Ik had het niet beter kunnen verwoorden, mooi gezegd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Weetje wat het probleem is met de makers van gtst ?
Ze willen teveel met een te klein budget. Ik keek laatst toevalig eens weer naar het veel beter ATWT.
Gtst is bijvoorbeeld veel te gemakkelijk met het recasten of het verouderen van rollen.
Nederland is niet groot genoeg om een rol door vier acteurs te laten spelen en ze dan ook nog eens allemaal goed te laten zijn. ONM is de laatste jaren ook beter dan gtst.
Waarom ? realisticher zo werkt bijvoorbeeld daar nog echt iedereen . En zie je ze zo ook met regelmaat echt werken . Bij gtst heeft ook bijna iedereen een baan maar zie je altijd iedereen in de Koning de Rozenboom of Teluma zitten. Dat vind ik bij onm dus echt een groot pluspunt .
Wel zijn bij gtst de sets veel mooier maar bij gtst heb ik altijd veel meer het gevoel dat ik naar iets neps zit te kijken de laatste jaren. Een normaal huishouden als de familie fischer heeft niet een totaal design meubelair.
Ook zo iets de relaties bouwen ze niet normaal op.
Bij een ATWT heb je bijvoorbeeld een veel langere aanloop periode.
Die vaak loopt van vriendschap of zakenpartnerschap tot flirten naar langzaam een vaste relatie toe.
De relaties duren daar ook langer en zijn bij een keer over ook niet gelijk helemaal over.
En dan nog misschien nog wel het ergste puntje bijna iedereen is of een grijze muis in gtst of wordt zwaar overdreven neergezet. In zowel ATWT als ONM heb je veel personages die genoeg op de kerfstok hebben en zowel goeie als slechte kanten hebben. in gtst wordt bij de introductie van personages die slechte of mysterieuse kant bij de intro altijd benadruk om het personages vervolgens in een grijze muis te veranderen. Neem een Noud die al schelden bij het ziekenhuis bed van zijn bijna dode vader zat of een Jack die een foto van Frits verbrande . Bijde personages zijn nu braaf en niets zeggend als de rest. Je moet met gtst als personage mee met de groep anders wordt je een eenzaam persoon ik noem een Nick Sanders.
Nog een ander punt er zijn teveel oudgedienden die nog steeds klasse acteurs zijn maar die al zoveel meegemaakt hebben dat deze talentloze schrijvers gewoon niet weten wat ze er mee aan moeten.
Ik noem een Laura en een Jef die echt niets maar dan ook niets mee maken in een jaar.
Ook heeft gtst nu en in het recente verleden acteurs gehad met veel potentie die ook maar geen eigen verhaal krijgen In het verleden was dat bijvoorbeeld Dorothea prima actrice maar als je der dan vervolgens als een soort van oud wijf alleen maar met dingen laat bemoeien dan is de koek snel op natuurlijk . Zelfde voor Martijn die man heeft als Wout laten zien te kunnen acteren en zelfs als Martijn doet hij het wel goed maar de enige verhaalijn die de man heeft gehad is dat hij zich schuldig voelde over het eerst redden van zijn zoon. Die man is huisarts het kan zo makkelijk zijn . Laat hem onder druk van een patient drugs smokkelen of eutenasie op iemand plegen ofzo.
btw dan nog 1 recente fout waar gtst probeert ATWT na te doen maar weer compleet de mist in gaat is het verhaal met Lucas . Leuk hoor een homo personage zou ook ergens wel nodig zijn trekt weer nieuwe andere kijkers ook denk ik . Maar laat dan niet een Dex of een Noud of een ander personage die daarvoor nooit een signaal heeft afgegeven ook maar homo te zijn opeens gay zijn. Kijk met Luc in ATWT kon het. Die zat er nog maar recent in als volwassen personage en die kende de kijkers niet. Nu heb ik het gevoel dat een personage als Dex die ik meer zie als potentiele kleinschallige schurk gewoon wordt verpest op deze manier. Cast dan gewoon twee homo's gtst.
Met Maxime gaat gtst btw ook zwaar de mist in maar daarover een andere keer.
Me post wordt zo een beetje te lang
Wanneer dan, welke datum? De meeste winterseizoenprogramma's beginnen volgende week al weer, 31 augustus.quote:
Laat Mario dan wel een beetje een psyco zijn op een enge manier maar gtst kende maken ze der een borderline trut van compleet met zelfmoord poging en huilbuien.quote:Volgens de acteur zal er wel een klik zijn tussen hen. "Ik heb haar nog niet ontmoet, dat zal volgende week gebeuren. Maar het wordt een feestje. We komen allebei uit Rotterdam." Danny de Jong zit nog steeds in een periode waarin hij de traumatiche gebeurtenissen uit zijn jeugd verwerkt. In dit proces lijkt het handig om moeder Maria erbij te halen. Het geeft volgens Jan meer verdieping aan de personages Danny en zijn broer Rik.
"In het hele familieproces gaat wel heel wat tijd zitten. Maar er staat heel veel op stapel voor Danny dit seizoen, er gaan grote dingen gebeuren, dat kan ik al wel vertellen." aldus jan Kooijma
Om wie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:15 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Laat Mario dan wel een beetje een psyco zijn op een enge manier maar gtst kende maken ze der een borderline trut van compleet met zelfmoord poging en huilbuien.
En Danny en Rik zijn er dan om te steunen . Rik zou wel de goeie zoon spelen en danny de onbegrepen gevoelige kneusAls nou een van de twee aan de drugs of drank zou gaan kan je er nog ergens mee heen maar dat is in gtst ook al duizend keer gebeurt. Die Rik moet nog rouwen om Anita man
Okee dit was dus wel echt seizoen 9, nogmaals binnen enkele maanden exit: Julian, Kim, Jessica, Daniël en Arthur. Een metamorfose van huize Laura en Hotel Dendermonde weg, gevolgd door AA&F/V. Naar mijn inzichten hadden ze nooit zo ver moeten afdwalenquote:
Gaan ze nu eerst een week herhalingen uitzenden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:28 schreef Liquidist het volgende:
nog een weekje wachten.. jeuj
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
Gaan ze nu eerst een week herhalingen uitzenden?
Met sommige punten ben ik het ook eens, het lijkt simpelweg of ze geen tijd meer willen steken in een realistische opbouw van situaties. Misschien omdat ze bang zijn langdradig te worden, maar ook dat opbouwen kan razend spannend zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, mooi gezegd!
Wat een nostalgie!!!! Al die bekende gezichten, waaronder Guusje Nederhorst. Ik ken niemand meer van tegenwoordigquote:
Dan moet je er misschien eens naar kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Wat een nostalgie!!!! Al die bekende gezichten, waaronder Guusje Nederhorst. Ik ken niemand meer van tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Bedankt! Dat staat niet in mijn tv-gids.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:11 schreef Foca het volgende:
Maandag begint het weer mét een dubbele aflevering.
not gonna happenquote:Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga er stiekem nog steeds een beetje vanuit dat het allemaal een stunt is en Maxime wél verdwijnt uit de serie.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zit iedereen vol spanning wat er met maxime gebeurt ?Ik zag de laatste aflevering van seizoen 3 op youtube, ik ben eigenlijk benieuwder hoe dat afloopt dan dit slap aftreksel van het oorspronkelijke gtstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
En Sjors en Charlie ook zeker, als je mensen verkeerde informatie geeft (dat doet die Maxime dus) gaan ze ook verkeerd handelenquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dit het laatste Nick ?
Ludo is van af nu ook een klootzak
Idd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit kan dus voor geen ene meter he, iemand gedwongen op laten nemen zonder dat ie door een deskundige is onderzocht. Slechts enkele procenten van de bewoners van een inrichting zit daar op 'een gesloten afdeling'.
Dit is gewoon je reinste fantasie
Dat ze Nick nog ff toesprakquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Lauwheid het volgende:
Wat is Maxime een irritant mens zeg..
Ik hoop nog liever oude bekenden terug.quote:Op maandag 7 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Nou.... het kon me niet echt boeien, heb me vanaf minuut 1 alweer zitten irriteren aan de ontbrekende acteerkunsten van "Maxime" maar dat zal wel komen omdat ze een paar maanden met haar kop onder water heeft gelegen! Als dit Nick zijn "einde" is dan is dat opzich wel weer positief want dan kan hij altijd nog terugkomen... laten we het hopen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef GSMboy het volgende:
En wat spoiler voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Roberto258 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraakquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Frey het volgende:
Ik bleef maar hopen dat Nick zou ontsnappen en zo zou verdwijnen.
Hopelijk komtie weer terug om Maxime definitief af te slachten.
Volgens gtst is het dus wel zijn exit, toch klopt het niet, gezonde mensen houden ze niet in een gekkenhuis en al helemaal niet op een gesloten afdelingquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraak![]()
Bovendien het zou ook nergens op slaan als ie daar moest blijven, hij is niet gek en daar komen ze dus ook snel genoeg achter (in het echt dan, maar in gtst klopt niks).
Het is hetzelfde als ik mezelf laat behandelen voor een knobbel op mijn linkerpink, als ik daar niks heb zitten komen ze daar snel genoeg achter en mieteren ze me weer naar huis
Nou dat is precies wat ik ook dacht! De cliff van seizoen 1 naar 2 kan ik me alleen niet meer herinnerenquote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit had net zo goed een gewone aflevering kunnen zijn, dit heeft niks met de gebruikelijke cliff spanning te maken, zelfs de cliff van seizoen 1 naar 2 was (bijna) spannender
Nee ik had geen idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Of wat dachten jullie van dat Nazi geld.Ik kon het bijna al wel raden, dat dit het "grote geheim" achter Jack zou zijn.
Ik was al gestopt eigenlijk, ik heb de cliff gekeken en die dubbele aflevering, nu is het voor mij weer even klaar, ik lees aan de hand van dit topic wel, welke afleveringen de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind het tegenwoordig zo slecht en zit me alleen maar te ergeren. Maar ik kijk al vanaf het begin in 1990, dus om er nu opeens mee op te houden....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Frey het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef alors het volgende:
Kijk eens naar dat data, gister stonden er van 2 en 3 september. Je moet even naar rtlgemist gaan en dan gisteren. Ze staan er wel. Gisteren iig wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Gaan we nu weer weken lang een hijgende Bing zien en vooral horen???
zo levenloos is zequote:
whehe, dat dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef alors het volgende:
Jezus Bing, ga liggen en doe je ogen dicht
Ipv een bezorgde blik van Annette Barlo, hadden ze haar in Ludo spullen moeten laten snuffelen oid. Zulke blikken moet Janine of Ludo hebben, het is hun dochter. Ik vind Lucas ook leuk. Hij speelt pas een week mee, dus laat hem even wennen daar.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:12 schreef Perico het volgende:
Het vreemde is, dat de verhaallijnen totaal niet boeiend zijn c.q. ons geen biet interesseren, maar dat de interactie tussen personen best aardig is.
Daarmee bedoel ik niet Sjors die tegenwoordig al-tijd boos is of Bing die nog erger hijgt dan Bubba in zijn cel... maar ik vind bijvoorbeeld dat Lucas best een positieve inbreng heeft, hij maakt Janine en Prinses Lieverd weer wat menselijker. En Lucinda euhmmm de moeder van Irene.. dat vind ik gewoon top.
Denk dat de kijker zoiets heeft van: nou en, Bing 3 maanden maar in de bak, peulenschil en nazigeld van Jack? De Amerikanen stonden op de maan dankzij de topnazi van het V2 project.. en of Nina dalijk nu wel of niet met 2 handen kan knippen.. Ludo die blind was of Robert die verlamd was, was heftiger.
Alleen de gang van zaken met Nick was erg.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Stuur Charlie en Ronja maar op vakantie naar Finland en film het niet.
Inderdaad, het is vooral die poeha die ze ervan maken, als iemand gewoon standaard al homo is, zoals die Frank Steggerda (van Dian) dan heb ik er geen problemen mee. Maar dit is al het zoveelste 'homo die uit de kast komt' verhaallijn in gtstquote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Heb nu al weer genoeg, van dat homo gedoe in de serie.![]()
Kinderlijk.
Kennelijk, laten ze toch opdonderen met die burgertrutlijntjes man, daar zijn er al veel teveel van, actie, geweld, criminaliteit (hoog en laag niveau), dat willen wequote:
quote:
Ehhh wie hebben er geen ouders dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Teveel nieuwe mensen die niet goed acteren en teveel ouden weg..jammer!
Vreemd is ze hebben bijna geen ouders enzo in die soap..waar zijn die...?
In de eerdere seizoen gebruikten ze volgens mij een gelijknamig restaurant uit Leimuiden:quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:25 schreef GSMboy het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden.
Waar was Hotel de Rozenboom in het echt? En wat is het in het echt?
Landhuis, hotel? of....?
Het was toch ergens bij Bennebroek?
Dat vroeg ik me ook af..quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat moet Maxime nou weer met Martijn.
Als die moeder dat ook deed toen ze een klein kind was dan is dit gewoon een vorm van kindermishandelingquote:
Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en ziekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Michellee het volgende:
Omigod...Laura krijgt een vibrator?
Ze is irritant.quote:
nee ze is coolquote:
Ik geloof in de buurt van Bennebroek...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de eerdere seizoen gebruikten ze volgens mij een gelijknamig restaurant uit Leimuiden:
[ afbeelding ]
Van nu weet ik het niet..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Michellee het volgende:
Deze week heeft al vele hoogtepunten. (en ik heb maar 2 afleveringen gezien)
Rick die maandverband en tampons tenaladies koopt, en Laura en haar vibrator..
...wie vult aan?
Ze is opgegroeid bij haar Nederlandse vader in Nederland, want mamaatje had het te druk met haar carriere en andere mannen geloof ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef bloodymary het volgende:
Waarom is die moeder van Irene eigenlijk Amerikaans en zij niet?
Ik denk van een geheime pot die stiekum die vibrator wil zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Maxime weer een vuil plannetje heeft. Ik dacht even dat haar rol nadat Nick naar de inrichting ging afgezwakt zou worden. Ik hoop dat ze nog veel trammelant gaat bezorgen in Meerdijk.
Trouwens van wie heeft Laura die vibrostok gekregen? Heeft zij weer een geheime aanbidder?
quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moeder van irene is toch seksuoloog ofzo?
En opeens krijgt Laura een sex speeltje.
Bovendien heeft Laura een tijdje in new york gewoond
En in gtst bestaat Amerika alleen maar uit New York.
Misschien kennen ze elkaar ?
Oh die connectie had ik nog niet gelegd...quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden ze zo creatief zijn? Het klinkt wel logisch.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo was het ooitquote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stel jezelf vooral ook de vraag waar je eigenlijk naar kijkt. Er gebeurd gewoon niks meer, het zijn alleen nog maar dialogen die de mensen voeren.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef tulpie123 het volgende:
Laat me raden, op de vibrator zit sperma van Robert en oma Laura raakt zwangeren o, nee, het sperma is natuurlijk van haar zoon Dennis
en dat betekent dat Laura zwanger is van haar zoon en ojee, hoe gaat ze dat nu uitleggen en een abortus wil Laura niet
.
Martijn is wel lekker trouwens![]()
Ik dacht dat ik naar Nina zat te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Blabla007 het volgende:
Nina: met tien vingers typen.
Ludo: schat dat doe ik met twee vingers en dat gaat razend snel.
dus datquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en zieker
Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggenquote:
ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn, voor je het weet verdwijnt het van de buisquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggen![]()
Meer gebeurd er gewoon echt niet meer
Het werkt gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als Rik en Charlie elkaar gaan helpen met de kinderen dan gaan ze vast ook een keer neuken.
Nee, ze hebben geen seks gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
Ja lach maar, let maar op.quote:
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn
En toen die deur dichtklaptequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen seks gehad.
Is het misschien collecteweek van het Prinses Beatrixfonds? Elke uitzending schuift er een collectant door het beeld.
Die heb ik gemist. Bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
En toen die deur dichtklapte![]()
[ afbeelding ]
Ik ben vrouw dus als ik Charlie was zou ik het wel weten.quote:
Ze praatte echt op zo'n irritant kinderachtig toontje tegen Janine toen ze buiten liepen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 04:23 schreef Perico het volgende:
Vanavond in GTST:
Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.
Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
Vanavond in GTST:
Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.
Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
Dex is HOTquote:Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef Liquidist het volgende:
zucht ligt Dex nou nog steeds zo onredelijk te zeuren over de reddingsactie van zijn pa? Ik word daar zo niet goed van, al die non-issues
Vanavond in GTST:
Vanavond in GTST:
Maxime heeft haar klauwen al in Martijn gezet. Ze zal hem hoe dan ook krijgen, dat moet of Irene of Martijn met de dood bekopen. Denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef tulpie123 het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel het Prinses Beatrixfonds betaalt aan GTST om die collectant steeds langs te laten lopen, doet GTST niet uit liefdadigheid
. Ronja leek echt wel een poedel
.
Laat Ludo maar wraak nemen op Martijn, dan zien we hem weer een keer als bad guy![]()
Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit is
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena die gaat winkelen met Rikki, leuke scene
Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.![]()
Ik weet dat ik in dit topic uiterst kritisch ben, maar daar is de TT dan ook naar
als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
pubers? in hemelsnaam!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?
waaruit zou dat dan moeten blijken?quote:
zo kritisch als wij nu kijken is ook ingegeven door de kwaliteit van eerdere seizoenen, de pubers van nu kennen die 'gouden' jaren niet. En vanuit die hoek zeg ik: misschien zijn wij de doelgroep niet meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waaruit zou dat dan moeten blijken?
al die pubers zijn kinderachtige huilebalken
en de volwassenen zijn senseodrinkende, collectebusvullende, slapouwehoerende zombies.
De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
Maar dát zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.![]()
Als je inderdaad vanaf de eerste aflevering kijkt, weet je net als ik dat het toen niet alleen op hen gericht was.
jij gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Liquidist het volgende:
waarom schrijf je Marrije met dubbel r? Moet je bij de uitspraak dan ook nog even bij die rr blijven hangen? Even wat langer rollen zegmaar?
Oh, wat zei je dan wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dát zeg ik toch ook niet?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh, wat zei je dan wel?
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:
En daarmee zeg ik dus niet dat de gtst van vroeger alleen op pubers was gericht. Daarmee zeg ik dat de gtst van nu wellicht niet meer de 'kijker vanaf aflevering 1' als doelgroep heeft. Omdat die kijker iets meer verwacht dan wat er nu wordt geboden. Dus is het misschien nu zo dat men meer nieuwe kijkers wil trekken en dan gok ik zomaar dat dat eerder pubers zijn dan volwassenen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo kritisch als wij nu kijken is ook ingegeven door de kwaliteit van eerdere seizoenen, de pubers van nu kennen die 'gouden' jaren niet. En vanuit die hoek zeg ik: misschien zijn wij de doelgroep niet meer.
precies, want dat beweerde ik dan ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je inderdaad vanaf de eerste aflevering kijkt, weet je net als ik dat het toen niet alleen op hen gericht was.
kom je zeker uit Frieslandquote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij gaat door voor de koelkast
Als dat zo is dan vind ik dat slecht en dat zal ik hier ook regelmatig ten 'gehore' brengen. Bovendien geloof ik het voor geen meter dat ze dat zouden willen, waarom alleen pubers trekken als je mensen van alle leeftijden kunt trekken? Dat levert veel meer kijkers op.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
En daarmee zeg ik dus niet dat de gtst van vroeger alleen op pubers was gericht. Daarmee zeg ik dat de gtst van nu wellicht niet meer de 'kijker vanaf aflevering 1' als doelgroep heeft. Omdat die kijker iets meer verwacht dan wat er nu wordt geboden. Dus is het misschien nu zo dat men meer nieuwe kijkers wil trekken en dan gok ik zomaar dat dat eerder pubers zijn dan volwassenen.
[..]
quote:precies, want dat beweerde ik dan ook niet.
Kan ik me niet voorstellen, ze willen winst maken, dus zoveel mogelijk mensen bereiken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef Marrije het volgende:
Het zal ook een wisselwerking zijn?
Tja, maar ja, dan zouden ze ook met betere verhaallijnen kunnen komenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ze willen winst maken, dus zoveel mogelijk mensen bereiken.
Kennelijk het principe van het wel willen, maar er te lui voor zijn, past ook goed bij deze tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, maar ja, dan zouden ze ook met betere verhaallijnen kunnen komen
ik weet niet, misschien andere schrijvers? Of misschien valt dit ook onder die vernieuwing, zoals ook die vele muziekjes, dat de verhaallijnen zo oppervlakkig mogelijk gehouden moeten worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kennelijk het principe van het wel willen, maar er te lui voor zijn, past ook goed bij deze tijd.
Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 05:18 schreef Perico het volgende:
Lucas: "Babs, I am bored... wat denk je ervan... zullen we gewoon even lekker wat rollebollen boven?"
Barbara: "Ik vind dit nogal een vreemd.... alhoewel.. ."
Lucas is meer een vrouwtjequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.
Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.quote:
Is hij niet diegene die met dat homojongetje aan de haal gaat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara doodquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara dood![]()
Charlie die nu helemaal moede(r)loos is, besluit om voor de trein te gaan springen
![]()
![]()
Ronja wil haar nog redden en springt er achteraan, maar helaas wordt ook zij gegrepen door de intercity naar Meerdijk Centraal..
Danny die getuige is van dit alles, krijgt spontaan een hartaanval, in de ambulance wordt een cruciale fout gemaakt waardoor ook hij het niet overleeft.
![]()
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
ik kan niet wachten tot ie weer naar NY gaatquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:27 schreef Purdey het volgende:
Ik vind het altijd zo eng dat Lucas iedereen een kus geeft als ie weggaat![]()
Z'n moeder zoent hij ongeveer drie keer per aflevering,van de week zelfs Barbara![]()
Misschien hoort het bij zijn verkapte meisjesachtige rol,maar ik vind het onnatuurlijk overkomen
quote:Op zondag 20 september 2009 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mwah Jan ziet er niet verkeerd uit, maar ik ga er ook niet van soppen ofzo.
Ja, Danny wordt gespeeld door een Jan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan huh ?
wtf welke janZit Jan Smit in gtst ?
Of bedoelen jullie die Danny ?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan huh ?
wtf welke janZit Jan Smit in gtst ?
Die heeft ze gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef groenen het volgende:
Laura die een vibrator wil, ik dacht dat we het dieptepunt wel hadden gehad.
Hahahaha ja de vooruitblik pwnde de hele aflevering door deze geweldige zin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |