Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??quote:
Rotkopquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.
Die uitspraak van Jol ging over binnenlandse transfers.
(dat betekent dat het gaat om een transfer van een Nederlandse club naar een andere Nederlandse club!!!!)
Daarom gaat Honda ook niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Is het ajaxlutsertje weer op zijn teentjes getrapttijd dat ze woonwagen bewoners zoals jou eens van het internet afsluiten.
Daarbij let op he, Honda speelt bij VVV, VVV is een club in de Nederlandse Competitie, Ajax wilt deze graag overnemen, en ja hoor voor de 10 miljoen die VVV vraagt, ach gut snap je het al ? Of moet ik nog minder moeilijke woordjes voor je gebruiken? Ik kan het proberen met tekeningen zoals je die kreeg bij je hoogst genoten opleiding, de basisschool.
Suarez gaat nergens heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
Mooi inderdaad. Na vanavond is de kans met ongeveer 75% toegenomen dat hij binnen nu en 10 dagen pleite is.
Zondag. Tegen Ooijer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??
Je snapt het zelf niet helemaal volgens mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Is het ajaxlutsertje weer op zijn teentjes getrapttijd dat ze woonwagen bewoners zoals jou eens van het internet afsluiten.
Daarbij let op he, Honda speelt bij VVV, VVV is een club in de Nederlandse Competitie, Ajax wilt deze graag overnemen, en ja hoor voor de 10 miljoen die VVV vraagt, ach gut snap je het al ? Of moet ik nog minder moeilijke woordjes voor je gebruiken? Ik kan het proberen met tekeningen zoals je die kreeg bij je hoogst genoten opleiding, de basisschool.
Nah, zodra er hier iets negatiefs gezegd word over wat dan ook wat betrekking heeft tot Ajax springen een aantal mensen standaard in deffmode, onderbouwde argumenten zijn dan helaas zelden te vinden, maar de scheldwoorden vliegen je dan om de oren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je snapt het zelf niet helemaal volgens mij.
Gebruik maar makkelijke woorden, misschien kun je jezelf dan volgen. Ajax heeft geen 10 miljoen geboden voor Honda en dat gaan ze ook niet doen. Waarom niet? Omdat grens van 8 miljoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Ja, afgelopen zondagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??
De expert van de tegenstander met een objectieve meningquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez
veel te licht voor een buitenlandse topcompetitie. Misschien kan ie in Duitsland nog aan de bak, dat dan wel
jwtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De expert van de tegenstander met een objectieve mening_!
Correctie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gebruik maar makkelijke woorden, misschien kun je jezelf dan volgen. Ajax heeft geen 10 miljoen geboden voor Honda en dat gaan ze ook niet doen. Waarom niet? Omdat grens van 8 miljoen![]()
Niemand in NL (behalve Suarez) is meer waard dan 8 mln volgens Jol.
Positief, maar het ging me er even om het standpunt van die andere knakker onderuit te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Correctie.
Er zijn wel spelers die meer waard zijn dan 8 miljoen. Jol gaf alleen aan dat de spelers die een transfer VAN een Nederlandse club NAAR een Nederlandse club maken niet meer dan 8 miljoen waard zijn.
Er zijn een paar heerschappen (Suarez, Afellay etc) die echt wel meer dan 8 miljoen waard zijn. En die SPELEN wel bij een Nederlandse ploeg...maar als die een transfer maken, gaan die toch echt naar het buitenland hooren die zullen meer dan 8 miljoen kosten.
Ochjeej moest je schrikken jongen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
Je liet me toch wel even schrikken met die TT, reetveter
Zonder Suarez heeft Ajax dan ook een tamelijk major probleem qua scorend vermogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat alle Ajacieden hier zo blij mee zijn. Goede overwinning natuurlijk, maar je had het toch beter wat meer verspreid kunnen hebben qua doelpuntenmakers. Als Suarez geblesseerd raakt of alsnog vertrekt dan is Ajax echt een middelmatig elftal heb ik het idee.
Als Luis niet zo'n vuige egoist was geweest, waren er ook meerdere doelpuntenmakers geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat alle Ajacieden hier zo blij mee zijn. Goede overwinning natuurlijk, maar je had het toch beter wat meer verspreid kunnen hebben qua doelpuntenmakers. Als Suarez geblesseerd raakt of alsnog vertrekt dan is Ajax echt een middelmatig elftal heb ik het idee.
nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:24 schreef gers het volgende:
hopelijk rot ie snel op misselijk mannetje is het
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Nou.. nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.
Ha, maar wij verkopen onze 'matige' spelers wel voor ruim 10 miljoen, terwijl Feyenoord ze nog niet voor een grijpstuiver verkocht krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.
Idd, dan is Feyenoord nóg beter.quote:
Wanneer moet ie tegen Ricky vd Bergh ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef Bevin het volgende:
Die Suarez krijgt straks in september een schop zodat ie het hele jaar niet meer kan spelen en dan wordt Ajax 6e ofzo
Wat een onzin zeg...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat staat er geheel los van..... het gaat om het vertoonde spel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ha, maar wij verkopen onze 'matige' spelers wel voor ruim 10 miljoen, terwijl Feyenoord ze nog niet voor een grijpstuiver verkocht krijgt.
Dat hele ADO is een grote schopploeg, met Ricky, Kum, Buijs (quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer moet ie tegen Ricky vd Bergh ?
Dan gaat Suarez zijn knieschijf er wel aan denk ik.
Immersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat hele ADO is een grote schopploeg, met Ricky, Kum, Buijs () en nog een paar van die Haagse jochies
27 september al
Ik heb er zin in
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij hebben 7 punten, 0 tegengoals en ongeslagen koploper. En ajax?
Nee 'jullie' worden kampioenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Een moeilijker programma gehad wat weer voordelig uitpakt laterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Die en zijn broertjes idd. Ja vechtlust hebben ze wel daar in Den Haag.quote:
Sterker nog, zonder Suarez schat ik Ajax nog zelfs iets lager in dan Feyenoord, met name in de breedte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vitesse - ajax 4-1, moet ik meer zeggen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
![]()
Nec thuis, Vitesse en Heracles uit_!
Dat komt omdat Feyenoord de halve jeugd in het eerste elftal zetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder Suarez schat ik Ajax nog zelfs iets lager in dan Feyenoord, met name in de breedte.
Vorig seizoen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vitesse - ajax 4-1, moet ik meer zeggen?_!
Feyenoord - Ajax, hoe liggen de verhoudingen in de historie daarzo dan? En dan zijn dat nog de uitwedstrijden voor Ajax.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ajax evenveel, alleen onze lichting talenten is voor de verandering een keer net iets beter. Overigens valt het best mee, vorig seizoen was dat zo maar alleen de beste paar talenten zijn over nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Feyenoord de halve jeugd in het eerste elftal zet
Prima, net als vorig jaar. Jullie het goede voetbal, wij de punten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Bevin het volgende:
Ah Feyenoord wordt volgende week thuis helemaal weg gespeeld, ook leuk, goed voetbal
2 'jeugdspelers' in de basis tegen Heraclesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Feyenoord de halve jeugd in het eerste elftal zet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Prima, net als vorig jaar. Jullie het goede voetbal, wij de punten.
Wie denk dat dan? Op een sporadische randdebiel na, die je bij elke club hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt omdat ze al 3 wedstrijden niet verloren hebben
Hou eens op mensen iets in de mond te leggen, er is (nog) niemand die denkt dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Als er iemand voorzichtig is met dat soort dingen roepen, zijn het wel Feyenoorders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt omdat ze al 3 wedstrijden niet verloren hebben
Nog niemand..... boven Ajax eindigen kan ook met een 9 plaatsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Splutje het volgende:
Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd. Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder Suarez schat ik Ajax nog zelfs iets lager in dan Feyenoord, met name in de breedte.
Ik schat ze niet hoger in... zeker niet heel veel minder, maar het is bij Ajax en PSV zeker net zo bedroevend als bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd. Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.
PSV vind ik ook echt duidelijk minder. Ajax is ook alles behalve de gedoodverfde kampioen, maar ik schat hun echt nog wel flink hoger in dan Feyenoord. Ik geloof best dat het moeilijk is als Feyenoord-supporter zijnde, maar om dan te gaan raaskallen heeft ook weinig nut.
Ja, net als bij PSV in de afgelopen 5 seizoenen, Italiaanse clubs in de CL en Duitsland op vrijwel alle WK's. Zo win je nooit wat, je hebt gelijk. Ow wacht...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd.
Ik ben het met je eens dat het de afgelopen jaren niet goed was, maar gelukkig is de hoofdverantwoordelijke daarvoor (Bosz) vertrokken en heb je met Beenhakker toch wel een topper in huis. Verder zit onze jeugdopleiding de laatste jaren beter in elkaar dan die van jullie. Feyenoord is er nog lang niet, maar we zijn eerder uit het drijfzand aan het komen dan dat ze erin zakken. Ik zie eerder dat gevaar voor PSV eigenlijk, als ze nu weer niet aanhaken.quote:Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.
Dat zijn ze al 5 jaar volgens jullie supporters en de media.quote:PSV vind ik ook echt duidelijk minder. Ajax is ook alles behalve de gedoodverfde kampioen,
Bij PSV spelen namen als Kromkamp en Salcido, ben je daar nou meer onder de indruk van? En tot nu toe vind ik Vlaar - Bahia toch wel een stuk beter dan dat centrale verdedigersduo van jullie, als Vlaar fit blijft staat ie straks gewoon bij de selectie van Oranje, boven die Wielaert.quote:maar ik schat hun echt nog wel flink hoger in dan Feyenoord.
Verdiep je alsjeblieft eens in zaken voordat je opmerkingen maakt. Jij doet aan wat Co Adriaanse ooit zo mooi noemde echte 'scorebordjournalistiek'. Je basseert je puur op (eind)standen uit het verleden zonder naar andere factoren te kijken.quote:Ik geloof best dat het moeilijk is als Feyenoord-supporter zijnde, maar om dan te gaan raaskallen heeft ook weinig nut.
Wie bedoel je steeds met jullie? Ik zeg gewoon dat ik het met je stelling niet eens ben dat Feyenoord beter is op dit moment dan Ajax (zonder Suarez). Niet meer en niet minder. Nogmaals, ik vind de 'grote' drie allemaal tegenvallen, maar bij PSV en Ajax (en AZ) zie ik soms nog wel klasse en creatief spel, en dat mis ik toch echt bij Feyenoord.quote:
Nou, dan zit je inderdaad goed bij Feyenoordquote:Ik win liever in een tenenkrommend slechte wedstrijd onterecht met 1-0 van PSV (wat we nogal eens doen in de Kuip ) dan dat ik goed speel en met 4-3 verlies na een geweldige wedstrijd.
Oh wacht, we zitten in KLB hier. Oeps.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:47 schreef Adidah het volgende:
Wat is dit voor een gaar topic geworden. Als jullie serieus willen discussiëren, dan gaan jullie maar naar VBL.
Maar lees eens wat ik zei, PSV speelde jaren zo en werd telkens kampioen en Duitsland heeft nog nooit beter gevoetbald dan Nederland op een WK (toch hebben zij er 5 geloof ik gewonnen).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wie bedoel je steeds met jullie? Ik zeg gewoon dat ik het met je stelling niet eens ben dat Feyenoord beter is op dit moment dan Ajax (zonder Suarez). Niet meer en niet minder. Nogmaals, ik vind de 'grote' drie allemaal tegenvallen, maar bij PSV en Ajax (en AZ) zie ik soms nog wel klasse en creatief spel, en dat mis ik toch echt bij Feyenoord.
Dat voetbal bestaat bijna niet meer helaas, al speelt Liverpool er een ultieme variant op.quote:Nou is altijd wel de grootste kracht van Feyenoord het fysieke 'werkers' voetbal geweest, maar dat is de laatste tijd ook echt bijna het enige waarmee ze nog resultaten kunnen behalen.
Ja, maar de basis is er. Wacht nou maar even af.quote:Ik vind Feyenoord gewoon echt niet goed spelen, ondermaats. En als ik aan scorebordjournalistiek zou doen, dan zou ik toch juist nu positief over Feyenoord moeten zijn? De laatste 3 wedstrijden hebben ze goed resultaat gehaald.
Ze spelen niet mooi nee, maar mooi is wat anders dan goed.quote:Jij concludeert juist uit die 3 wedstrijden dat Feyenoord nu goed speelt, maar ik zie dat gewoon anders. Ik vind de wedstrijden van Feyenoord gewoon echt niet leuk om te kijken, er wordt gewoon teveel geprutst.
Nee, ik zei dat ik de selectie van Ajax zonder Suarez niet beter vond dan die van Feyenoord, misschien gelijkwaardig echter als Ajax Honda haalt en Suarez behoudt dan zijn ze favoriet. Maar doe dat maar, ze kunnen daar in A'dam goed met die rol omgaan altijd.quote:En ik zeg toch juist ook dat ik PSV slechter vindt dan een aantal seizoenen terug? En nee, ik ben helemaal niet onder de indruk van Salcido en Kromkamp?! Nogmaals, het ging mij gewoon om je stelling dat Feyenoord beter zou zijn dan Ajax zonder Suarez.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |