en Grosjean dan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Badoer is qua talent misschien niet geweldig, maar pure racesnelheid heeft niks te maken met je ontwikkelcapaciteiten. Blijkbaar was Badoer daar de voorgaande jaren erg goed in.
Bovendien heef Badoer nooit in deze auto gereden behalve die vreemde demo vorige week.
Ik denk dat Schumacher ook wel iets van 1.5 tot 2 seconden off the pace zou zitten als hij i.p.v. Badoer zou rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Badoer is qua talent misschien niet geweldig, maar pure racesnelheid heeft niks te maken met je ontwikkelcapaciteiten. Blijkbaar was Badoer daar de voorgaande jaren erg goed in.
Bovendien heef Badoer nooit in deze auto gereden behalve die vreemde demo vorige week.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook die heeft nooit met de F60 gereden..
Grosjean was al in wedstrijdritme door GP2. Badoer deed volgens mij geen drol. Iig Grosjean zal al in een open-wheeler.quote:
Ik ben ook benieuwd. Hoop dat ze iets vooruitgang geboekt hebben, om het spannend te houden op de baanquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK laten we dan België afwachten en zien
Ik denk dat Schumacher wel beter voor de dag was gekomen. Die kerel heeft gewoon puur talent en snelheid.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat Schumacher ook wel iets van 1.5 tot 2 seconden off the pace zou zitten als hij i.p.v. Badoer zou rijden.
Maar toch, 1.3 seconden is wel erg veelquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Grosjean was al in wedstrijdritme door GP2. Badoer deed volgens mij geen drol. Iig Grosjean zal al in een open-wheeler.
Schumi zuijn testtijden waren dan ook gewoon goed. Hij had alleen last van zijn nek.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat Schumacher wel beter voor de dag was gekomen. Die kerel heeft gewoon puur talent en snelheid.
Hulkenberg gaat Rosberg opvolgen bij Williams.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:38 schreef Bolter het volgende:
Bij de GP2 zijn ze wel flink bezig qua crashes. Btw. die Hulkenberg heeft blijkbaar ook Weber als manager.. Zou dat niet iets zijn voor Ferrari?
Kijk je 2 min. RTL GP ben je die Allard Kalf alweer beu! Gooo BBC!
Vergeleken met ... ? Unieke situatie toch, een 2007 auto met gesimuleerde 2009 downforce op gp2 banden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:04 schreef sanger het volgende:
Schumi zuijn testtijden waren dan ook gewoon goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |