Ik denk dat Massa het wel vreemd zal vinden dat men Schumacher's blessure meer bespreekt dan zijn blessurequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij dat idee inderdaad, maar met zulke verwondingen is er een groot risico dat het niet lukt...
Ik ga er ook niet vanuit dat hij nog terug komt
Bij Massa weten we wat er aan de hand was, bij Schumacher was het niet zekerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa het wel vreemd zal vinden dat men Schumacher's blessure meer bespreekt dan zijn blessure
"Ehhh ... folks? I was driving that car, remember?"
Nicccequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kaartjes voor Spa volgend weekend! Zin in!
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NiccceCamera mee, verslag doen voor FOK!
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Ik heb trouwens 2 kaartjes voor de training van vrijdag over. Wij gaan alleen zaterdag en zondag.
Als iemand het leuk vind en ze kosteloos wil overnemen stuur me dan maar een pm.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.footballclubonline.com/ch1.html
stream (herhaling ... thanks voor die link nog ^^ )
Gek zeg, op 1 willen staanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:55 schreef RowanF1 het volgende:
Saaie boel hoor.. Hamilton moet weer naar buiten hoor, hij moet zijn naam op p1 zien staan!
Hij draaide een stormrondjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Bolter het volgende:
Whut, die FIs hebben wel wat snelheid gevonden. Leuke qualify straks dus! Wat is het probleem met Alonso? Die stond 19de geloof ik?
Kijk jij ook altijd op GPUpdate in het engels.. dan heb je nl. britse tijden erbij staan, en dan begint ie idd om 13.00quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom denk ik nog steeds dat kwalificatie om 13u is?
Nee, dat niet. Ik kan me herinneren dat 'vroeger' kwalificatie altijd om 13u was. Ben daar gewoon een beetje in blijven hangen, vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd op GPUpdate in het engels.. dan heb je nl. britse tijden erbij staan, en dan begint ie idd om 13.00
die zakt toch wel zwaar door het ijs zeg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef Trystar het volgende:
Forza Badoer!!!
zeker..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die zakt toch wel zwaar door het ijs zeg...
wellicht bij zijn vrouw, op het circuit zie ik het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
Badoer komt nog wel.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wellicht bij zijn vrouw, op het circuit zie ik het niet meer gebeuren
quote:
jewel, alleen wat later dan de rest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
Badoer komt nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |