Dan had Hamilton zijn laatste rondje wel afgemaakt hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:10 schreef rycemasta het volgende:
Jammer dat Kovalainen net die kerb meepakte, anders had hij de pole.
Ik heb zelf een ander gerucht gelezen. Ze zetten Fisichella in die wagen om dan volgend seizoen als testrijder aan de slag te gaan. Maar Piquet in die wagen zou natuurlijk puur genieten zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Brundle hint naar een plekje voor Nelsinho voor de rest van het seizoen bij Ferrari.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ander gerucht gelezen. Ze zetten Fisichella in die wagen om dan volgend seizoen als testrijder aan de slag te gaan. Maar Piquet in die wagen zou natuurlijk puur genieten zijn.
Piquet is zo slecht nog niet, veel beter dan deze vlerk tenminstequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef Atreidez het volgende:
PiquetDan kunnen ze echt nog beter Bourdais nemen..
quote:Badoer rijdt vier keer te hard door de pits
Luca Badoer heeft dit weekend reeds vier maal de maximale snelheid in de pitstraat overschreden. De Italiaan kreeg hiervoor drie boetes en een reprimande.
De Italiaan, die in Valencia de geblesseerde Felipe Massa vervangt, moest na zijn vierde snelheidsovertreding bij de wedstrijdleiding komen om tekst en uitleg te geven. Voor de eerste drie keer dat hij te hard reed, kreeg hij in totaal 5400 euro boete.
De maximale snelheid in de pits is tijdens de trainingen 60 kilometer per uur.
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef Atreidez het volgende:
PiquetDan kunnen ze echt nog beter Bourdais nemen..
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik lees net op Autosport.com dat ze een probleem ontdekt hebben met de Ferrari van Badoer.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:1. Lewis Hamilton, McLaren, 653kg
2. Heikki Kovalainen, McLaren, 655
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 662.5
4. Sebastian Vettel, Red Bull, 654
5. Jenson Button, Brawn GP, 661.5
6. Kimi Raikkonen, Ferrari, 661.5
7. Nico Rosberg, Williams, 665
8. Fernando Alonso, Renault, 656.5
9. Mark Webber, Red Bull, 664.5
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 657.5
11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 677
12. Adrian Sutil, Force India, 672.5
13. Timo Glock, Toyota, 694.7
14. Romain Grosjean, Renault, 677.7
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 688.5
16. Giancarlo Fisichella, Force India, 692.5
17. Kazuki Nakajima, Williams, 702
18. Jarno Trulli, Toyota, 707.3
19. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 678.5
20. Luca Badoer, Ferrari, 690.5
Uiteraard geen zekerheid dat hij dan zeker de pole zou hebben gehad, maar het zou in ieder geval close zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:25 schreef wimderon het volgende:
Dan had Hamilton zijn laatste rondje wel afgemaakt hoor.
Het heeft meer met de warme omstandigheden te maken dan dat ze het lek van de banden temperatuur boven hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:01 schreef sanger het volgende:
Brawn weer op de weg terug gelukkig. Goed voor kampioenschap
Ze hebben de laatste 2 weken echt niet uit hun neus zitten eten.... Er zal vast wel iets verbeterd zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft meer met de warme omstandigheden te maken dan dat ze het lek van de banden temperatuur boven hebben
Gisteren zei Brawn op de BBC, dat door het weer ze weinig aanpassingen hebben hoeven te maken voor de banden temparatuur en daardoor de auto optimaal is, oftewel in koudere omstandigheden zouden ze langzamer zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze hebben de laatste 2 weken echt niet uit hun neus zitten eten.... Er zal vast wel iets verbeterd zijn
Ik weet niet hoe jouw Engels is, maar ik heb Brawn op de BBC horen zeggen dat ze aanpassingen gemaakt hebben, maar dat het nu niet echt te testen is omdat onder deze weersomstandigheden de auto wel al goed werkte. In België verwacht hij beter te kunnen zien of de aanpassingen geholpen hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren zei Brawn op de BBC, dat door het weer ze weinig aanpassingen hebben hoeven te maken voor de banden temparatuur en daardoor de auto optimaal is, oftewel in koudere omstandigheden zouden ze langzamer zijn
Ehmz, hij vloog in de laatste bocht bekans van de baan, dat was ff wat meer dan een kerb meepakkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:10 schreef rycemasta het volgende:
Jammer dat Kovalainen net die kerb meepakte, anders had hij de pole.
OK laten we dan België afwachten en zienquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw Engels is, maar ik heb Brawn op de BBC horen zeggen dat ze aanpassingen gemaakt hebben, maar dat het nu niet echt te testen is omdat onder deze weersomstandigheden de auto wel al goed werkte. In België verwacht hij beter te kunnen zien of de aanpassingen geholpen hebben.
Badoer is qua talent misschien niet geweldig, maar pure racesnelheid heeft niks te maken met je ontwikkelcapaciteiten. Blijkbaar was Badoer daar de voorgaande jaren erg goed in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:39 schreef sooty het volgende:
Luca Badoer maakt zijn afgekorte naam wel waar: BAD![]()
1.5 seconden achter op nr 19 van het veld.
Wat ik nu niet begrijp is, hoe hij de testrijder van Ferrari kan zijn en dan zo'n slechte beurt maakt.![]()
Ferrari moet hoognodig een andere testrijder aannemen en deze 38-jarige met pensioen sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |