Liquidist
pi_72839057
waarom schrijf je Marrije met dubbel r? Moet je bij de uitspraak dan ook nog even bij die rr blijven hangen? Even wat langer rollen zegmaar?
  donderdag 17 september 2009 @ 15:01:25 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72840435
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Liquidist het volgende:
waarom schrijf je Marrije met dubbel r? Moet je bij de uitspraak dan ook nog even bij die rr blijven hangen? Even wat langer rollen zegmaar?
jij gaat door voor de koelkast
pi_72841704
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar dát zeg ik toch ook niet?
Oh, wat zei je dan wel?
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 15:55:22 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72842432
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh, wat zei je dan wel?
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

pubers? in hemelsnaam!
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

zo kritisch als wij nu kijken is ook ingegeven door de kwaliteit van eerdere seizoenen, de pubers van nu kennen die 'gouden' jaren niet. En vanuit die hoek zeg ik: misschien zijn wij de doelgroep niet meer.
En daarmee zeg ik dus niet dat de gtst van vroeger alleen op pubers was gericht. Daarmee zeg ik dat de gtst van nu wellicht niet meer de 'kijker vanaf aflevering 1' als doelgroep heeft. Omdat die kijker iets meer verwacht dan wat er nu wordt geboden. Dus is het misschien nu zo dat men meer nieuwe kijkers wil trekken en dan gok ik zomaar dat dat eerder pubers zijn dan volwassenen.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

precies, want dat beweerde ik dan ook niet.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:53:44 #254
102973 Liquidist
pi_72844391
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

jij gaat door voor de koelkast
kom je zeker uit Friesland
pi_72845268
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
En daarmee zeg ik dus niet dat de gtst van vroeger alleen op pubers was gericht. Daarmee zeg ik dat de gtst van nu wellicht niet meer de 'kijker vanaf aflevering 1' als doelgroep heeft. Omdat die kijker iets meer verwacht dan wat er nu wordt geboden. Dus is het misschien nu zo dat men meer nieuwe kijkers wil trekken en dan gok ik zomaar dat dat eerder pubers zijn dan volwassenen.
[..]
Als dat zo is dan vind ik dat slecht en dat zal ik hier ook regelmatig ten 'gehore' brengen. Bovendien geloof ik het voor geen meter dat ze dat zouden willen, waarom alleen pubers trekken als je mensen van alle leeftijden kunt trekken? Dat levert veel meer kijkers op.

Ik blijf erbij dat het andersom is, ze kunnen het niet meer opbrengen(of ze zijn te lui) om er serieus tijd in te steken en daarom vindt niemand het leuk, behalve die pubers.
quote:
precies, want dat beweerde ik dan ook niet.
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 17:32:49 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72845668
Het zal ook een wisselwerking zijn?
pi_72846123
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef Marrije het volgende:
Het zal ook een wisselwerking zijn?
Kan ik me niet voorstellen, ze willen winst maken, dus zoveel mogelijk mensen bereiken.
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 17:51:09 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72846304
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen, ze willen winst maken, dus zoveel mogelijk mensen bereiken.
Tja, maar ja, dan zouden ze ook met betere verhaallijnen kunnen komen
  donderdag 17 september 2009 @ 18:07:48 #259
102973 Liquidist
pi_72846911
kom je zeker uit Friesland.
pi_72846980
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, maar ja, dan zouden ze ook met betere verhaallijnen kunnen komen
Kennelijk het principe van het wel willen, maar er te lui voor zijn, past ook goed bij deze tijd.
Een heer met stijl
  donderdag 17 september 2009 @ 19:02:12 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72848814
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:07 schreef Liquidist het volgende:
kom je zeker uit Friesland.
nee
  donderdag 17 september 2009 @ 19:03:20 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72848846
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kennelijk het principe van het wel willen, maar er te lui voor zijn, past ook goed bij deze tijd.
ik weet niet, misschien andere schrijvers? Of misschien valt dit ook onder die vernieuwing, zoals ook die vele muziekjes, dat de verhaallijnen zo oppervlakkig mogelijk gehouden moeten worden.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:10:50 #263
102973 Liquidist
pi_72849099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee
gouda dan
  donderdag 17 september 2009 @ 19:27:34 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72849688
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:10 schreef Liquidist het volgende:

[..]

gouda dan
nee, helaas, de koelkast gaat aan uw neus voorbij.
pi_72854339
Wat een innige zoen van lorena en bing! begin zowaar medelijden te krijgen met bing..
pi_72864925
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 05:18:58 #267
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72864948
Er was wel een aardige dialoog tussen Sjors en Danny vanavond, tussen alle voortkabbelende saaie passages.

Leek me ook wel grappig als je die doortrekt naar andere personages:

Dex: "Hey Ludo, weet jij misschien de uitslagen van de Europacup van vanavond?"
Ludo: "Ik vind dit nogal een vreemd gesprek."

Ronja: "Charlie, hoe denk jij eigenlijk over de macro-economische verkenningen van het kabinet?"
Charlie: "Ik vind dit nogal een vreemd gesprek."

Lucas: "Babs, I am bored... wat denk je ervan... zullen we gewoon even lekker wat rollebollen boven?"
Barbara: "Ik vind dit nogal een vreemd.... alhoewel.. ."
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:26:30 #268
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72869701
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 05:18 schreef Perico het volgende:
Lucas: "Babs, I am bored... wat denk je ervan... zullen we gewoon even lekker wat rollebollen boven?"
Barbara: "Ik vind dit nogal een vreemd.... alhoewel.. ."
Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:55:39 #269
225540 Pugg
Friends forever
pi_72873738
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef Frey het volgende:

[..]

Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.

Lucas is meer een vrouwtje
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:56:39 #270
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72875887
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Pugg het volgende:

[..]

Lucas is meer een vrouwtje
Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:45:39 #271
225540 Pugg
Friends forever
pi_72877557
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
Is hij niet diegene die met dat homojongetje aan de haal gaat?
pi_72880021
Hier meld zich nog een Die hard GTST aanhanger.
het concept is natuurlijk goed, waarom zou het ander zo lang doorgaan? ( en zoveel fans hebben) ;-)

Kwa verhaallijn mogen ze soms weleens wat beters verzinnen, Net als nu dat gezeur met Irene en dr moeder en dat martijn vreemd zou gaan etc.
Wat een slap gedoe.
"Humor is een eigenschap van het hart, zoals liefde.
Er zijn mensen die niet lief kunnen hebben;
waarschijnlijk zijn het dezelfde die geen humor hebben." -- R.G. Binding .
pi_72880599
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.
Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara dood Charlie die nu helemaal moede(r)loos is, besluit om voor de trein te gaan springen Ronja wil haar nog redden en springt er achteraan, maar helaas wordt ook zij gegrepen door de intercity naar Meerdijk Centraal.. Danny die getuige is van dit alles, krijgt spontaan een hartaanval, in de ambulance wordt een cruciale fout gemaakt waardoor ook hij het niet overleeft.
.
.
.
.
.
.

know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:56:12 #274
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_72881503
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara dood Charlie die nu helemaal moede(r)loos is, besluit om voor de trein te gaan springen Ronja wil haar nog redden en springt er achteraan, maar helaas wordt ook zij gegrepen door de intercity naar Meerdijk Centraal.. Danny die getuige is van dit alles, krijgt spontaan een hartaanval, in de ambulance wordt een cruciale fout gemaakt waardoor ook hij het niet overleeft.
.
.
.
.
.
.

Dat (als) Barbara lesbisch wordt, klinkt wel interessant eigenlijk
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:30:59 #275
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_72884316
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Jan Kooijman
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_72884618
Jaaa Jan is echt een lekkerding hoor!
pi_72885722
iewwww Jan
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:10:38 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72886044
Ludo
pi_72889535
Irene mag van mij ook wel vertrekken. laat oma maar blijven!
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:51:53 #280
268260 Dr.Mikey
pi_72889940
Wat ik gezien heb deze week was volgens mij dat Lucinda voor het eerst andere meerdijkers ging ontmoeten en dat Ludo Anna Boll weer pakte,
Ik vond dat eigenlijk wel een leuke aflevering omdat zowel Irene Laura en zelfs Maxime wel leuk zijn met Lucinda. Verder heb ik afgelopen week in een vlaag gezien dat Dex en Nina aan Ludo hadden vertelt dat ze een stel waren en dat Nina op een paard ging zitten. Heb ik verder veel gemist ?
R.I.P DTS.
pi_72900420
Hopelijk wordt die Lucas nog bisexueel, ik vind hem eigenlijk te vet om homo te zijn.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_72903841
jammer dat dex ineens homo moet worden
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:27:35 #283
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72905998
Ik vind het altijd zo eng dat Lucas iedereen een kus geeft als ie weggaat
Z'n moeder zoent hij ongeveer drie keer per aflevering,van de week zelfs Barbara

Misschien hoort het bij zijn verkapte meisjesachtige rol,maar ik vind het onnatuurlijk overkomen
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:21:10 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72909280
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:27 schreef Purdey het volgende:
Ik vind het altijd zo eng dat Lucas iedereen een kus geeft als ie weggaat
Z'n moeder zoent hij ongeveer drie keer per aflevering,van de week zelfs Barbara

Misschien hoort het bij zijn verkapte meisjesachtige rol,maar ik vind het onnatuurlijk overkomen
ik kan niet wachten tot ie weer naar NY gaat
pi_72922491
Jan is lekker , net als Martijn .
  zondag 20 september 2009 @ 01:34:14 #286
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72922575
Mwah Jan ziet er niet verkeerd uit, maar ik ga er ook niet van soppen ofzo.
  zondag 20 september 2009 @ 11:02:40 #287
102973 Liquidist
pi_72926494
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mwah Jan ziet er niet verkeerd uit, maar ik ga er ook niet van soppen ofzo.

Apart... als meisjes zo praten
  zondag 20 september 2009 @ 21:58:58 #288
268260 Dr.Mikey
pi_72950012
Jan huh ?
wtf welke jan Zit Jan Smit in gtst ?
Of bedoelen jullie die Danny ?
R.I.P DTS.
pi_72954984
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan huh ?
Of bedoelen jullie die Danny ?
Ja, Danny wordt gespeeld door een Jan.
  maandag 21 september 2009 @ 09:52:16 #290
102973 Liquidist
pi_72959055
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan huh ?
  maandag 21 september 2009 @ 15:10:00 #291
268260 Dr.Mikey
pi_72968082
Dat Ronja mens is in het echt net zo een doos als in gtst trouwens.
Ze is nu op tmf . Val bijna in slaap oppervlakkig muts.
R.I.P DTS.
pi_72975560
Kan iemand me trouwens even een korte samenvatting geven van vrijdag? Heb namelijk geen tijd om de hele aflevering terug te kijken
Aids.
  maandag 21 september 2009 @ 20:32:30 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72979336
Ik ben ontsnapt.
pi_72979357
Laura die een vibrator wil, ik dacht dat we het dieptepunt wel hadden gehad.
- verwijderd door admin -
  maandag 21 september 2009 @ 20:34:24 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72979422
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef groenen het volgende:
Laura die een vibrator wil, ik dacht dat we het dieptepunt wel hadden gehad.
Die heeft ze gehad.
  maandag 21 september 2009 @ 20:43:09 #296
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72979834
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben ontsnapt.
Hahahaha ja de vooruitblik pwnde de hele aflevering door deze geweldige zin.
Het hele Ronja - Sjors - Charlie gedoe is echt te erg. Wat Danny ook ooit zal doen, tis nooit goed.
pi_72979840
Lucas zal 'm wel hebben

'Ik ben ontsnapt' was grappig ja
  maandag 21 september 2009 @ 20:52:41 #298
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_72980273
Rosa.
  maandag 21 september 2009 @ 21:19:38 #299
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72981445
Ben ik de enige die echt vét blij zou zijn als iemand zijn boek aan mij op zou dragen?!?
Sjors valt werkelijk over alles.Ze heeft Danny toch geholpen met dat boek? Haar kritische commentaar heeft het boek gemaakt tot wat het nu is,is het dan zo vreemd dat hij haar daar voor bedankt?

'Wat zal Ronja wel niet denken als ze hierachter komt?!'
Ja,euh..Who cares? Alsof Ronja zo'n goede vriendin is van Sjors
pi_72983214
LOL @ preview van morgen
Hele aflevering gaat morgen over Laua's vibrator?
  maandag 21 september 2009 @ 22:15:11 #301
125420 Starlie
pi_72983974
Wat een ontroerend stukje van Lorena, Rosa en Bing....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')