En gewoon langsfietst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat er maar snel een club langs komt
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
Mooi inderdaad. Na vanavond is de kans met ongeveer 75% toegenomen dat hij binnen nu en 10 dagen pleite is.
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.
Alleen een contractsupdatequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.
Als ik zeg dat die niet weg mag gaan, dan gaat die niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'
En sinds wanneer houdt Suarez zich aan zijn contract?
Vier niet 5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
Schiet er toch 5 in man
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam trouwens klaar bij die 4-0
QFT.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
En euh, Suarez blijft gewoon. Ja? Mooi. Dan is dat duidelijk.
Dan zit ie alleen maar op de bank!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'
En sinds wanneer houdt Suarez zich aan zijn contract?
Ik kwam de 2e helft de kroeg in, dus niks gemist eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef beertenderrr het volgende:
saaie wedstrijd, ben uiteindelijk maar nova gaan kijken, zegt wel wathoor ik later dat er nog 4 gescoord zijn aan het eind
naja eigenlijk niet gemist ook, wel goed om te horen.
O rightquote:
Ik heb t opgenomen, moet nog kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kwam de 2e helft de kroeg in, dus niks gemist eigenlijk
Geen smoesjes verzinnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right
Ik dacht dat je bedoelde dat hij er toch maar wel 5 in had geschoten.
Ga je zinnen dan eens beter formuleren![]()
Mijn zin was duidelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right
Ik dacht dat je bedoelde dat hij er toch maar wel 5 in had geschoten.
Ga je zinnen dan eens beter formuleren![]()
Is dat zo? Volgens mij mag hij nog wel in de CL uitkomen, maar niet meer in de EL. Pin me er niet op vast though.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef Adidah het volgende:
Ajax moet gewoon minimaal 30 miljoen vragen. Dan haken ze vanzelf wel af. Hij mag ook al niet meer voor een andere club in Europa uitkomen.
True.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij mag hij nog wel in de CL uitkomen, maar niet meer in de EL. Pin me er niet op vast though.
Heb je toevallig ook dat stukje met die Ferraris opgenomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb t opgenomen, moet nog kijken![]()
Dat zegt meer over jullie dan over de goal...quote:
?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook dat stukje met die Ferraris opgenomen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |