quote:
Op woensdag 9 september 2009 04:12 schreef Perico het volgende:Het vreemde is, dat de verhaallijnen totaal niet boeiend zijn c.q. ons geen biet interesseren, maar dat de interactie tussen personen best aardig is.
Daarmee bedoel ik niet Sjors die tegenwoordig al-tijd boos is of Bing die nog erger hijgt dan Bubba in zijn cel... maar ik vind bijvoorbeeld dat Lucas best een positieve inbreng heeft, hij maakt Janine en Prinses Lieverd weer wat menselijker. En Lucinda euhmmm de moeder van Irene.. dat vind ik gewoon top.
Denk dat de kijker zoiets heeft van: nou en, Bing 3 maanden maar in de bak, peulenschil en nazigeld van Jack? De Amerikanen stonden op de maan dankzij de topnazi van het V2 project.. en of Nina dalijk nu wel of niet met 2 handen kan knippen.. Ludo die blind was of Robert die verlamd was, was heftiger.
Alleen de gang van zaken met Nick was erg.
Ipv een bezorgde blik van Annette Barlo, hadden ze haar in Ludo spullen moeten laten snuffelen oid. Zulke blikken moet Janine of Ludo hebben, het is hun dochter. Ik vind Lucas ook leuk. Hij speelt pas een week mee, dus laat hem even wennen daar.
Dex moet geen homo worden dat slaat gewoon nergens op. Laat Lucas desnoods maar een tijdje vrijgezellen of scharellen met wat figuranten. Alsof iedereen van 16 een realtie wil cq heeft of verliefd is. Bedenk maar wat anders interessants voor hem (oh nee ik overschat gtst

).
Laat Jack eens wat meer Van Houten trekjes krijgen, tis soms zo'n softie. EN laat SJors niet zo ontzettend gefrustreerd rondlopen, mijn humeur bederft tegenwoordig al als ik haar hoofd zie. Stuur Charlie en Ronja maar op vakantie naar Finland en film het niet.