Alles beter dan Badoer. Het zal een prima testrijder zijn maar dit kan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien moeten ze Eric Clapton in Spa maar in die Ferrari zetten...wat een wanprestatie van Badoer.
denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb onder je gepost, ben ik nu besmet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calmer than you are
pfff...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De BBC is nog de archieven aan het doorspitten, maar ze geloven dat er nog nooit eerder een Ferrari als laatste gekwalificeerd is
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik lees net op Autosport.com dat ze een probleem ontdekt hebben met de Ferrari van Badoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik lees net op Autosport.com dat ze een probleem ontdekt hebben met de Ferrari van Badoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
blablablablablablablablablablablablablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |