x2quote:
Hij pakte de kerb, verstoorde de balans van de auto, kwam stuiterend midden op de baan terecht en moest corrigeren. Zo goed?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:15 schreef vosss het volgende:
Ehmz, hij vloog in de laatste bocht bekans van de baan, dat was ff wat meer dan een kerb meepakken
Badoer heeft gewoon weinig ervaring met het tot de grens drijven van een krachtige formule auto. Daar zit het hem in denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:35 schreef kepler het volgende:
Maar toch, 1.3 seconden is wel erg veelKwalificatie heeft mijn inziens niet heel veel te maken met wedstrijdritme?
?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef wimderon het volgende:
Typisch, wint Barrichello weer een keer, ligt Fok eruit
Story of his life.quote:
Mwah, klopt ook, na Rubens' pitstop had hij meer dan 6 seconden voorsprong op Hamilton, die fout heeft echt geen 6 seconden gekost. Dat Jordan het daarna weer eens verkeerd begreep omdat hij dacht dat Whitmarsh gezegd had dat het geen fout was. Die zei echter dat het een fout was, maar dat ze ook zonder die fout niet zouden hebben gewonnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:44 schreef Atreidez het volgende:
Kan je ook zeggen dat ie gewonnen heeft door een fout van McLaren, al beweerde Whitmarch zelf dat ze de pace niet hadden
Ja, Schumi wil volgens mij een Guido wordenquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef Atreidez het volgende:
Had wel betekent dat Rubens op de baan Lewis had moeten inhalen... Had ik niet zien gebeuren, aangezien er helemaal geen inhaalacties waren
Zit trouwens de buildup van BBC te kijken, wat een afschuwelijk grote "tand" heeft schumi om ze nek hangen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef Atreidez het volgende:
Had wel betekent dat Rubens op de baan Lewis had moeten inhalen... Had ik niet zien gebeuren, aangezien er helemaal geen inhaalacties waren
als je ervan uit gaat dat Hamilton weg zou rijden wanneer de slang eruit ging duurde zijn stop zo'n 4 a 5 seconden te lang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:22 schreef Atreidez het volgende:
Hij moest t gat tot 2 secondes dichten, en t was 3,7 op t moment van Hamiltons stop.. We'll never know ofc.
Weet je niet. Rubens reed op zacht en Hami op hard. Dan is het onderlinge verschil wel groot genoeg voor een inhaalactie dnek ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef Atreidez het volgende:
Had wel betekent dat Rubens op de baan Lewis had moeten inhalen... Had ik niet zien gebeuren, aangezien er helemaal geen inhaalacties waren![]()
Als non-KERS een KERS auto inhalen op Valencia? ... Denk het niet, hoor. Je hebt gezien hoeveel het ook uitmaakt of je vrije baan hebt of niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Weet je niet. Rubens reed op zacht en Hami op hard. Dan is het onderlinge verschil wel groot genoeg voor een inhaalactie dnek ik.
Ohja, ik had buiten de KERS gerekend inddquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als non-KERS een KERS auto inhalen op Valencia? ... Denk het niet, hoor. Je hebt gezien hoeveel het ook uitmaakt of je vrije baan hebt of niet.
Valencia ging om wie het langste in schone lucht kon rijden en daar z'n snelste ronden rijden.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Tarado het volgende:
nog even voor de statistieken, Raikkonen versus Badoer ronde tijden![]()
;[ afbeelding ]
Lijkt net of Badoer 20 keer een pitstop heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Tarado het volgende:
nog even voor de statistieken, Raikkonen versus Badoer ronde tijden![]()
;[ afbeelding ]
Blauwe vlaggen, heet dat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Gauner het volgende:
[..]
Lijkt net of Badoer 20 keer een pitstop heeft gemaakt.
Je haalt me de woorden uit de mond.. Hij werd duidelijk moe op t eindequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Gauner het volgende:
[..]
Lijkt net of Badoer 20 keer een pitstop heeft gemaakt.
Ik denk eerder dat het blauwe vlaggen zijn geweest eikquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.. Hij werd duidelijk moe op t einde
Brundle is een baasquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Atreidez het volgende:
Ah, gevonden :
http://v.youku.com/v_show/id_XMTE0NjE2ODcy.html
Voor de duidelijkheid, live en public tv vs. recorded en paidtv heb ik gelezen (zij is van Sky).
Prachtigquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Atreidez het volgende:
Ah, gevonden :
http://v.youku.com/v_show/id_XMTE0NjE2ODcy.html
Voor de duidelijkheid, live en public tv vs. recorded en paidtv heb ik gelezen (zij is van Sky).
ik had het gezien ja, lekker keuvelen met de rij en die dan voorbij steken. dat is het voordeel als je baas 150miljoen betaald om f1 uit te mogen zendenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:34 schreef Atreidez het volgende:
Ik haalde eigenlijk Brundle's commentaar aanDie zei dat nadat je Badoer in een halve hairpin weer achterstevoren zag staan..
Iemand anders trouwens nog t voorprogramma met Brunde op de grid gezien, die vervolgens een andere verslaggever powned door voor te dringen bij het interviewen van Vettel.. "Of there is queue, so we have to pick a number somewhere?"En vervolgens zie je dat mens echt zo beteuterd en geirriteerd naar Brundle kijken terwijl ie de aandacht van Vettel krijgt... Mooi stukje tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |