Blijkbaar had hij dat idee inderdaad, maar met zulke verwondingen is er een groot risico dat het niet lukt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien had Schumacher zelf het idee dat het wel zou kunnen. Maar ja, misschien dat het later in seizoen nog gaat lukken. Al ga ik daar maar niet vanuit.
Ik denk dat Massa het wel vreemd zal vinden dat men Schumacher's blessure meer bespreekt dan zijn blessurequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij dat idee inderdaad, maar met zulke verwondingen is er een groot risico dat het niet lukt...
Ik ga er ook niet vanuit dat hij nog terug komt
Bij Massa weten we wat er aan de hand was, bij Schumacher was het niet zekerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa het wel vreemd zal vinden dat men Schumacher's blessure meer bespreekt dan zijn blessure
"Ehhh ... folks? I was driving that car, remember?"
Nicccequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kaartjes voor Spa volgend weekend! Zin in!
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NiccceCamera mee, verslag doen voor FOK!
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Ik heb trouwens 2 kaartjes voor de training van vrijdag over. Wij gaan alleen zaterdag en zondag.
Als iemand het leuk vind en ze kosteloos wil overnemen stuur me dan maar een pm.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.footballclubonline.com/ch1.html
stream (herhaling ... thanks voor die link nog ^^ )
Gek zeg, op 1 willen staanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:55 schreef RowanF1 het volgende:
Saaie boel hoor.. Hamilton moet weer naar buiten hoor, hij moet zijn naam op p1 zien staan!
Hij draaide een stormrondjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Bolter het volgende:
Whut, die FIs hebben wel wat snelheid gevonden. Leuke qualify straks dus! Wat is het probleem met Alonso? Die stond 19de geloof ik?
Kijk jij ook altijd op GPUpdate in het engels.. dan heb je nl. britse tijden erbij staan, en dan begint ie idd om 13.00quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom denk ik nog steeds dat kwalificatie om 13u is?
Nee, dat niet. Ik kan me herinneren dat 'vroeger' kwalificatie altijd om 13u was. Ben daar gewoon een beetje in blijven hangen, vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd op GPUpdate in het engels.. dan heb je nl. britse tijden erbij staan, en dan begint ie idd om 13.00
die zakt toch wel zwaar door het ijs zeg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef Trystar het volgende:
Forza Badoer!!!
zeker..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die zakt toch wel zwaar door het ijs zeg...
wellicht bij zijn vrouw, op het circuit zie ik het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
Badoer komt nog wel.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wellicht bij zijn vrouw, op het circuit zie ik het niet meer gebeuren
quote:
jewel, alleen wat later dan de rest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
Badoer komt nog wel.
Race-ervaring misschien, maar kwalificatie blijft tegen de klok rijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef rycemasta het volgende:
Eigenlijk te verwachten met zo weinig ervaring, maar die laatste bocht..
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:28 schreef Duizendpootje het volgende:
owww ik heb Q1 gemist omdat ik weer in slaap was gevallen
...Testen is toch niet altijd knetterhard rijden om te kijken of de tijden verbeteren? Volgens mij heeft hij het nu gewoon niet in zich om op de grens te rijden met een F1 auto.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Race-ervaring misschien, maar kwalificatie blijft tegen de klok rijden.
En dat is precies wat hij in de voorgaande jaren duizende kilometers heeft gedaan tijdens de tests.
tis niet dat ik F1 saai vind maar het komt door de Mexicaanse griep..quote:
zou hetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Brundle hint naar een plekje voor Nelsinho voor de rest van het seizoen bij Ferrari.
Heb jij mexicaanse griepquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:31 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
tis niet dat ik F1 saai vind maar het komt door de Mexicaanse griep..
Ik ga mijn best doen om nu wakker te blijven haha
Je zou verwachten van een test rijder dat de quali juist het makkelijke zou zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef rycemasta het volgende:
[..]
...Testen is toch niet altijd knetterhard rijden om te kijken of de tijden verbeteren? Volgens mij heeft hij het nu gewoon niet in zich om op de grens te rijden met een F1 auto.
ik ga voor Taki Inoue in de ferrari!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien moeten ze Eric Clapton in Spa maar in die Ferrari zetten...wat een wanprestatie van Badoer.
ik heb onder je gepost, ben ik nu besmetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:31 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
tis niet dat ik F1 saai vind maar het komt door de Mexicaanse griep..
Ik ga mijn best doen om nu wakker te blijven haha
Inderdaad wat een afgang voor en van Ferrari, ik kan me niet voorstellen dat ze hem er volgende week er weer in zetten.........................quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien moeten ze Eric Clapton in Spa maar in die Ferrari zetten...wat een wanprestatie van Badoer.
Alles beter dan Badoer. Het zal een prima testrijder zijn maar dit kan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb onder je gepost, ben ik nu besmet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calmer than you are
pfff...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De BBC is nog de archieven aan het doorspitten, maar ze geloven dat er nog nooit eerder een Ferrari als laatste gekwalificeerd is
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik lees net op Autosport.com dat ze een probleem ontdekt hebben met de Ferrari van Badoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik lees net op Autosport.com dat ze een probleem ontdekt hebben met de Ferrari van Badoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
blablablablablablablablablablablablablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |